MS Windows
briani 27239
Spøgelsesmail
Fra : Abricosicus

Dato : 22-11-11 18:50

Hej !

PÅ en pc med XP og Outlook 2002 ligger der et mail i mappen 'Slettet
post', som ikke er til at komme af med.

Outlook skriver om en fejl i en 'pst'-mappe.
Men sådan én kan jeg slet ikke finde pc'en.
Hvor gemmer Outlook-mapperne sig ?

Med venlig hilsen

Abricosicus

Fra : Sune Storgaard

Dato : 22-11-11 19:36

Den 22-11-2011 18:49, Abricosicus skrev:
> [...]
> post', som ikke er til at komme af med.
>
> Outlook skriver om en fejl i en 'pst'-mappe.
> Men sådan én kan jeg slet ikke finde pc'en.

Der findes et værktøj til at reparere en defekt pst fil med
http://office.microsoft.com/en-us/outlook-help/repair-an-ost-or-pst-file-in-outlook-HA001056300.aspx
http://tinyurl.com/322nffe

Du kan se hvor din pst fil er lagret ved at åbne kontrol panel -> post .
Se under datafiler derinde.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 22-11-11 19:33

"Abricosicus" <abricosicus@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> post', som ikke er til at komme af med.
>
> Outlook skriver om en fejl i en 'pst'-mappe.
> Men sådan én kan jeg slet ikke finde pc'en.

pst filer er skjulte filer, så sæt pc.en til at vise de skjulte filer. Lav
evt. en søgning i stifinder, hvor du leder efter *.pst og husk så at den
også skal lede i system og skjulte filer.
I version 2007 kan man se placeringen af filen under
Funktioner-Kontoindstillinger-fanen Datafiler.
Her kan du læse noget om at reparere pst filer.
http://office.microsoft.com/da-dk/outlook-help/reparere-en-ost-eller-pst-fil-i-outlook-2002-HA001056300.aspx

Kurt