Tommy Seebach Dokumentaren
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-11-11 15:18

http://www.youtube.com/watch?v=bUVd4Jw3Ikw

man kan mene om ham hvad man vil - men jeg synes det er et smukt portræt
... om storhed og fald

--
Mv. Bo M Mogensen

Fra : Michel Sanomi

Dato : 23-11-11 15:16

On 23 Nov., 15:18, Bo M Mogensen <usn...@gmail.com> wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=bUVd4Jw3Ikw
>
> man kan mene om ham hvad man vil - men jeg synes det er et smukt portræt
> [...]

Jeg har ikke set dokumentaren, men da jeg faldt over en cd-box med al
hans musik (11 cd'er for 199,95) i Føtex, tog den lige en tur i
kurven.

Det tog angiveligt hårdt på ham, at "Under stjernerne på Himlen" fik
en bundplacering i Melodi Grand Prix 1993, så Danmark ikke var med i
1994.

Jeg synes dog, at han rent musikalsk var stor! Det var trist, at han
drak sig ihjel.

Tommy Seebach: "I'm in Love" - http://www.youtube.com/watch?v=-iZIXIqGbo4

En fantastisk kærlighedssang. Han kunne virkelig komponere og
tekstforfatte.

Mange hilsner
Michel

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-11-11 20:08

Den 23-11-2011 23:16, Michel Sanomi skrev:
> Det tog angiveligt hårdt på ham, at "Under stjernerne på Himlen" fik
> en bundplacering i Melodi Grand Prix 1993, så Danmark ikke var med i
> 1994.

Nahh jeg synes hans musik var elendig men jeg synes hans historie er
spænende

--
Mv. Bo M Mogensen

The Genius Of The Crowd
http://alturl.com/nbj6g Charles Bukowski
+
http://www.youtube.com/watch?v=fHntZsJiOWk

Fra : Karina

Dato : 24-11-11 00:00

Den 23-11-2011 15:18, Bo M Mogensen skrev:
> http://www.youtube.com/watch?v=bUVd4Jw3Ikw
>
> man kan mene om ham hvad man vil - men jeg synes det er et smukt portræt
> .. om storhed og fald

Jeg så den faktisk lige her den anden dag, og jeg kunne ikke være mere
enig. Rørende og tragisk på samme tid. På familiens vegne er jeg rigtig
glad for, at de nåede at få en sidste tid med ham i skikkelse af "den
gamle Tommy".

Mvh
Karina