Motorcykelrejser i Sydamerika
Fra : mhoey

Dato : 22-11-11 12:09

Hej derhjemme

Jeg haaber I har det godt. Nogle af jer kender mig eller har hoert om
min rejse paa en Honda VFR fra Koebenhavn, Danmark gennem Afrika, samt
Sydamerika. (www.mhoey.eu).
Jeg vil gerne takke alle for den store support I har givet mig under
min rejse. Det er stadigvaek det bedste valg jeg har nogensiden har
taget i mit liv og haaber at andre vil goere det samme.
Jeg har valgt at stoppe min rejse i Santiago, Chile da jeg skal giftes
med en Chilensk pige, men det er ikke slut med at rejse, jeg har
vaeret heldig at faa muligheden for at starte et firma med en kammerat
hvor vi vil fortsaette med at rejse rundt paa motorcykel med start i
Sydamerika.
Vi har lige koebt 5 stk Kawasaki KLR 650 der er taenkt til at tage paa
ekspeditioner eller blive lejet ud til andre rejsende der vil udforske
Sydamerika, Dakar Rally, Machu Pichu, Amazon regnskoven eller det
fantastiske Patagonien og Carretera Austral i syden.
Skulle nogen danskere have lyst til at komme herover og besoege os,
saa vil jeg soerge for at I faar en fantastisk solo rejse eller paa en
af vores ekspeditioner saa jeg kan faa luftet Honda'en. For
interesseret, saa er I velkommen til at tage et kig paa www.ride-chile.com
- Vi er pt. i fuld sving med at goere klar til vores foerste kunder.
Jeg haaber ikke at jeg har fornaermet nogen med dette indlaeg. Jeg vil
kigge hjem til Danmark i det nye aar sammen med min kommende kone. Jeg
ser frem til at se jer igen.

Mange hilsener og lev droemmen ud.

Mick Høy
Ride-Chile Motorcycle Expeditions
Alcalde Francisco Domínguez 2240
La Reina | Santiago | Chile
Tel: (+56) 9-9496-2459
www.ride-chile.com | mick@ride-chile.com

Fra : Anders Majland

Dato : 22-11-11 21:48

>Jeg har valgt at stoppe min rejse i Santiago, Chile da jeg skal giftes
> med en Chilensk pige
> saa er I velkommen til at tage et kig paa www.ride-chile.com

Tillykke og den reklame overlever vi nok. Der er ikke just meget trafik
herinde mere ... Her i vintermørke danmark ville det ikke skade lige at hive
et par uger rundt til at ture under mere mc venlige himmestrøg

Btw kender du eller har du mødt Roberto Thomsen, Santiago der også laver
ture med et par xtz750 Super Tenere'er ?

--
/A

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 23-11-11 20:14

mhoey skrev den 22 nov 2011 i
:

> Hej derhjemme

klip

> Mange hilsener og lev droemmen ud.

Til lykke med den gode landing!
Det har været en fornøjelse at følge med på sidelinjen

--
Mvh - Arne Lorenzen

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 23-11-11 23:42

Den 22-11-2011 20:09, mhoey skrev:
> [...]
> taget i mit liv og haaber at andre vil goere det samme.
> Jeg har valgt at stoppe min rejse i Santiago, Chile da jeg skal giftes

ak ja, ak ja, man skal da sådan passe på med at rejse, for hvad kan det
ikke føre til ;)

Nå pyt - et tillykke er vel på sin plads.

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 24-11-11 08:27

Det er fandme cool!

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Fra : Anders Houmark

Dato : 24-11-11 16:23

"mhoey" <mhoey.eu@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Hej derhjemme

Hej Mick

Fedt at høre at du har det godt - tillykke med brylluppet! .. og jobbet :)

mvh Anders

Fra : Knud Dam

Dato : 24-11-11 22:36

"mhoey" <mhoey.eu@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Hej derhjemme

Hej Mick.

Spændende - og held og lykke med det hele !

; - )

KD