Breivik&offer –dialog bør gøres citerings~
Fra : Bo Warming

Dato : 20-11-11 14:38

   Breivik&offer -dialog bør gøres citeringsegnet

I dag står de højrerabiate og norske socialdemokrater så langt fra
hinanden, at der er ingen dialog at citere. USA der styrer den slags
vil nødig bringe dem nærmere, og derved skabe indsigt der ku
formindske fjendskabet. Jeg, idealistisk sandhedsridder Bo Warming,
der fabler om forbrødring og mindre nid og nag er jaget ud på
upopulære mudderkast-debatter, hvor påvirkningsmulighed er minimal

Vort system bryster sig af at bringe Breivik "ansigt til ansigt med
overlevende fra Utøya-masakre"
Men når Breivik i retssalen taler for meget til salen og i for liden
grad svarer på dommerspørgsmål i korrekt advokatstil, så fratager
domneren den anklagede tepelridder ordet og gør ham til grin

Alle kneb bør bruges for at få noget dialog i gang, som eftertiden kan
citere for skolebørn, og fler kan forstå konflikten og lære og undgå
vold.

Hvis dommeren som retsskrift skulle nærlæse et sværtforståeligt
manifest med fuckwords, så er han ikke for hellig til det.!

En kissinger-mægler bør bringe fjerntstående parter sammen og
anskueliggøre forligsmuligheder og ikke dæmonisere.

Lad dommeren gentage spørgsmålet til Breivik om, hvordan mord kan
bringe os mod forlig, indtil Breivik måske/næsten indser sit
blindspor. i Japan er man dygtige til at få forbrydere til at angre og
ikke bondeanger.

Det er hovent at fratage Breivik ordet. Han er jo ufarlig nu.

Avisers webdebat bør også være neutral vej til at få fjerntstående
debatører til at mødes og fratage den mudderkast mulighed, men bede
dem gentage argumenter uden personangreb.

Demokratiets dialog-ideal bør ned på to rock bottom niveau, og det er
jo ikke dyrt, og dommerfølelser bliver ikke stødt, hvis vi altid lader
en dommere være kun mænd af folket, der kan tale med alle.

Hvis en dommer 3 gange spiller fallit og ikke evner dialog med
voldsmand, så erstat dommer med fx TV-popidol, der både har
uddannelse og kan nå masserne

Der er næsten altid fejl på begge sider. En DSU-boss kan foreslå ny
typer debatmøder med højrerabiate, hvor begge indser at ord er bedre
end vold. Det bør man gå langt med. ALTID, før man giver op.

Det er forkert at begrænse en Breivik med spørgsmålet "Erklærer du dig
skyldig eller ikkeskyldig" (1. eller 2. )
Man bør give ham et minut s taletid, og så kan dommer af referat af
dette minuts ord tolke, når udfald 1. eller 2. skal vælges.

Dw dommere, der ofte når forlig uden ansigtstab for nogen af de
principielt jævnbyrdige parter, bør forfremmes.

Jeg savner en dommer, der har læst Breiviks manifest, og spørger ham,
"kan vi forkorte dit forsvar for vold til disse 25 ord?"
Fasthold på ord og tilsræb forståelse og vær stædig
Kun sådan kan vi i FREMTIDEN bygge bro over den forfærdelige ord-vold
kløft

Det er en udfordring at samle i et retslokale hundred velmenere og
massemorder Breivik.
En begavet dommer el lign burde gå frem og tilbage mellem parterne og
tilstræbe fremtidig mægling

Dommer skal tåle knubbede ord og søge forlig om, hvordan
socialdemokrati i fremtiden kan lade alle kome til orde i deres
debatter

Fra : Vidal

Dato : 20-11-11 17:23

Den 20-11-2011 14:37, Bo Warming skrev:
> [...]
> der fabler om forbrødring og mindre nid og nag er jaget ud på
> upopulære mudderkast-debatter, hvor påvirkningsmulighed er minimal

Ønsker du en breiviksk berømmelse?

