Bryllup med BØSSE, hund, penneven, motorcy~
Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-11 08:35

http://politiken.dk/indland/ECE1458707/homoer-faar-lov-til-at-sige-ja-i-kirken/

Ingen folkekirke kan nu nægte at vie bøsser
Men præsten kan ,
- og så findes en anden fra en anden kirke og han kommer dertil

Nyt ritual vil bruge ordet ægtefæller om de gifte bøsser

Det bør nu være let at få adgang til Bryllup med hund, penneven,
motorcykel

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-11-11 22:25

On 2011-11-23 08:35, Bo Warming wrote:
> [...]
> - og så findes en anden fra en anden kirke og han kommer dertil
>
> Nyt ritual vil bruge ordet ægtefæller om de gifte bøsser

Kors i røven - Vore politikere kan ikke finde ud ud af hvad de skal rave
og pille i af perverst for at virke progressive, tsk tsk

Mvh
Martin

Fra : Henrik Eriksen

Dato : 24-11-11 09:59

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen news:4ecd64ca$0$295$14726298@news.sunsite.dk...

> Kors i røven - Vore politikere kan ikke finde ud ud af hvad de skal rave og pille i af perverst for at virke progressive, tsk tsk
>
> Mvh
> Martin

Ja, men det er jo vælgere det drejer sig om.
Og i vore frigjorte tider er der jo ingenting der må udnævnes til at være "perverst".
Bøsser er _helt normale og helt ligesom os andre_ bortset fra at de som mænd kan lide at have sex med andre mænd.
Masochister er _helt normale og helt ligesom os andre_ bortset fra at de kan lide at få tæsk.
Sadister er _helt normale og helt ligesom os andre_ bortset fra at de kan lide at tæske andre.
Sodomister er _helt normale og helt ligesom os andre_ bortset fra at de kan lide at have sex med dyr.
Nekrofile er _helt normale og helt ligesom os andre_ bortset fra at de kan lide at have sex med døde mennesker.
For slet ikke at nævne dem der kan lide at spise afføring og opkast og den slags. De er naturligvis også _helt normale og helt
ligesom os andre_ bortset fra (etc)

Hvornår mon man får lov til at gifte sig med sin hund/hest/koncertflygel?

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 24-11-11 10:26

On Thu, 24 Nov 2011 09:59:09 +0100, Henrik Eriksen wrote:

> Ja, men det er jo vælgere det drejer sig om.

> Sodomister er _helt normale og helt ligesom os andre_ bortset fra at de
> kan lide at have sex med dyr.

Du mener vel:

Sodomister er _helt normale og helt ligesom os andre_ bortset fra at de
kan lide at røvpule andre.

Fra : Henrik Eriksen

Dato : 24-11-11 10:38

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen news:l7av56a39wxu.1m7fjkaobk9op.dlg@40tude.net...

> Du mener vel:
>
> Sodomister er _helt normale og helt ligesom os andre_ bortset fra at de
> kan lide at røvpule andre.

Nej. Sodomisme er perverst, afvigende, mest med henblik på seksuel omgang med dyr.
Tidligere er sodomisme blevet brugt om bl.a. bøsser, men er nu erstattet af det mere politisk korrekte "homoseksuel".

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 24-11-11 11:40

On Thu, 24 Nov 2011 10:38:27 +0100, Henrik Eriksen wrote:

> Nej. Sodomisme er perverst, afvigende, mest med henblik på seksuel omgang med dyr.

Den betydning har jeg aldrig hørt om.

http://ordnet.dk/ods/ordbog?query=sodomi

Det med dyr, er åbenbart en ny definition.

Sexuel omgang med dyr, hedder "Zoofili".

http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=Zoofili

> Tidligere er sodomisme blevet brugt om bl.a. bøsser, men er nu erstattet af
> det mere politisk korrekte "homoseksuel".

Så er jeg ikke politisk korrekt.

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-11 16:01

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Den betydning har jeg aldrig hørt om.

Sodomi betyder "unaturlig sex", hvilket man så kan lægge forskellige ting i.

I min sprogforståelse anvendes ordet på dansk typisk for dem som dyrker sex
med dyr.

I USA betyder ordet normalt analsex.

Fra : Volger Garfield

Dato : 24-11-11 18:23

On Thu, 24 Nov 2011 16:00:39 +0100, "Carl Alex Friis Nielsen"
<cafn*mail.dk> wrote:

> [...]
>
>I min sprogforståelse anvendes ordet på dansk typisk for dem som dyrker sex

Det er også sådan jeg husker ordets betydning.
Men sådan er der jo så meget.

Volger

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-11-11 17:26

On 2011-11-24 11:39, Steen A. Thomsen wrote:

> [...]
>
> http://ordnet.dk/ods/ordbog?query=sodomi
>
> Det med dyr, er åbenbart en ny definition.
>
> Sexuel omgang med dyr, hedder "Zoofili".

Det er omvendt. Tidligere betød sodomi kun "unaturlig omgængelse med
dyr". Og den udvidede betydning er måske indflydelse fra engelsk.

Mvh
Martin

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 24-11-11 17:30

On Thu, 24 Nov 2011 17:26:19 +0100, Martin Larsen wrote:

> Det er omvendt. Tidligere betød sodomi kun "unaturlig omgængelse med
> dyr". Og den udvidede betydning er måske indflydelse fra engelsk.

Det er IKKE det der står i ordbogen.

Og jeg stoler mere på ordbogen, end på nogen herinde.

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-11-11 17:59

On 2011-11-24 17:30, Steen A. Thomsen wrote:

> Det er IKKE det der står i ordbogen.
>
> Og jeg stoler mere på ordbogen, end på nogen herinde.

Jo det "citerede" er faktisk et - ta da - citat