Snodig problem med epost
Fra : Trond Kandal

Dato : 21-11-11 21:31

Hei

Idag oppdaga eg at 2 forskjellige meldingar blir oppfatta ei melding.
Dvs. det dukka opp ei ny melding i Mail.app, då eg skulle kikke på den
kom det opp eit varsel om det fanst ein duplikat. Så eg trykte på
på varselet, men den såkalla duplikate meldinga var eit svar på
på den første. Noget spooky...

Meldingane har forskjellige Message-id, det gar eg verifisert,- så det
kan ikkje vere det.
Tidlegare i veka vart eposten min flytta over til ein Exchange-server
(noko eg forresten ikkje er spesielt glad for heller,- heller ikkje dei
som opplevde at procmail-oppsettet deira gjekk i dass og hadde masse
epost i innboksen sin som skulle eigentleg ha vore sortert...).
Kan det vere Exchange som er syndaren?

Eg har iallefall aldri opplevd dette før med andre typar epostservere.

Mvh.

Trond.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-11-11 21:35

Trond Kandal <Trond.Kandal@ntnu.no> wrote:

> [...]
> som opplevde at procmail-oppsettet deira gjekk i dass og hadde masse
> epost i innboksen sin som skulle eigentleg ha vore sortert...).

Måske ikke Exchange som sådan men måske den måde mailen er migreret over
på den nye server ?

Jeg har Exchange via min arbejdsmail og sålænge jeg holder mig til
Mail.app og ikke bruger deres webmail klient så går det fint.

/thomas

Fra : Trond Kandal

Dato : 22-11-11 11:11

On 11/21/11 9:35 PM, Thomas von Hassel wrote:

> [...]
>
> Jeg har Exchange via min arbejdsmail og sålænge jeg holder mig til
> Mail.app og ikke bruger deres webmail klient så går det fint.

Hmm... Det er 2 eposter som jeg fikk igår. Etter at eposten ble migrert
over til Exchange.
Jeg glemte å fortelle at jeg kjører imap for innkommende epost. I går
kveld testet jeg med "mutt", den fikk til å sortere eposten riktig, men
den hadde et annet problem. *spjoing*, *dæng*,- og så mister den
forbindelsen til imap-serveren.
Dersom jeg bruker Thunderbird kommer det "command.error: 12" hele tiden.
*Argh*... :(

Mvh.

Trond.