Har USA råd
Fra : Jesper Ørsted

Dato : 20-11-11 16:27

Der er stor arbejdsløshed i USA og der er mange "working poor",
mennesker der tjener så lav en løn at de lever i fattigdom.
Mindstelønnen i USA er i dag på $5,25 (28,89 kr med dagens vekselkurs!).
Problemet er de ca. 10-12 mio illegale indvandrere der bor i USA i dag.
Mange stater ligefrem opmuntre til illegal indvandring ved at tilbyde de
illegale gratis lægehjælp og skolegang. De illegale er stort set
allesammen uudannede og de arbejder for en utrolig lav løn i landbrug,
gartnerier, systuer mv. Alternativet til det er modernisering og
mekanisering, hvor færre, men arbejdsløse amerikanere kunne få job. Det
manglende incitament til at indføre ny teknologi spænder ben for USAs
konkurrenceevne og skaber fattigdom, da mange af dem der er blevet fyret
af bilindustrien og stålværkerne ikke kan få et arbejde. Dertil skal
lægges den kriminalitet der følger med de illegale: The 18th Street Gang
fra Los Angeles med 50.000 medlemmer i 44 amerikanske byer i 20 stater
består for 80% vedkommende af illegale fremmede.
Løsningen? Effektiv kontrol i landbrug og industri, klækkelige bøder og
fængsel for at ansætte, huse og hjælpe illegale indvandrere. Der skal
udstedes biometriske ID-kort til alle amerikanske statsborgere og
udlændinge med lovligt ophold. I dag er det så grotesk, at man ved
folketællinger er glade hvis man kun tæller 10 mio galt! Dvs. man kun
ved hvem der bor i USA med +/- 10 mio og dertil skal så lægges 10-12 mio
illegale.
Der skal laves effektiv grænsekontrol og opføres højteknologiske hegn
langs den 3.141 landegrænse til Mexico. Der er 2 amerikanske delstater
med skrappe love mod illegale indvandrere: Arizona og Alabama. Og det
virker. Antallet af illegale i de to delstater er styrtdykket.
Kylligefarme og landbrug i Alabama klager deres nød, men det ser jeg kun
som et sundhedstegn.
Læs blogindlæg af Paul Gazan på BT: Den store amerikanske mur
http://blogs.bt.dk/paulgazan/2011/11/18/54/
--
Jesper
Hvad udad tabes skal indad vindes.

Fra : Vidal

Dato : 20-11-11 17:29

Den 20-11-2011 16:27, Jesper Ørsted skrev:
> [...]
> virker. Antallet af illegale i de to delstater er styrtdykket.
> Kylligefarme og landbrug i Alabama klager deres nød, men det ser jeg kun

Jamen hvorfor dog, det måtte da være ideelt for borgerligt
liberale, hvis man havde sådan en arbejdskraftreserve at tære
på. Lav løn, hvis der er problemer kan man bare fyre uden videre
dikkedarer. De behøver ikke en gang at få lægehjælp eller
offentlige ydelse. Det må da være paradis på jord.

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-11-11 19:50

On 2011-11-20 17:28, Vidal wrote:

> Jamen hvorfor dog, det måtte da være ideelt for borgerligt
> liberale, hvis man havde sådan en arbejdskraftreserve at tære
> på. Lav løn

Du mener velsagtens at et samfund er mest kristent og korrekt, hvis det
er som i lignelsen om den uærlige godsforvalter, som bliver rost for at
ødsle sin herres formue bort:

http://www.bibelselskabet.dk/BrugBibelen/BibelenOnline.aspx?book=luk&id=3&chapter=16b

Fra : Vidal

Dato : 20-11-11 21:07

Den 20-11-2011 19:49, Martin Larsen skrev:

> Du mener velsagtens at et samfund er mest kristent og korrekt,

Nej, jeg mener et borgerligt, liberalt samfund.

> hvis det er som i
> lignelsen om den uærlige godsforvalter, som bliver rost for at ødsle sin herres
> [...]

Det vil vist blive for omfattende at forklare dig det. Alle
jer fundamentalistiske ateister er tunge at danse med.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 20-11-11 21:11

On Sun, 20 Nov 2011 21:07:14 +0100, Vidal wrote:

> Alle jer fundamentalistiske ateister er tunge at danse med.

