"Helles røde rædselskabinet"
Fra : /john

Dato : 24-11-11 10:13

"Helle Thorning-Schmidt har fået en så kaotisk start på sin regeringstid, at
det nærmest ligner nogle afsnit af 'Borgen', eller endnu værre: 'Paradise
Hotel' - ":

http://www.bt.dk/politik/her-er-helles-roede-raedselskabinet

Og vi la'r kabinettet stå et øjeblik..

(Se endelig også læserkommentarerne under artiklen)

/john

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 24-11-11 10:44

"/john" <nn@ok> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og vi la'r kabinettet stå et øjeblik..
>
> (Se endelig også læserkommentarerne under artiklen)

I har det hårdt ovre i blå stue, hva´? Tør nu øjnene og lev med at der er
kommet en ny regering med en ny politik frem for den gamle slidte regering
som ikke evnede ret meget til sidst, ja det gjorde den sådan set heller ikke
fra starten af bortset fra at lave lort i den.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : /john

Dato : 24-11-11 14:42

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i meddelelsen

> I har det hårdt ovre i blå stue, hva´?

Jaja - selv vejret var bedre under den gamle regering.

Og du glæder dig vel til betalingsringen, kan jeg forestille mig :)

/john

Fra : A.Larsen

Dato : 24-11-11 14:51

On Thu, 24 Nov 2011 14:42:06 +0100, "/john" <nn@ok> wrote:

> [...]
>
>Jaja - selv vejret var bedre under den gamle regering.
>
>Og du glæder dig vel til betalingsringen, kan jeg forestille mig :)

KL har vel ikke bil, så det gør han sikkert nok.

--
Venlig Hilsen.
A.Larsen

Fra : /john

Dato : 24-11-11 15:11

"A.Larsen" <alarsen1@stofanet.dk> skrev i meddelelsen

> KL har vel ikke bil, så det gør han sikkert nok.

Se glad Kims tråd fra den 12/11 :)

/john

Fra : A.Larsen

Dato : 24-11-11 15:20

On Thu, 24 Nov 2011 15:10:52 +0100, "/john" <nn@ok> wrote:

>"A.Larsen" <alarsen1@stofanet.dk> skrev i meddelelsen

>Se glad Kims tråd fra den 12/11 :)

Det vil jeg da lige gøre.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 24-11-11 16:59

> Jaja - selv vejret var bedre under den gamle regering.
>
> Og du glæder dig vel til betalingsringen, kan jeg forestille mig :)
>
> /john

Næ, men jeg glæder mig til du holder op med hyleriet.

Fra : A.Larsen

Dato : 24-11-11 14:43

On Thu, 24 Nov 2011 10:44:03 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

> [...]
>som ikke evnede ret meget til sidst, ja det gjorde den sådan set heller ikke
>fra starten af bortset fra at lave lort i den.

Man har da lov til at håbe, de snart finder et fornuftig fodfæste, for
deres start har mildt sagt været ringe, ja faktisk den ringeste i mere
end 40år.

Skandalerne hober sig jo op, ja billedligt-talt så vader de faktisk i
dem.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 24-11-11 16:59

"A.Larsen" <alarsen1@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> end 40år.
>
> Skandalerne hober sig jo op, ja billedligt-talt så vader de faktisk i

Luk nu bare røven, Ludvig Nielsen.

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-11-11 17:38

On 2011-11-24 14:43, A.Larsen wrote:

> [...]
> end 40år.
>
> Skandalerne hober sig jo op, ja billedligt-talt så vader de faktisk i

Det er nu 45 år siden vi fik det røde kabinet, hvis det er referencen.
Men den regering sad et helt år - Lad os nu lige se hvor længe
RAF-studenter-regeringen holder..

Mvh
Martin

Fra : A.Larsen

Dato : 24-11-11 17:41

On Thu, 24 Nov 2011 17:37:54 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det er nu 45 år siden vi fik det røde kabinet, hvis det er referencen.

Så længe, uha, tiden går stærkt, måske derfor de ikke kan holde
balancen på den røde fløj.

>Men den regering sad et helt år - Lad os nu lige se hvor længe
>RAF-studenter-regeringen holder..

Mit bedste bud, er maks. 2år, men lad os se hvad mere trylleri de kan
hive op af posen, de har jo lige tryllet alle "valgløfterne" væk =)

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-11-11 19:33

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
4ece72e3$0$281$14726298@news.sunsite.dk:

> Det er nu 45 år siden vi fik det røde kabinet, hvis det er referencen.
> Men den regering sad et helt år - Lad os nu lige se hvor længe
> RAF-studenter-regeringen holder..

Det røde kabinet var uden SF i regeringen.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : A.Larsen

Dato : 24-11-11 14:46

On Thu, 24 Nov 2011 10:12:33 +0100, "/john" <nn@ok> wrote:

> [...]
>
>Og vi la'r kabinettet stå et øjeblik..
>
>(Se endelig også læserkommentarerne under artiklen)

Se lige på billedet af HTS, det blik er jo totalt tomt. Masser af lys
i vinduerne, men ingen hjemme.

Fra : /john

Dato : 24-11-11 14:58

"/john" <nn@ok> skrev i meddelelsen

> "Helle Thorning-Schmidt har fået en så kaotisk start på sin regeringstid,
> at det nærmest ligner nogle afsnit af 'Borgen', eller endnu værre:
> [...]

Mere:

"Mette Frederiksen tryller alle valgløfterne væk":

http://www.bt.dk/politik/mette-frederiksen-tryller-alle-valgloefterne-vaek

Fantastisk - ren magi :)

/john

Fra : A.Larsen

Dato : 24-11-11 15:04

On Thu, 24 Nov 2011 14:58:17 +0100, "/john" <nn@ok> wrote:

>"/john" <nn@ok> skrev i meddelelsen

>Mere:
>
>"Mette Frederiksen tryller alle valgløfterne væk":

> [...]

Hun forstår tilsyneladende ikke ordet "valgløfter" =)

God underholdning, og lur mig om ikke vi kommer til at se meget mere
af samme slags.

Fra : /john

Dato : 24-11-11 15:09

"A.Larsen" <alarsen1@stofanet.dk> skrev i meddelelsen

> God underholdning, og lur mig om ikke vi kommer til at se meget mere
> af samme slags.

Keine Hexerei, nur Behändigkeit :)

/john

Fra : A.Larsen

Dato : 24-11-11 15:19

On Thu, 24 Nov 2011 15:08:48 +0100, "/john" <nn@ok> wrote:

>Keine Hexerei, nur Behändigkeit :)

=)

Fra : Vidal

Dato : 24-11-11 18:53

Den 24-11-2011 15:19, A.Larsen skrev:

=) <-

Hvad betyder den smiley? Jeg har altid troet, det var
et Hitler skæg.

Fra : /john

Dato : 24-11-11 19:50

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har altid troet, det var et Hitler skæg.

Vil det sige, du nu drømmer om overskæg og ikke Pia?

/john

Fra : Vidal

Dato : 24-11-11 19:55

Den 24-11-2011 19:49, /john skrev:

> Vil det sige, du nu drømmer om overskæg og ikke Pia?

Jeg vidste ikke, Pia Kærsgaard har overskæg.