Boeing tester nye dronefly i Odense
Fra : P.N,

Dato : 23-11-11 09:13

http://jp.dk/jptv/nyheder/indland/article2611441.ece
"Verdens største flyproducent, amerikanske Boeing, har i løbet af efteråret
brugt Odense Lufthavn til testflyvninger af fremtidens droner."

Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-11 10:01

On Wed, 23 Nov 2011 09:13:15 +0100, "P.N," <245@get2net.dk> wrote:

>http://jp.dk/jptv/nyheder/indland/article2611441.ece
>"Verdens største flyproducent, amerikanske Boeing, har i løbet af efteråret
>brugt Odense Lufthavn til testflyvninger af fremtidens droner."

Men hvornår kan jeg købe et til at hente varer fra Fakta?

Godt at høre at vi er i kridthuset hos USA og leger med det nyese ny
Det lover godt

Det betaler sig at CirkusMili slikker røv på USA i Kabul

Fra : /john

Dato : 23-11-11 10:11

"P.N," <245@get2net.dk> skrev i meddelelsen
> http://jp.dk/jptv/nyheder/indland/article2611441.ece
> "Verdens største flyproducent, amerikanske Boeing, har i løbet af
> efteråret brugt Odense Lufthavn til testflyvninger af fremtidens droner."

Nå - og..?

/john

Fra : P.N,

Dato : 23-11-11 10:15

"/john" <nn@ok> skrev i en meddelelse

> "P.N," <245@get2net.dk> skrev i meddelelsen
>
> Nå - og..?
>
> /john

Nåja du har ret, den burde ha været postet i modelfly gruppen
sorry

Fra : /john

Dato : 23-11-11 10:37

> Nåja du har ret, den burde ha været postet i modelfly gruppen
> sorry

No problem :)

/john

Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-11 12:00

On Wed, 23 Nov 2011 10:36:41 +0100, "/john" <nn@ok> wrote:

>"P.N," <245@get2net.dk> skrev i meddelelsen

>No problem :)

Nej der er vigtig politik i at fly erstatter biler - og mon ikke 10
enpersons droner til tørvejr kan placeres i een garage?

En Sig det med blomster drone kan nok opbevares ti i en ølkasse

Håb at din datters kæreste ikke er terrorist for plastisk sprængstof
til en bil kan et A4 fly nemt rumme

Smertestillende medicin har du timer efter du ringede til det tyske
apotek

At ride poly i skole er dyrt men fjernstyrede droner der aldrig nærmer
sig hinanden eller farer mod jord/forhindring kan bringe din adræte
3årige i børnehave, pålideligt, daglig

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-11-11 08:09

On 23 Nov., 11:59, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> [...]
>
> At ride poly i skole er dyrt men fjernstyrede droner der aldrig nærmer
> sig hinanden eller farer mod jord/forhindring kan bringe  din adræte

Ja, Boing og Ring den se, det kan være DJ Ævl render rundt dernede og
vil have at hans pik kan ses på et luftfoto!

Sane Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-11 06:32

> [...]

>"Verdens største flyproducent, amerikanske Boeing, har i løbet af efteråret
>brugt Odense Lufthavn til testflyvninger af fremtidens droner."

Hvornår blir disse "flyvende hunde" langsomme nok til at lande på
plænen eller ku flyve iind ad køkkendøren med varer?

Når 3 dimensioner bruges er det let at undgå sammenstød

Dette kan overgå støvsugerrobotter som hjælp til gamle