"fundamentalistiske ateister" er jo et nonsens-begreb.

Man er da heller ikke "fundamentalist" hvis man ikke tror på nisser.

Fra : Vidal

Dato : 20-11-11 21:15

Den 20-11-2011 21:10, Steen A. Thomsen skrev:

> "fundamentalistiske ateister" er jo et nonsens-begreb.

Det refererer til Martins link og hans forståelse af det.
I den sammenhæng forstår ikke lutheranske, fundamentalister
det.

Det er blot det, jeg forsøger at gøre opmærksom på. Jeg tror
ML oprindeligt er Jehovas Vidner.

> Man er da heller ikke "fundamentalist" hvis man ikke tror på nisser.

Som du selv plejer at udtrykke det: Økseskaft.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 20-11-11 21:57

On Sun, 20 Nov 2011 21:14:49 +0100, Vidal wrote:

> [...]
> det.
>
> Det er blot det, jeg forsøger at gøre opmærksom på. Jeg tror

Om ML har været JV eller om han tror på nisser, er irrelevant.

> Som du selv plejer at udtrykke det: Økseskaft.

Det var bare en sammenligning for at tydeliggøre at dit udtryk
"fundamentalistiske ateister" er det rene nonsens.

Fra : Vidal

Dato : 20-11-11 22:12

Den 20-11-2011 21:57, Steen A. Thomsen skrev:

> Om ML har været JV eller om han tror på nisser, er irrelevant.

Nej, for han forsøger at måle mig på noget, han ikke
har forstand på, som ikke gælder i min religion.. Det
kan vel ikke være så svært at forstå?

> Det var bare en sammenligning for at tydeliggøre at dit udtryk
> "fundamentalistiske ateister" er det rene nonsens.

Jeg ved ikke, hvordan jeg skal forklare dig det. Hvis jeg forsøgte
at karakterisere dig med den konservatisme der var gældende for
150 år siden, mens du i virkeligheden er Bendt Bendtsensk-konservativ,
så vil du kunne sige, jeg tager fejl af dine politiske holdninger.

Altså, hvis jeg sagde, at dit politiske ståsted afspejlede provisorie-
tiden og Estrup styreform, vil du kunne sige, jeg tog fejl af,
hvad det konservative folkeparti står for. Jeg ved ikke, hvilket ord, du
vil bruge for at karakterisere provisorietiden?

Men ML's standpunkter passer tilfældigvis med jehovas vidner eller stærkt
fundamentalistiske kredse. Derfor betegnelsen. Men det er jo lidt
vanskeligt at forklare i denne uhellige forsamling.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 21-11-11 01:50

On Sun, 20 Nov 2011 22:11:34 +0100, Vidal wrote:

> [...]
> fundamentalistiske kredse. Derfor betegnelsen. Men det er jo lidt
> vanskeligt at forklare i denne uhellige forsamling.

Uanset hvor meget udenomssnak du kommer med, så ændrer det ikke på at dit
"fundamentalistiske ateister" er det rene nonsens.

Du kan være fundamentalistisk i din tro på noget/nogen, men du kan IKKE
være fundamentalistisk i IKKE at tro på det/dem.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-11-11 22:59

On Sun, 20 Nov 2011 21:14:49 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>
>Det er blot det, jeg forsøger at gøre opmærksom på. Jeg tror
>ML oprindeligt er Jehovas Vidner.

>Som du selv plejer at udtrykke det: Økseskaft.

ML er ateist, vil han nok mene , men der er noget krisenhævngerrigt
ved hans mudderkast

Fra : @

Dato : 20-11-11 21:44

On Sun, 20 Nov 2011 21:10:48 +0100, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>"fundamentalistiske ateister" er jo et nonsens-begreb.
>
>Man er da heller ikke "fundamentalist" hvis man ikke tror på nisser.

mon der findes fundamentalistiske ikke-frimærkesamlere?

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 20-11-11 21:58

On Sun, 20 Nov 2011 21:44:27 +0100, @ wrote:

> mon der findes fundamentalistiske ikke-frimærkesamlere?

