Cumberland family tree
Fra : Ukendt

Dato : 23-11-11 14:33

Hej
Er der nogen der har kendskab til om CFT supporteres mere, jeg har v. 3.14d.
Der var/er, i mine øjne, et af de bedre programmer.

--
Hilsen
Knud Aagaard

Fra : ehn

Dato : 23-11-11 23:56

On Wed, 23 Nov 2011 14:32:42 +0100, knud aagaard
<knud.aagaard_gmail.com> wrote:

>Hej
>Er der nogen der har kendskab til om CFT supporteres mere, jeg har v. 3.14d.

sidste version er 3.20
http://sites.google.com/site/cftwin/home/

Ira Lund har standset sin egen videreudvikling af det.

Erik Helmer Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-11 09:20

Hej

Den 23-11-2011 23:56, ehn skrev:

> sidste version er 3.20
> http://sites.google.com/site/cftwin/home/
>
> Ira Lund har standset sin egen videreudvikling af det.

Kan sprogmodulet fra 3.14 fungerer med 3.20, jeg kunne ikke finde sprogfiler til den version

--
Hilsen
Knud Aagaard