> [...]
> grad svarer på dommerspørgsmål i korrekt advokatstil, så fratager
> domneren den anklagede tepelridder ordet og gør ham til grin

Det er da en naturlig reaktion fra samfundet, der nødvendigvis
må beskytte sig selv mod "tempelridderne".

> Alle kneb bør bruges for at få noget dialog i gang, som eftertiden kan
> citere for skolebørn, og fler kan forstå konflikten og lære og undgå
> vold.

I et demokratisk samfund er det ikke acceptabelt at ytre
sig som Breivik har gjort.

> [...]
>
> En kissinger-mægler bør bringe fjerntstående parter sammen og
> anskueliggøre forligsmuligheder og ikke dæmonisere.

Nej, nej. De skal adskilles så vidt muligt, så vi ikke får
gentaget ABBs handlinger.

> Lad dommeren gentage spørgsmålet til Breivik om, hvordan mord kan
> bringe os mod forlig, indtil Breivik måske/næsten indser sit
> blindspor.

Det gør han aldrig. I sine egne øjne er han stadig en helt,
overgeneral i sin egen enmandshær.

> i Japan er man dygtige til at få forbrydere til at angre og
> ikke bondeanger.

Jo, men han er jo ikke japaner.

> Det er hovent at fratage Breivik ordet. Han er jo ufarlig nu.

Nej, og nej.

> [...]
> jo ikke dyrt, og dommerfølelser bliver ikke stødt, hvis vi altid lader
> en dommere være kun mænd af folket, der kan tale med alle.

Hvordan ser du Breivik som medlem af demokratiets dialog-ideal.
Han har givet sit udspil, sin ytring, nu må demokratiet svare
igen.

> Hvis en dommer 3 gange spiller fallit og ikke evner dialog med
> voldsmand, så erstat dommer med fx TV-popidol, der både har
> uddannelse og kan nå masserne

Dommeren bør ikke udvise forståelse for Breiviks handlinger
og retorik.

> Der er næsten altid fejl på begge sider. En DSU-boss kan foreslå ny
> typer debatmøder med højrerabiate, hvor begge indser at ord er bedre
> end vold. Det bør man gå langt med. ALTID, før man giver op.

Nå? Jeg troede egentligt de højrerabiate bedst forstår vold.

> Det er forkert at begrænse en Breivik med spørgsmålet "Erklærer du dig
> skyldig eller ikkeskyldig" (1. eller 2. )

Det er sådan et retsstatssystem ytrer sig. I forbindelse med
mord, er der ingen modifikationer på det område.

> Man bør give ham et minut s taletid, og så kan dommer af referat af
> dette minuts ord tolke, når udfald 1. eller 2. skal vælges.

Han bør kun have det sekund, det tager at sige ja.

> Dw dommere, der ofte når forlig uden ansigtstab for nogen af de
> principielt jævnbyrdige parter, bør forfremmes.

Han er jo ikke dømt skyldig endnu, men der er ingen tvivl om
han har slået de mange ihjel. Ingen ideologi kan undskylde
det i et demokratisk samfund.

> [...]
> Fasthold på ord og tilsræb forståelse og vær stædig
> Kun sådan kan vi i FREMTIDEN bygge bro over den forfærdelige ord-vold

Jamen, der skal jo netop ikke bygges nogen bro mellem det
Breivik har gjort og det demokratiske samfund. Det vil svare
til at acceptere vold, som politisk ytring.

> Det er en udfordring at samle i et retslokale hundred velmenere og
> massemorder Breivik.

Nej, det er vist meget enkelt.

> En begavet dommer el lign burde gå frem og tilbage mellem parterne og
> tilstræbe fremtidig mægling

Der skal da ikke mægles, hans gerninger er utilgivelige i et
retsstatsamfund.

> Dommer skal tåle knubbede ord og søge forlig om, hvordan
> socialdemokrati i fremtiden kan lade alle kome til orde i deres
> debatter

Så du mener, det er socialdemokratiet, der bære skylden eller en
del af den? De, der deler Breiviks syn på verden, er et lille
mindretal, som sikkert er disponerede for den verdensopfattelse.
Her i Danmark har vi ca. 15% af befolkningen, aldrig et flertal.

