/ Forside / Teknologi / Hardware / Mac / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn 

Kodeord  


Reklame
Top 10 brugere
Mac
#NavnPoint
UlrikB 4810
kipros 1675
Klaudi 1010
myg 920
pifo 907
Stouenberg 838
molokyle 830
Bille1948 780
EXTERMINA.. 750
10  katekismus 650
Apple Time Capsule gået i stykker - er
Fra : David Schjelde


Dato : 22-11-11 19:19

Jeg købte for noget tid siden (mere end to år) en Time Capsule.

Forleden stod den så af fra det ene sekund til det andet. Der er intet
lys i og den er helt død. Som jeg kan se på nettet så er det antageligt
strømforsyningen og der er vist også noget med at dette er et kendt
problem og at Apple har en udvidet garanti på dette.

Jeg kan dog ikke finde ud af om jeg er dækket af denne garanti og om den
overhovedet findes - Så mit spg er: Hvad kan jeg gøre?

Bedste

 
 
Tor Einar Samdahl (22-11-2011)
Kommentar
Fra : Tor Einar Samdahl


Dato : 22-11-11 19:39

On Tue, 22 Nov 2011 19:19:22 +0100, <David Schjelde> wrote:
> Jeg købte for noget tid siden (mere end to år) en Time Capsule.
>
> Forleden stod den så af fra det ene sekund til det andet. Der er intet
> lys i og den er helt død. Som jeg kan se på nettet så er det antageligt
> strømforsyningen og der er vist også noget med at dette er et kendt
> problem og at Apple har en udvidet garanti på dette.
>
> Jeg kan dog ikke finde ud af om jeg er dækket af denne garanti og om den
> overhovedet findes - Så mit spg er: Hvad kan jeg gøre?

Ta den med til nærmeste Apple Servicetilbyder og sjekke der. Jeg var
nettopp i samme situasjon, men fikk en erstatnings Time Capsule på
reklamasjon, men det var jo norske regler.
--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"

David Schjelde (22-11-2011)
Kommentar
Fra : David Schjelde


Dato : 22-11-11 20:11

Den 22/11/11 19.38, Tor Einar Samdahl skrev:

>
> Ta den med til nærmeste Apple Servicetilbyder og sjekke der. Jeg var
> nettopp i samme situasjon, men fikk en erstatnings Time Capsule på
> reklamasjon, men det var jo norske regler.

Jeg har købt den i Fona og skrevet til deres support - der fik jeg et
standart svar der tydeligt viste at de intet vidste om noget... SÃ¥ nu
forsøger jeg andre veje (-:

Thomas von Hassel (22-11-2011)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 22-11-11 20:05

David Schjelde <schjeldefjernmig@mailme.dk> wrote:

> Jeg købte for noget tid siden (mere end to år) en Time Capsule.
>
> Forleden stod den så af fra det ene sekund til det andet. Der er intet
> lys i og den er helt død. Som jeg kan se på nettet så er det antageligt
> strømforsyningen og der er vist også noget med at dette er et kendt
> problem og at Apple har en udvidet garanti på dette.
>
> Jeg kan dog ikke finde ud af om jeg er dækket af denne garanti og om den
> overhovedet findes - Så mit spg er: Hvad kan jeg gøre?
>

Ring til Apple og klag din nød ... de er til at snakke med*

/thomas




* hvis man ikke er en nar ...

David Schjelde (22-11-2011)
Kommentar
Fra : David Schjelde


Dato : 22-11-11 20:10

>
> Ring til Apple og klag din nød ... de er til at snakke med*
>
> /thomas
>
>
>
>
> * hvis man ikke er en nar ...

Nar = ubehøvlet?

Thomas von Hassel (22-11-2011)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 22-11-11 20:16

David Schjelde <schjeldefjernmig@mailme.dk> wrote:

> >
> > Ring til Apple og klag din nød ... de er til at snakke med*
> >
> > /thomas
> >
> >
> >
> >
> > * hvis man ikke er en nar ...
>
> Nar = ubehøvlet?

Jeg har sidder i tech support ... jeg ved hvordan visse folk opfører sig
når der er noget galt og den stakkels mand i first line support
personligt er skyld at dimsen er gået i stykker...

/thomas


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 174956
Tips : 31772
Nyheder : 719565
Indlæg : 6392261
Brugere : 218418

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste