The Myth of Renewable Energy
Fra : Jesper Ørsted

Dato : 24-11-11 20:45

Fra : Peter Heide

Dato : 24-11-11 21:21

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 25-11-11 00:02

Peter Heide <salute@vip.dk> wrote:

> ""Jesper Ørsted"" <shefan@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> news:1kb989b.qshhdpfi9fmaN%shefan@hotmail.com...
> > http://thebulletin.org/web-edition/columnists/dawn-stover/the-myth-of-re
> > newable-energy
> >
> > God læselyst!
>
> Hvor vil du hen med det link ?

Derhen at du læser det, tager stilling til det og så poster noget
intelligent.
--
Jesper
Hvad udad tabes skal indad vindes.

Fra : Peter Heide

Dato : 25-11-11 00:39

> Derhen at du læser det, tager stilling til det og så poster noget
> intelligent.

Hvorfor tager du ikke selv stilling og skriver noget intelligent ?

Du må da selv have gjort dig nogen tanker om det du sender.

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 25-11-11 00:50

> [...]

> Hvorfor tager du ikke selv stilling og skriver noget intelligent ?
>
> Du må da selv have gjort dig nogen tanker om det du sender.

Jeg har taget stilling og har også skrevet tonsvis af indlæg, her og
andre steder om det. Nu er det din tur Peter.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 24-11-11 21:41

""Jesper Ørsted"" <shefan@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> http://thebulletin.org/web-edition/columnists/dawn-stover/the-myth-of-renewable-energy

Det er helt klart, at uanset hvilket type energi der bliver opfundet
i fremtiden og brugt til transport, vil blive belagt med skatter og afgifter.

http://ing.dk/artikel/124389-transportminister-vil-ikke-give-elbiler-saerstatus
"Transportminister vil ikke give elbiler særstatus
Afgiftfritagelse for elbiler kan ikke blive ved, hvis det går ud over de sociale områder.

Og så skal elbiler betale lige så meget i betalingsringen som alle andre,
lyder det fra to ministre, som mødtes med elbilbranchen tidligere i dag."

Jan Rasmussen

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-11-11 22:00

On 2011-11-24 21:41, Jan Rasmussen wrote:
> [...]
> lyder det fra to ministre, som mødtes med elbilbranchen tidligere i dag."

»Vi ønsker, at Danmark bliver et forgangsland (sic)

Floskelpladder igen igen fra H Dam Kristensen - alting er forgængeligt
og det forgangne kommer aldrig tilbage, ihvertfald ikke uden den røde
mafias skatteskrue-tortur

Mvh
Martin