Hvorfor skulle deres meninger dog fremmes?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 20-11-11 18:30

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Tag dog for helvede din medicin, din latterlige gamle narrøv.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Vidal

Dato : 20-11-11 19:43

Den 20-11-2011 18:30, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) skrev:

> "Vidal"<vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Tag dog for helvede din medicin, din latterlige gamle narrøv.

Hvad fanden???

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 20-11-11 21:13

> Hvad fanden???

Ja det var Bo Warming som det var henvendt til. Undskyld hvis du fik en
anden opfattelse.

Fra : A.Larsen

Dato : 20-11-11 21:21

On Sun, 20 Nov 2011 21:12:41 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>Ja det var Bo Warming som det var henvendt til. Undskyld hvis du fik en
>anden opfattelse.

Det er en uskik at besvare dem du har i filteret via andres indlæg,
vil du BW noget, så tag ham ud af dit filter og skriv direkte til ham,
det andet er noget latterligt pjat.

--
Venlig Hilsen.
A.Larsen

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 20-11-11 22:36

"A.Larsen" <alarsen1@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det er en uskik at besvare dem du har i filteret via andres indlæg,
> vil du BW noget, så tag ham ud af dit filter og skriv direkte til ham,
> det andet er noget latterligt pjat.

Luk nu bare røven, Ludvig Nielsen.

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-11 12:16

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:zpeyq.56698$925.6534@newsfe16.ams2...
> Luk nu bare røven, Ludvig Nielsen.

Du mener altså at det er helt ok at bryde med god citeringsskik og så skælde
ud på dem som påpeger dette?

Du tillagde Vidal en udtalelse der ikke var hans og det er en brud på
reglerne for hvordan man anvender dette medie.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 21-11-11 13:23

"Carl Alex Friis Nielsen" <cafn*mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Du tillagde Vidal en udtalelse der ikke var hans og det er en brud på
> reglerne for hvordan man anvender dette medie.

Klap nu i, jeg sagde undskyld for den fejl og det må være nok. Hvad angår
Ludvig Nielsen, så er der kun en sætning som Ludvig Nielsen får uanset hvad
han skriver og det er: "Luk nu bare røven, Ludvig Nielsen". Ham gider jeg
slet ikke kommunikere med ligesom jeg heller ikke gider at kommunikere med
den anden trolle-fætter, "P.N.".

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 21-11-11 13:39

On Mon, 21 Nov 2011 13:22:39 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> slet ikke kommunikere med ligesom jeg heller ikke gider at kommunikere med

Hvorfor putter du ham så ikke bare i filteret, i stedet for at spamme
gruppen med dine meningsløse mudder-indlæg.?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 21-11-11 14:02

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor putter du ham så ikke bare i filteret, i stedet for at spamme
> gruppen med dine meningsløse mudder-indlæg.?

Og havde du så ellers noget at sige ?

Fra : A.Larsen

Dato : 21-11-11 17:32

On Mon, 21 Nov 2011 13:38:56 +0100, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Hvorfor putter du ham så ikke bare i filteret, i stedet for at spamme
>gruppen med dine meningsløse mudder-indlæg.?

Det er fordi han er sur over jeg ikke lige var den han regnede med, så
nu prøver han Arnes taktik (jo oftere en løgn fortælles desto mere
sand bliver den) tror de.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 21-11-11 18:27

On Mon, 21 Nov 2011 17:31:30 +0100, A.Larsen wrote:

> Det er fordi han er sur over jeg ikke lige var den han regnede med, så
> nu prøver han Arnes taktik (jo oftere en løgn fortælles desto mere
> sand bliver den) tror de.

Det har du desværre nok ret i.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-11-11 21:27

"A.Larsen" skrev i meddelelsen

>Det er fordi han er sur over jeg ikke lige var den han regnede med, så
>nu prøver han Arnes taktik (jo oftere en løgn fortælles desto mere
>sand bliver den) tror de.

