Sex er til af begynde med ganske tilokkend~
Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-11 15:16

Maos kyniske kone

   Sex er til af begynde med ganske tilokkende, men det, der
tæller i længden, er magt.      Jiang Qing (hustru til Mao)

Mænd vil gerne tro at kvinder har en sult der tilfredssstilles

Nietzsche ser heller ikke sædblærespændingens afhjælpning som noget
stort og af varig værdi

    For lovers in the real and strong meaning of the term, the
satisfaction of sexual desire is inessential. It is merely a symbol.
Nietzsche n

Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-11 15:24

On Thu, 24 Nov 2011 15:16:06 +0100, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>
>    For lovers in the real and strong meaning of the term, the
>satisfaction of sexual desire is inessential. It is merely a symbol.

   Jeg er overbevist om, at sex i helvede vil være en permanent
pligtøvelse. Thomas Simpson

   Jeg har en mistanke om, at en af grundene til, at vi skaber
fiktion, er for at gøre sex spændende. Gore Vidal

Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-11 15:32

> [...]

>    For lovers in the real and strong meaning of the term, the
>satisfaction of sexual desire is inessential. It is merely a symbol.

Uden begæret keder kvinder mig ubeskriveligt. CamusUden begæret keder
kvinder mig ubeskriveligt. Camus

   The most vigorous part of my sex life is - negotiating the
price" DavidLetterman

Det eneste kendte elskovsmiddel er afveksling. Marc Connolly

Kvindens forfængelighed er roden til al erotik. Sigurd Hoel
   Kvindens seksuelle appetit er mindre end mandens. Det er også
årsagen til, at bordeller med mænd ikke er slået igennem. Esther
Vilar

Et kys er en forespørgsel på anden etage om der er ledigt på
første.ArtGarfield
Glædeshuse med mandlige beboere findes praktisk talt ikke, fordi
kvinderne slet ikke er så vilde med sex. Vivian Brinkley
   Graden og arten af et menneskets seksualitet rækker helt op
til hans ånds højeste tinde.Nietzsche
   Kritiser ikke kvinden for at hun er troløs - hun leder blot
efter den rigtige partner. Goethe
   Moral: For at gøre lykke hos damerne (at sige de ret galante
damer) må man være brav liderlig.      Steen Steensen
Blicher: en uopfyldt højst ulyksalig spådom
   Kvinden kontrollerer sin sex, fordi hun for sex får alt det,
som for hende er endnu vigtigere end sex. Esther Vilar