Miraklernes tid!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-11-11 23:42

Der er sket et stort mirakel!

Karsten Bjørnholt og hans modbydelige omgangskreds, har
fundet en ny person at give skylden for deres forbrydelser!

Det er mit utrolige gode "sindsyge hår" der har gjort udslaget!

Og desuden har manden en større penis(målt i centimeter) end alle
Bjørnholts Kollegaer!(og er ikke pervers fra naturens side heller!
Igen er det åbenbart seratonin mangel og livstræthed der har
gjort udslaget)

Jeg fremstår som "for ubegavet" til at jeg er brugbar til at få
skylden!

Alle de tortur døde, som efter at have været sadist dukker i en del
år, gør som regel selvmord uden nogensinde at vågne op!
Det er mængden af dem som er under 15 år gamle som er begyndt at være
et problem!

Den skyldige er blevet parkeret fornylig og aner ikke en skid hvad der
har foregået!

Om et par år begynder hans liv at blive grimt, hvis en af tortur
tingene ikke gør selvmord!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-11-11 00:00

On 23 Nov., 07:41, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> har foregået!
>
> Om et par år begynder hans liv at blive grimt, hvis en af tortur

C-Vitaminer , E-Vitaminer , Pycnogenol , Burger Wacter(ekstralås på
hoveddøren)
Så kan han holde i mange år!

Men når han er programmeret til ikke at forsvare sig selv, ødelægge
sig selv, ødelægge
sig selv på en måde som ikke kan opdages af andre, og kun gøre det der
er absolut livsnødvendigt for sig selv,
og gøre det der er bedst for Bjørnholt og hans kollegaer i tortur
ringen!

Så går der nok ikke så længe!

Jeg syntes det er absolut livsnødvendigt med ekstra lås på hoveddøren
og det at sørge for at
der kun er 1 nøgle og ingen andre end ham der gør det der er absolut
livsnødvendigt for sig
selv har nøglen, faktisk ved jeg det!

Og C-Vitaminer i depotform hver eneste dag!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-11-11 00:18

> [...]
> har foregået!
>
> Om et par år begynder hans liv at blive grimt, hvis en af tortur

"Forstå alting på en måde der er grim for sig selv"
"Ikke forsvare sig selv" , "ødelægge sig selv" ,
"Ødelægge sig selv på en måde som ikke kan opdages af andre" ,
"Kun gøre det der er absolut livsnødvendigt for sig selv"

Det hele drevet af smerte signaler til brainstem og limbic system"

Så går der nok ikke så længe!

C-Vitaminer i depotform 2 Gram, en lille smule Calcium/Magnesium(1
hver anden dag),
Melatonin om aftenen inden søvn, og en Burg Wachter(ekstra lås på
hoveddøren)
med kun 1 nøgle(som kun ham der forsvare sig selv har, ikke åbne døren
mellem klokken
22:00 om aftenen og 6:30 om morgenen, og ikke give nøglen til nogen
andre i det tidsrum!)

Er livsnødvendigt!(Ellers er han sku for dum til at leve!)

Og det er ikke lykkedes at gøre mig til en
Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!
(og han overlever ikke hvis det lykkedes at gøre ham til det!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-11-11 00:31

On 23 Nov., 08:17, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!
> (og han overlever ikke hvis det lykkedes at gøre ham til det!)

VTK 90 og TF 2 hos Burg Wachter burde gøre det!
http://www.burg-waechter.de/live_website/html/default/home

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-11-11 00:35

> [...]
> mellem klokken 22:00 om aftenen og 6:30 om morgenen, og ikke give nøglen til nogen

Faktisk, aldrig give nøglen til andre!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-11-11 01:05

On 23 Nov., 08:35, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Faktisk, aldrig give nøglen til andre!

Det er ligemeget med kvinderne, det er bare for at bruge dem som sex
ting eller
sætte dem i pornofilm, eller tortur ting, der er ikke nogen fare for
jordskælv nogen steder,
da de er begrænsede i hjernen fra naturens side, og ikke er istand til
noget som helst,
inklusiv at få mig til at gøre ting for dem, som feks...vodooerne der
er ramt af Tetrado toxin,
og er ved at blive til levende døde!

(det er ødelæg dig selv, der gør at jeg elsker at skrive ting som
overstående, der er sande
og får kvinder overalt til at ville rive sig i håret og gøre skade på
mig! Jeg regner med at det
er væk om et par uger)

Eftersom jeg ikke længere får det brdre af at være "økonomisk
uansvarlig!"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-11-11 01:38

On 23 Nov., 09:04, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]

Aldrig åbne døren(Medmindre der er ildebrænd, og aldrig gøre ildebrænd
for at åbne døren for nogen!)
Og det er ikke ildebrænd hvis nogen sætter ild til nogle aviser ude
foran hoveddøren!
(men ring til brandvæsnet alligevel)

> [...]
> mig! Jeg regner med at det
> er væk om et par uger)
>
> Eftersom jeg ikke længere får det brdre af at være "økonomisk

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-11-11 03:04

On 23 Nov., 09:37, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> for at åbne døren for nogen!)
> Og det er ikke ildebrænd hvis nogen sætter ild til nogle aviser ude

Desuden er der vist også et opsving på vej i mængden af mennesker der
myrder deres forældre,
i raseri over at de er blevet født, når nu de alle kommer i det kvante
mekaniske mareridt Helvede
for altid alligevel!

Så der skal justeres lidt!

Sane Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-11 06:48

On Tue, 22 Nov 2011 22:41:52 -0800 (PST), Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

>Der er sket et stort mirakel!

Vor ng er om generelle vigtige ting, så jeg vælger at se på vore alles
tekniske mirakler - lad dronefly indgå i hjemmehjælpen til at gøre
ærinder - de er snar langsomme nok

Lad netter blive også for de gamle'

Lad hjemmehjælpere instruere gamle i brug af elektronik

DEt vil give mirakler for alle