Livs½del1. skal matche del2.
Fra : Bo Warming

Dato : 21-11-11 14:20

   Livs½del1. skal matche del2.

Dyr får en jordnær opdragelse og ledes ikke på afveje.
Om mennesker siges at "den som guderne vil gøre ulykkelig , gives en
alt for succesrig barndom"
Jeg havde vidunderlige akademiske successer i første del af mit liv.
Men det der for alvor gjorde mig indbildsk og dermed forvirret var da
jeg startede privatiseret sæddonor-firma og erfarede hvor uduelig
læger drev deres hospitals-insemination
De foregav at tjække for arvelig sygdomme, men kun promille af dem
dækkedes af karyotypetest
Jeg lod arvebiologisk Institut undersøge om der var genetiske lidelser
i slægten og var der cystenyre, lod jeg donoren få ultralydstjæk og
kun når ultralydstesten var uden tegn, - kun så brugte jeg ham
(læger har ikke indført det endnu)
Ved at bruge kun familiefædre med sunde børn, sikrede jeg overlegent
også mod kønssygdom'
Ved at læse hippieliteratur om slimtest fik jeg bedre tidsbestemmelse
af de frugtbare dage end lægernes temperaturtest.
Da jeg indså mine fordele og at mange læger respekterede dem og
henviste patienter til mig, blev jeg for alvor indbildsk og troede at
en bestseller bog var sikker og kunne udskydes og perfektioneres og
den er nu vokset mig over hovedet og begrænsningens kunst er måske for
svær for en 65 årig med dårligt helbred.
"   Den, som kan få afslutningen af sit liv til at stemme overens
med begyndelsen, er den lykkeligste blandt mennesker."      Goethe
"De fleste mennesker anvender den første del af deres liv til at gøre
den anden del ulykkelig. " Jean de La Bruyère
"It seem, in fact, as though the second half of man's life is made up
of nothing but the habits he has accumulated during the first half"
Fyodor Dostojevsky