LOL

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-11-11 11:29

@ <Snabel@snabel.net> skrev i meddelelsen
gkpic7d32kc9g1q8j4gkuigov02lgh13eg@4ax.com:

> mon der findes fundamentalistiske ikke-frimærkesamlere?

Mon der findes foreninger, hvor ikke-frimærkesamlere mødes for at drøfte,
hvordan frimærkesamling kan begrænses?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : @

Dato : 21-11-11 15:29

On Mon, 21 Nov 2011 11:29:27 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>@ <Snabel@snabel.net> skrev i meddelelsen
>gkpic7d32kc9g1q8j4gkuigov02lgh13eg@4ax.com:

>Mon der findes foreninger, hvor ikke-frimærkesamlere mødes for at drøfte,
>hvordan frimærkesamling kan begrænses?

ifølge Rygters Bureau skulle de have til huse samme sted som

Landsforeningen til små børns bekæmpelse

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-11-11 21:42

On 2011-11-20 21:07, Vidal wrote:

> Nej, jeg mener et borgerligt, liberalt samfund.

> Det vil vist blive for omfattende at forklare

Men bortforklaring som Fanden, bliver aldrig omfattende nok..

Fra : Vidal

Dato : 20-11-11 21:51

Den 20-11-2011 21:41, Martin Larsen skrev:

> Men bortforklaring som Fanden, bliver aldrig omfattende nok..

Er der et fejlanslag her eller hvad betyder det?

Fra : Bo Warming

Dato : 20-11-11 22:55

On Sun, 20 Nov 2011 19:49:49 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Du mener velsagtens at et samfund er mest kristent og korrekt, hvis det
>er som i lignelsen om den uærlige godsforvalter, som bliver rost for at
> [...]

Den lignelse er om at Gud tilgiver ALLE

Godsforvalteren var næppe ødsel - måske han sendte sine børn i skole
for de penge han bedrog sig til

Han roses ikke for at ødsle
---------------------------------
Mexi-hands bør udlejes uden at få borgerrettigheder

De vil komme alligevel når der skal høstes - hurtig ind - hurtig ud -
pigerne på bordel

Arbejdsgiver må levere telte og forsikre os

Fra : Lyrik

Dato : 21-11-11 15:40

Den 20/11/11 19.49, Martin Larsen skrev:

> Du mener velsagtens at et samfund er mest kristent og korrekt, hvis det
> er som i lignelsen om den uærlige godsforvalter, som bliver rost for at
> [...]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Din rigdom er ikke din, men en rigdom du forvalter. Godsforvalteren stod
foran en fyreseddel, hvorpå han nedskrev debitorernes gæld, hvilket han
havde prokura til.
Når han så blev fyret, havde han mange venner.
Det er praktisk visdom når man er en uretfærdig sjæl. Og hvem er ikke det?
Bliver Grækenlands gæld ikke nedskrevet? Pengene var tabt alligevel
fordi de ikke kunne betale-ikke?
Men nu får EU en perleven!
Lignelsen bliver stadig brugt!

MvH
Jens

Fra : Vidal

Dato : 21-11-11 16:40

Den 21-11-2011 15:40, Lyrik skrev:

> [...]
> Bliver Grækenlands gæld ikke nedskrevet? Pengene var tabt alligevel fordi de

Fint nok, Lyrik.

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-11-11 18:39

On 2011-11-21 15:40, Lyrik wrote:

> [...]
> Det er praktisk visdom når man er en uretfærdig sjæl. Og hvem er ikke det?
> Bliver Grækenlands gæld ikke nedskrevet? Pengene var tabt alligevel

Næh - tværtimod

> Lignelsen bliver stadig brugt!

Ja i kirken! og hvis du tror at lysets børn findes på Jorden, så er det
Lucifer du følger

Mvh
Martin

Fra : Vidal

Dato : 21-11-11 21:29

Den 21-11-2011 18:39, Martin Larsen skrev:

> hvis du tror at lysets børn findes på Jorden, så er det Lucifer
> du følger

I den almindelige kristne forståelse er denne Lucifer, som du refererer
til, en babylonisk konge, som Esajas triumferer over, og er altså
ikke engang nævnt ved det navn i den nye bibeloversættelse.

