Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Doso opgave
Fra : Esma Palm

Dato : 24-11-11 06:29

Hej, jeg går i 10. klasse og skal til at lave en opgave om fotograf-
uddannelsen.

Jeg har fire spørgsmål som jeg godt kunne tænke mig at få svar på, de
lyder sådan her:

1) Hvor svært erdetat få en læreplads?

2) Er det svært at få et job efter man har taget uddannelsen?

3) Hvor lang tid tager det ca. at finde et job efter man har taget
uddannelsen?

4) Hvordan bliver man fotograf? & hvilke udfordringer er der for at
blive fotograf?

Håber i kan hjælpe mig

Fra : Soeren Friberg

Dato : 24-11-11 15:03

Den 24-11-2011 14:28, Esma Palm skrev:
> [...]
> uddannelsen?
>
> 4) Hvordan bliver man fotograf?& hvilke udfordringer er der for at

Tag en god snak med skolens uddannelsesvejleder.

--
Kh. Søren
http://fotofriberg.dk