Årets udgivelser
Fra : Steen

Dato : 23-11-11 16:47

Nu da vintermørket sænker sig over landet, og nogle skynder sig at
kaste penge efter online videobutikker, så var det måske på sin plads
at få lidt snak om de bedste udgivelser på BD/DVD.

Jeg var personligt meget positivt overrasket over Headhunter og Super Classico
Genindspilningen af True Gritt var også et af lyspunkterne
--
Steen

Fra : Peter Heide

Dato : 23-11-11 21:40

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Classico
> Genindspilningen af True Gritt var også et af lyspunkterne

Melancholia
Drive
Tree of Life

True Grit ; er også en sindssyg god film. Skal se at få den set igen.

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 24-11-11 03:20

Peter Heide <salute@vip.dk> wrote:

> [...]
> Drive
> Tree of Life
>
> True Grit ; er også en sindssyg god film. Skal se at få den set igen.

A Serbian Film
I Spit On Your Grave(remake)
Rango
Source Code