Din bibelforståelse henter du altså ikke fra den almindelige kongeligt
autoriserede version. Er det Jehovas Vidners bibelforståelse, du
slår os i hovedet med? Eller vil du fortælle, hvilken baggrund du
kommer fra. Er du frafalden JV, du lyder til forveksling sådan

I dk.livssyn.kristendom har vi gentagne gange set folk af din type,
altså tydeligt frafaldne JV komme ind og angribe kristendommen og
det er næsten umuligt at forklare dem, at den kristendom, de angriber
altså ikke er den, der dyrkes i Danmark i dag.

Men selv JVs bibel benævner ikke personen, som Lucifer. Men du kan
selv se efter i den danske bibel:

http://www.bibelselskabet.dk/BrugBibelen/BibelenOnline.aspx?book=es&id=1&chapter=14b&highlight=du%20str%C3%A5lende%20morgenstjerne!

vers 12

Hvordan skulle Lyrik kunne følge en gammel babylonisk konge?

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-11-11 22:14

On 2011-11-21 21:29, Vidal wrote:

> I den almindelige kristne forståelse er denne Lucifer, som du refererer
> til, en babylonisk konge

Øh nej, ikke almindelig

At det også er din Herre overrasker ingen

Lucifer
n 1: (Judeo-Christian and Islamic religions) chief spirit of evil
and adversary of God; tempter of mankind; master of Hell
[syn: Satan, Old Nick, Devil, the Devil, Beelzebub,
the Tempter, Prince of Darkness]

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Inf._34_Alessandro_Vellutello,_Lucifero_%281534%29.jpg

Fra : Vidal

Dato : 21-11-11 23:08

Den 21-11-2011 22:13, Martin Larsen skrev:

> [...]
> and adversary of God; tempter of mankind; master of Hell
> [syn: Satan, Old Nick, Devil, the Devil, Beelzebub,

Hehe, ok, du har katolsk baggrund. Protestanter tror ikke på
den slags.

Use of the name "Lucifer" for the devil stems from a particular interpretation
of Isaiah 14:3–20 , a passage _that does not speak of any fallen angel_ but of
the defeat of _a particular Babylonian King_ , whom the passage names Helel
(הֵילֵל, Shining One), a Hebrew word that refers to the Day Star or Morning Star
(the Latin term[2] for which is lucifer)[3] In 2 Peter 1:19 and elsewhere, the
same Latin word lucifer is used to refer to the Morning Star, with no relation
to the devil. In Revelation 22:16 , Jesus himself is called the Morning Star,
but not "Lucifer", even in Latin.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lucifer

It is uncertain when precisely the Isaiah passage, which in its Latin
translation contains the name "Lucifer", began to be applied to Satan, but it
was certainly used in this way by 3rd-century Origen,[4] and some scholars claim
that the identification of "Lucifer" with the devil was first made by Origen,
Tertullian and Augustine of Hippo.[5]

Altså tidlige katolske fortolkninger, som intet har med den hebræiske
tekst at gøre og som er blevet luget ud i den protestantiske kirke,
ihvertfald her i Danmark.

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-11-11 23:49

On 2011-11-21 23:08, Vidal wrote:

> Hehe, ok, du har katolsk baggrund. Protestanter tror ikke på
> den slags.

Hr Vidal-psykopat og helligfims - Dit sataniske trollepis er komplet
*uinteressant* - citatet er et /ordbogsopslag/ (aht imbecile og trolle)

Fra : Vidal

Dato : 22-11-11 08:51

Den 21-11-2011 23:48, Martin Larsen skrev:

> Hr Vidal-psykopat og helligfims - Dit sataniske trollepis er komplet
> *uinteressant* - citatet er et /ordbogsopslag/ (aht imbecile og trolle)

Hehe, det er komplet uinteressant, hvad du finder på. I normal
kristendom, bliver Lucifer ikke tillagt de djævelske egenskaber,
du påstår. Der er han simpelthen en historisk person, som Esajas
håner.

Her er jeg så flink at forklare dig om ting, du klart ikke
forstår, og hvad værre er, du vil ikke forstå det og så
afviser du det med et tilfældigt greb på Wiki tilsyneladende.

