Libanon: Hizbollah-våbendepot eksploderet
Fra : /john

Dato : 23-11-11 10:35

Irans ayatollah'er (shia'er) har da også kun bøvl med deres eksplosiver i
denne tid.

Forleden sprang to iranske missilbaser i luften og dræbte 37 officerer,
inklusive lederen af Irans missilvåben.

Nu er den gal igen, denne gang i Libanon, hvor ayatollah'erne jo har en
bette filial, lige under næsen af FN.

"Report: Blast at Hezbollah munitions warehouse"

"The blast occurred in an area that is under UN control. According to UN
Resolution 1701, which ended the Second Lebanon War, Hezbollah is forbidden
from storing arms in this region":

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4152023,00.html

Altså, jeg synes de dersens shia'er skulle holde op med at lege med
sprængstoffer og raketter - de har tydeligvis slet ingen styr på det, og
folk kunne jo komme til skade og så'n..

/john

Fra : @

Dato : 23-11-11 15:01

On Wed, 23 Nov 2011 10:35:16 +0100, "/john" <nn@ok> wrote:

> [...]
>
>Altså, jeg synes de dersens shia'er skulle holde op med at lege med
>sprængstoffer og raketter - de har tydeligvis slet ingen styr på det, og

jeg synes hellere at FN enten tager deres opgaver alvorligt eller
lader israelerne foretage hvad de finder nødvendigt for Israels
sikkerhed

Fra : /john

Dato : 24-11-11 02:48

"@" <Snabel@snabel.net> skrev i meddelelsen

> jeg synes hellere at FN enten tager deres opgaver alvorligt

Ja, det ville da klæ' dem - men se så bare her:

"Promotion of Syria demonstrates UN's irrelevance"

http://www.israeltoday.co.il/News/tabid/178/nid/23019/language/en-US/Default.aspx

Skal man le eller græde...

> eller lader israelerne foretage hvad de finder nødvendigt for Israels
> sikkerhed

Mon ikke Israel foretager sig hvad de finder nødvendigt med eller uden
FN-accept, ikke mindst (men ikke kun) jfr ovenstående.

Det er vel forståeligt, hvis Israels tillid til og respekt for FN
efterhånden er ret behersket.

/john

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-11-11 02:56

On 2011-11-24 02:47, /john wrote:

> Ja, det ville da klæ' dem - men se så bare her:
>
> "Promotion of Syria demonstrates UN's irrelevance"
>
> http://www.israeltoday.co.il/News/tabid/178/nid/23019/language/en-US/Default.aspx
>

> Skal man le eller græde...

"We are talking about an outrageous absurdity," one Israeli official
told Israel Radio. "UNESCO is legitimizing Syria [as a human rights
champion] even as it is slaughtering its own people."

Det er utroligt - og ikke ret mange reagerer - Hvad er der galt? Er det
for absurd til at folk kan fatte det?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-11 11:10

On Thu, 24 Nov 2011 02:56:24 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>champion] even as it is slaughtering its own people."
>
>Det er utroligt - og ikke ret mange reagerer - Hvad er der galt? Er det

hVAD SYRERNE GØR VED EGNE BORGERE KAN VI INTET STILLE OP MED