stregkode-skrifttype
Fra : stoffer

Dato : 21-11-11 14:30

kan det virkelig passe, at der ikke findes en gratis
stregkode-skriftkode til mac os x? Hvad bruger I?

- stoffer

Fra : Glenn

Dato : 21-11-11 18:18

On 21/11/11 14.29, stoffer wrote:
> kan det virkelig passe, at der ikke findes en gratis
> stregkode-skriftkode til mac os x? Hvad bruger I?
>
> - stoffer

QR-code:
http://www.google.dk/search?q=QR-code+mac-os-x

EAN-13:
http://www.google.dk/search?q=ean-13+generator+mac-os-x

Synes du der er for mange kommercielle fund, tilføjer du blot "free"
eller "open-source"...

Fortæl gerne om evt. "guldfund", der virker, til os andre

Glenn

Fra : stoffer

Dato : 22-11-11 11:53

On 2011-11-21 17:18:04 +0000, Glenn said:

> [...]
> http://www.google.dk/search?q=ean-13+generator+mac-os-x
>
> Synes du der er for mange kommercielle fund, tilføjer du blot "free"

Tak, jeg kan godt søge, men jeg synes ikke der er ret mange resultater
der kan bruges til noget, så derfor spørgsmålet om andres erfaringer
med konkrete fonte…

- stoffer