Du skal tro mere på mig end på wiki i disse forhold.

Din henvisning til Alessandro Vellutello er helt malplaceret
og intetsigende. Lad nu være med at gøre dig klog på det, du ikke
har forstand på. Du virker helt besat i din insisteren på
at tilskrive biblen et indhold den ikke har. Slip det dog, det
fører ingen vegne hen.

[...]
(the Latin term for which is lucifer) In 2 Peter 1:19 and elsewhere, the same

Fra : Martin Larsen

Dato : 22-11-11 12:22

On 2011-11-22 08:51, Vidal wrote:

> Hehe,

Vidal-psykopat hold nu kæft med dit trolleri som du ved jeg nødig
besvarer

Fra : Vidal

Dato : 22-11-11 14:13

Den 22-11-2011 12:21, Martin Larsen skrev:

> Vidal-psykopat hold nu kæft med dit trolleri

Ikke trolleri.

> som du ved jeg nødig
> besvarer

Det tror jeg alle efterhånden forstår.

Fra : Bo Warming

Dato : 22-11-11 18:02

On Tue, 22 Nov 2011 08:51:29 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>devil. In Revelation 22:16 , Jesus himself is called the Morning Star, but not

Har djævle-monstre betydning for moderne kristendom?

Fra : Vidal

Dato : 22-11-11 20:38

Den 22-11-2011 18:01, Bo Warming skrev:

> Har djævle-monstre betydning for moderne kristendom?

Det tror jeg ikke, er det ikke mest i det katolske,
man dyrker den slags.

Men Martin har jo før vist en del interesse i det dæmoniske,
forøvrigt sammen med mænd i kvindetøj.

Så han er vist en rigt sammensat personlighed.

Fra : Vidal

Dato : 21-11-11 23:12

Jeg glemte at kommentere dette.

> Øh nej, ikke almindelig

Jo helt almindelig.

> At det også er din Herre overrasker ingen

Er min herre en tidlig babylonisk konge? Du er fyldt med
mærkværdige fejlopfattelser.

Fra : Bo Warming

Dato : 22-11-11 00:19

On Mon, 21 Nov 2011 22:13:49 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
> and adversary of God; tempter of mankind; master of Hell
> [syn: Satan, Old Nick, Devil, the Devil, Beelzebub,

Nu er det snart jul og engletid

Ingen kan lide sadistiske djævle og sataner

Politik har ikke med dem at gøre så lad os tale dansk og være konkrete
og undgå old-jødisk overtros snak på ng

At Martin kan og kender en masse udenadslæren om disse fabeldyr bør
også ignoreres her

Fra : Bo Warming

Dato : 22-11-11 18:23

On Mon, 21 Nov 2011 15:40:06 +0100, Lyrik <jenserikbech@gmail.com>
wrote:

> [...]
>Det er praktisk visdom når man er en uretfærdig sjæl. Og hvem er ikke det?
>Bliver Grækenlands gæld ikke nedskrevet? Pengene var tabt alligevel

Når der prækes over den 9 søndaf efter Trinitatis 2. tektrække vil
mange præser finde vikar fordi de finder reklamen for snyd uetisk

Man Krarup har god tolknig - at man skal ikke være gerningsretfærdig
og smålig for GUJD TILGIVER ALT INCL STORSNYD

Fra : P.N,

Dato : 20-11-11 17:50

""Jesper Ørsted"" <shefan@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> som et sundhedstegn.
> Læs blogindlæg af Paul Gazan på BT: Den store amerikanske mur

Men lever USA´s landbrug og industri ikke på de uhyre billige arbejdere fra
Mexico?.

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 20-11-11 20:48

P.N, <245@get2net.dk> wrote:

> ""Jesper Ørsted"" <shefan@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Men lever USA´s landbrug og industri ikke på de uhyre billige arbejdere fra
> Mexico?.

Det er lige netop det der er pointen og en af grundende til den krise
man har i USA i dag.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-11-11 23:23

On Sun, 20 Nov 2011 17:49:39 +0100, "P.N," <245@get2net.dk> wrote:

>""Jesper Ørsted"" <shefan@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
>Men lever USA´s landbrug og industri ikke på de uhyre billige arbejdere fra
>Mexico?.

