Billeder af Cantabria, Asturias, Pais Vasc~
Fra : Ram

Dato : 21-11-11 22:52

Hej til alle,
Jeg har taget nogle billeder i det nordlige Spanien, (Cantabrien,
Asturien og Pais Vasco).

Hvis du er interesseret i at se billeder:

http://www.marcoedanna.com/gallery/luoghi/spagna/cantabria_baschi_09/cantabria_baschi_09.htm

Håber vil være nyttigt for din næste rejse i Spanien!

Dine kommentarer er velkomne!

Tak.

Marco

Fra : Rasmuss

Dato : 23-11-11 11:13

Fine fotos især hvor der er noget i forgrunden, 14:22 og 15:22, det
fremmer perspektivet. Der kunne godt være fotos af mennesker især
nærfotos, men det er jo dit valg.

-rass

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-11-11 11:48

Ram wrote:

> http://www.marcoedanna.com/gallery/luoghi/spagna/cantabria_baschi_09/cantabria_baschi_09.htm

Fine fotos.

Det er også et flot galleri, hvad hedder softwaren?

Martin