Lidt af hvert!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-11-11 00:39

Mangler ca.50 procent af min IK, og det er samtidig den største
mængde
vågenhed / IK jrg har haft til rådighed i 13 år!
(det er så nemt mens man er uvågen, at vågne lidt op og straks føle og
tro
at man har 90 procent af sin IK tilbage, det er programmering der
giver en den ide)

Det er ikke lykkedes at gøre mig til en Nazist,Perverser,Alkoholiker
eller Pillemisbruger!
Så det er da altid noget!

Ontopic: da det er eftervirkningerne af at blive forsøgt programmeret
til at stemme DF!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-11-11 01:43

On 21 Nov., 08:39, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> eller Pillemisbruger!
> Så det er da altid noget!
>
> Ontopic: da det er eftervirkningerne af at blive forsøgt programmeret

Det jeg tænkte på med at få DF´ere til at tale Tysk mens de krøller et
stykke A4 sammen
eller bare holder det i hånden Fjernsynet, var på grund af det stor
antal af Tysk talende Danskere i Syd Jødeland.

Det ser ud ud til at en gruppe har afsluttet en 6årig afbrænding af
nogle Jødiske kvinder,
hvor de er blevet avlet med sæd fra sædbanker og afkommet brændt af
6år senere!

Det ser ud til at være en fuld produktion de har leveret Jøderne i
Sydamerika,
14-dage til en måneds pause hver niende måned!

Jeg gider ikke engang vide hvorfor, det er højst sandsynligt noget med
stoffer!
Det er kun den ene den har haft trykket på testikler, der er et eller
andet psykopati
i gang!

Men egentlig er de vel medskyldige de andre, når de ved det og ikke
har aflivet hende!

Og nej jeg tager ikke stoffer!

Sane Peter