De må lære at indføre robotter - eller producere i Mexiko

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 20-11-11 21:23

""Jesper Ørsted"" skrev i meddelelsen

> [...]
>som et sundhedstegn.
>Læs blogindlæg af Paul Gazan på BT: Den store amerikanske mur

Nu består befolkningen i USA hovedsagelig af efterkommere der indvandrede
illegalt i landet, tog de residerende beboers land og slog den oprindelige
befolkning mere eller mindre ihjel, tog mennesker til fange som de tvang til
at arbejde gratis for sig og slog sig op på at udnytte de svageste i
samfundet, så hykleriet med at der burde være klækkelige bøder m.v. er
hykleri.

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 20-11-11 21:28

Arne H. Wilstrup <nixen@bixen.invalid> wrote:

> [...]
> at arbejde gratis for sig og slog sig op på at udnytte de svageste i
> samfundet, så hykleriet med at der burde være klækkelige bøder m.v. er

Bla, bla, bla.
De oprindelige indvandrere fra Europa var ikke illegale.

Fra : @

Dato : 20-11-11 21:48

On Sun, 20 Nov 2011 21:28:25 +0100, shefan@hotmail.com (Jesper Ørsted)
wrote:

>Bla, bla, bla.
>De oprindelige indvandrere fra Europa var ikke illegale.

hvor de oprindelige indvandrere kom fra i både nord- og sydamerika er
vel ikke helt klarlagt,

men deres efterkommere tog mod både nordiske vikinger og spanske
opdagelsesrejsende

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 21-11-11 02:44

> Bla, bla, bla.
>De oprindelige indvandrere fra Europa var ikke illegale.

Naturligvis var de da det, frøken Ørsted - de bemægtede sig et land der ikke
var deres, de dræbte vildet´uden tilladelse og tvang indianerne til at leve
i reservater - det var i sandhed illegalt - at ingen domstol ville dømme
dem, er en helt anden sag - det har altid været sådan at overmagten har
været for stor for de etniske minoriteter. Se fx hvordan man også voldtog
Austalien og dens oprindelige befolkning - alene fordi man havde magt - ikke
fordi det var i legalt.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-11-11 03:41

On Mon, 21 Nov 2011 02:43:55 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nixen@bixen.invalid> wrote:

> [...]
>Austalien og dens oprindelige befolkning - alene fordi man havde magt - ikke
Kan danske oldbønder overtage DK "legalt" fra rensdyrnomader, hvis der
ikke er nogen lov og de handler korn mod renskind så vor urbefolkning
går fallit og må flytte til lapland?

Jesper er ikke frøken, civiliser dig overlærer og da is trak sig
tilbage må de første have været legale

Fra : A.Larsen

Dato : 21-11-11 06:29

<nixen@bixen.invalid> wrote:

>""Jesper Ørsted"" skrev i meddelelsen

>Naturligvis var de da det, frøken Ørsted

Arne, prøv om du kan droppe det med at bruge øgenavne, du fremstår som
utroligt barnlig, men du bruger måske meget til i gården sammen med de
små klasser?

--
Venlig Hilsen.
A.Larsen

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-11-11 22:03

"A.Larsen" skrev i meddelelsen

>Arne, prøv om du kan droppe det med at bruge øgenavne, du fremstår som
>utroligt barnlig, men du bruger måske meget til i gården sammen med de
>små klasser?

Luk nu bare røven, Ludvig Nielsen

Fra : A.Larsen

Dato : 22-11-11 22:07

Du er bare så sej.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-11-11 03:58

On Sun, 20 Nov 2011 16:27:11 +0100, shefan@hotmail.com (Jesper Ørsted)
wrote:

> [...]
>som et sundhedstegn.
>Læs blogindlæg af Paul Gazan på BT: Den store amerikanske mur

-USA er rigt på at investere i andre lande som ville gå i stå hvis
ikke maskiner ankom fra USA

Indvandrere lokket af lægehjælp bliver dyre når der ikke er job til
dem , og robotter overtager alle job, så USA har ikke råd til de ny
udefra

Japan og Kina viser vejen, etbarnspolitik og nul indvandring.