I DK hver 3 mdr. hvilken udbyde ?
Fra : Jan_LR

Dato : 20-11-11 19:50

Da jeg for fremtiden kun skal være i danmark 1 mdr hver 3 mdr.
Havde jeg tænkt mig at, opsige alle mine hidtidige abm. Mobil, Fastnet, Internet
Osv. Og erstatte dem med Tale og Data på min Iphone.
Jeg Taler / sms /mms 'er meget lidt, og bruger vel omkring 5 gb data pr. mdr.
Hvilket Taletidskort / abm. Skal jeg vælge ?
På Forhånd Tak
Jan (Stor-København )

Fra : Henning Wangerin

Dato : 21-11-11 06:10

Den 21-11-2011 03:49, Jan_LR skrev:

> [...]
> Jeg Taler / sms /mms 'er meget lidt, og bruger vel omkring 5 gb data pr. mdr.
> Hvilket Taletidskort / abm. Skal jeg vælge ?

Skal og skal

Umiddelbart kunne dit forbrug ligne mit forbrug på nogle af mine
ekstra-aboer hos Telmore.

Jeg vil sige at du blot tilmelder mig data når du tager til dk, og
afmelder det igen når du tager afsted. Bemærk at data er månedsaboer, så
de vil få mest ud af dem hvis du tager afsted sidst på måneden.

Du kan selvfølgelig også kigge på en af talepakkerne (som inkluderer
data) men umiddelbart lyder det som om de ikke er den optimale løsning i
dit tilfælde.

/H

Fra : Jan_LR

Dato : 21-11-11 04:39

Tak for dit input Henning!
Jeg vil tage et kig på Telmore.

Kan man "bare" melde sig til og fra på data-delen ?
MVH Jan

Fra : Henning Wangerin

Dato : 21-11-11 17:01

Den 21-11-2011 12:38, Jan_LR skrev:
> Tak for dit input Henning!
> Jeg vil tage et kig på Telmore.
>
> Kan man "bare" melde sig til og fra på data-delen ?

Ja.

Alle pakker kører måneden ud, så hvis jeg bestiller en data-pakke (eller
tale-pakke) i dag og afmelder de 2 minutter senere har jeg pakken resten
af måneden.

Men ikke efter 1. december.

Jeg kan sp telmelde mig igen fx den 22, og så ha en pakker løsning
resten af december.

Det er selvfælgeligt lidt træls hvis du kun skal bruge den fra idag og
til fx den 5. december, men så kan du tilmelde dig en af de mindre
pakker, hvor du ikke har så megen båndbrede.

Du få dog stadigvæk fuld bånberede efter pakken, som du har til hele
måneden. Så betile en pakke med 5Gb trafik for en måned, så betaler du
~1/3 og har stadig 5Bg trafik resten af måneden

Eller 2Gb for resten af måneden og december, så har du nesten fuld
trafik fra idag til 5. dec.

DU skal bare huske at afmelde din pakke i løbet af december så den ikke
fornyes. (Det kan du sagtens gøre den 1. december)

/H

Fra : Jan_LR

Dato : 24-11-11 05:43

Hej Henning.