Re: Opgradering af rovdyret
Fra : Hanne Hertzog

Dato : 23-11-11 13:22

>Når du kører et PPC program på en Intel maskine så _er_ det Rosetta ..
>
>/thomas

Du kan jo lave 2 hardiske på din skrivebord og og køre med et stystem
på hver.
Hilsen Hanne

www.macbruger.dk
____________________
Største og ældste forening
for MacBrugere i Danmark

Fra : Kurt Hansen

Dato : 23-11-11 14:10

Den 23/11/11 13.21, Hanne Hertzog skrev:

> Du kan jo lave 2 hardiske på din skrivebord og og køre med et stystem

Æhhh jæuw, men jeg er ikke helt med på om det er noget helt nyt du
lancerer her? Først skal hele setup'et jo laves med Win-installation og
das ganze Molevitten og så kan jeg placere "to harddiske" på
skrivebordet - altså hurtige genveje - er det det du mener?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen