Agnes Cupcakes og fagforeningen
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 22-11-11 19:58

Dette her grelle eksempel viser hvor vigtigt det er, at vi stadigvæk har en
fagbevægelse til at varetage lønmodtageres interesser og sager. Agnes
Cupcakes beskrives af tidligere ansatte og fagbevægelsen som en arbejdsplads
hvor de ansatte arbejder under slavelignende forhold. I USA ville sådan en
forretning formentlig bare kunne fortsætte sin forretning helt upåagtet at
de ansatte bliver behandlet som det rene lort. Sådan er det heldigvis ikke i
Danmark og sådan bliver det forhåbentlig heller aldrig. Sådan en form for
jungleliberalisme har Danmark ikke brug for. Jeg vil tro at Taxa-Tom
(Liljeberg) og Jens lorte-Bruun (betonslum-bumsen) er helt uenig i den
betragtning. Links til den fæle historie:

http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2011/11/22/065746.htm

http://politiken.dk/erhverv/ECE1457659/kritikere-her-gaar-agnes-cupcakes-over-stregen/

http://politiken.dk/erhverv/ECE1457985/kunder-raser-mod-agnes-cupcakes--jeg-har-daarlig-smag-i-munden/

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-45919727:hk-vil-lave-kontrakt-med-agnes-cupcakes.html?forside

http://da-dk.facebook.com/agnescupcakes

Ja der er flere links at tage fat på udover de her, det er en rigtig slem
sag. Der kan ikke sættes for meget spot på sådan noget. Hvis Agnes Cupcages
overhovedet overlever det her, så vil de blive tvunget til overenskomst med
formentlig HK, ellers bliver der endnu mere ballade.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 22-11-11 20:14

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:XgSyq.78052$uS.63096@newsfe19.ams2...
> [...]
> Cupcages overhovedet overlever det her, så vil de blive tvunget til
> overenskomst med formentlig HK, ellers bliver der endnu mere ballade.

Hvad med de advokatvirksomheder der siger god for firmakonceptet.
(Cupcages).

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 22-11-11 20:16

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4ecbf455$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Hvad med de advokatvirksomheder der siger god for firmakonceptet.
> (Cupcages).

Der kommer givetvis retssager som sætter det på plads for dig, Kurt.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-11 06:01

On Tue, 22 Nov 2011 20:13:46 +0100, "Kurt H. Nedergaard"
<kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

> [...]
>i en meddelelse news:XgSyq.78052$uS.63096@newsfe19.ams2...

>Hvad med de advokatvirksomheder der siger god for firmakonceptet.

Det er ikke aggressivt ment men har udenlandsk advokat og firma strid
meget at gøre med dk.politik

Fra : Martin Larsen

Dato : 22-11-11 20:22

On 2011-11-22 19:57, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:

> Hvis Agnes Cupcages overhovedet overlever det her

Arnes Cupcages - har det noget at gøre med 1 kor 10:21

Ye cannot drink the cup of the Lord, and the cup of devils: ye cannot be
partakers of the Lord's table, and of the table of devils.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 22-11-11 20:25

> Arnes Cupcages

Arnes ???????????????

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-11-11 20:53

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" skrev i meddelelsen

>"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Arnes ???????????????

Han kan heller ikke læse, så det er ikke alene stavningen det er galt med.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 22-11-11 21:17

"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse
> "Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" skrev i
> meddelelsen news:JGSyq.28803$E33.12992@newsfe23.ams2...

> Han kan heller ikke læse, så det er ikke alene stavningen det er
> galt med.

Nej det er vist hovedet som helhed, der er desværre nok ikke rigtig noget
håb.

Fra : A.Larsen

Dato : 22-11-11 21:24

On Tue, 22 Nov 2011 21:17:11 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse

>Nej det er vist hovedet som helhed, der er desværre nok ikke rigtig noget
>håb.

Jeg er overbevist om, at de fleste har samme opfattelse af dig og
Arne.

--
Venlig Hilsen.
A.Larsen

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 22-11-11 21:58

"A.Larsen" <alarsen1@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er overbevist om, at de fleste har samme opfattelse af dig og
> Arne.

Luk nu bare røven, Ludvig Nielsen.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-11 05:11

On Tue, 22 Nov 2011 20:52:54 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nixen@bixen.invalid> wrote:

>"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" skrev i meddelelsen

>Han kan heller ikke læse, så det er ikke alene stavningen det er galt med.

Jeg ser kun EET problem - mangel på politisk budskab

Fra : Bo Warming

Dato : 22-11-11 23:01

On Tue, 22 Nov 2011 20:22:14 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Arnes Cupcages - har det noget at gøre med 1 kor 10:21
>
>Ye cannot drink the cup of the Lord, and the cup of devils: ye cannot be
>partakers of the Lord's table, and of the table of devils.

At ordet CUP er fælles er pudsigt men giver ingen mening, gør det?

Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-11 06:22

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
>Arnes Cupcages - har det noget at gøre med 1 kor 10:21
>
>Ye cannot drink the cup of the Lord, and the cup of devils: ye cannot be
>partakers of the Lord's table, and of the table of devils.

Kære ML - mange åbner dine indlæg fordi de engang oftest var
intelligente, ontopic og sjove

Men dine offtopic paraller til bibelsnak om "cup" og "Lucifer" m.m.
taber du let interesse for det virker destruktivt som om du blot vil
vise hvor klog du er og hvor dumme andre er - og det keder ved at være
upolitisk

Fra : A.Larsen

Dato : 22-11-11 21:24

On Tue, 22 Nov 2011 19:57:59 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>Dette her grelle eksempel viser *CUT*

Et helt indlæg, som kunne være ok, men så ødelægger du det med dit
personlige tilsvining af andre debattører.

Tag dig dog sammen.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 22-11-11 21:59

Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-11 05:09

On Tue, 22 Nov 2011 21:58:43 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>"A.Larsen" <alarsen1@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

>Luk nu bare røven, Ludvig Nielsen.

Når han kalder sig A Larsen så lad os kalde ham A Larsen

Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-11 05:08

n Tue, 22 Nov 2011 21:23:35 +0100, A.Larsen <alarsen1@stofanet.dk>
wrote:

>Et helt indlæg, som kunne være ok, men så ødelægger du det med dit
>personlige tilsvining af andre debattører.
>
>Tag dig dog sammen.

Vi tager os alle sammen på hver sin måde.

At undgå at kritisere meddebatører burde alle ku klare