Jacobi kirke København?
Fra : Ib Molbech

Dato : 23-11-11 15:13

Under Hertha Ingeborg Leveaus konfirmation i Sundby kirke, København, i 1905 (opslag 270) står der, at hun blev født og døbt i Jacobi kirke, København henholdsvis 26. dec. 1890 og 19. juli 1891.

Men i hvilket sogn ligger Jacobi kirke? Og hedder kirken eventuelt også noget andet?

Mvh
Ib Molbech

Fra : baskholm

Dato : 24-11-11 03:50

On 23 Nov., 23:12, Ib Molbech <molb...@stofanet.dk> wrote:
> [...]
>
> Men i hvilket sogn ligger Jacobi kirke? Og hedder kirken eventuelt også noget andet?

..
Så vidt jeg er orienteret hedder kirken/sognet Sct. Jacobs

:) B