Luk nu røven, Ludvig Nielsen

Fra : A.Larsen

Dato : 22-11-11 21:30

On Tue, 22 Nov 2011 21:27:22 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nixen@bixen.invalid> wrote:

>"A.Larsen" skrev i meddelelsen

>Luk nu røven, Ludvig Nielsen

Hov, nu er der komma, det lavede du ellers et kæmpe indlæg om, hvorfor
der ikke skulle være.

Fra : A.Larsen

Dato : 21-11-11 17:32

> [...]

>slet ikke kommunikere med ligesom jeg heller ikke gider at kommunikere med

Men du gider godt svine mig til, det startede du på allede på dag 1,
da du så opdagede at jeg ikke lod mig rive med af dit pladder, men
stadig holdt tonen pæn, blev du sur.

Du er voksen?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 21-11-11 19:16

Fra : Volger Garfield

Dato : 22-11-11 19:15

On Mon, 21 Nov 2011 19:16:09 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com

Det må være et "nej"...

Volger

Fra : A.Larsen

Dato : 22-11-11 21:24

Det kan næsten ikke være andet.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 22-11-11 23:08

"Volger Garfield " <Volger@nowhere.invalid> skrev i en meddelelse

> Det må være et "nej"...

Det er et "Luk nu bare røven, Ludvig Nielsen." Men det er da godt at
trolle-røven har fået sig en ven i dig. Så må vi jo bare håbe på at han ikke
begynder at misbruge dit Usenet-ID en dag.

Fra : Volger Garfield

Dato : 23-11-11 21:20

On Tue, 22 Nov 2011 23:08:28 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
> [...]

>trolle-røven har fået sig en ven i dig. Så må vi jo bare håbe på at han ikke
>begynder at misbruge dit Usenet-ID en dag.

Hvorfor må vi håbe det?
(Der er jo andre der spiller det spil, så jeg vil ikke tage for givet,
at det i så fald vil være ham)

Volger

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 23-11-11 23:13

> Hvorfor må vi håbe det?
> (Der er jo andre der spiller det spil, så jeg vil ikke tage for givet,
> at det i så fald vil være ham)

Men det kan du være ret sikker på når det kommer fra Astraweb. Den udbyder
bruger han når han laver sit misbrug af andre brugeres ID fordi de på
Astraweb nærmest er umulige at råbe op. Men hvis du vil tro på noget andet
så gør endelig det.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 23-11-11 23:22

On Wed, 23 Nov 2011 23:13:28 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> bruger han når han laver sit misbrug af andre brugeres ID fordi de på
> Astraweb nærmest er umulige at råbe op. Men hvis du vil tro på noget andet

Der er vel andre end Ludvig og A.Larsen der kan bruge Astraweb.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 24-11-11 00:02

> Der er vel andre end Ludvig og A.Larsen der kan bruge Astraweb.

Ligesom jeg skrev til VG, hvis du vil tro på noget andet så gør endelig det,
jeg er helt sikker i min sag.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 24-11-11 06:21

Det lyder jo helt religiøst.

Fra : A.Larsen

Dato : 24-11-11 01:13

On Wed, 23 Nov 2011 23:21:39 +0100, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Der er vel andre end Ludvig og A.Larsen der kan bruge Astraweb.

Nix, ikke hvis det er KL der skal bestemme, det er lidt vildt at de
kan holde gang i biksen med så få brugere =)

Man må sige det er et klippestabilt bevis KL har, jeg bruger astraweb,
ergo er jeg Ludvig.

Gad godt vide hvad denne Ludvig har gjort ved stakkels KL, det må have
været slemt.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 24-11-11 06:25

On Thu, 24 Nov 2011 01:13:23 +0100, A.Larsen wrote:

> [...]
> ergo er jeg Ludvig.
>
> Gad godt vide hvad denne Ludvig har gjort ved stakkels KL, det må have

Ludvig var den største klaphat, der nogen sinde har været på usenet. Han
skrev under andres navne, de sygeligste indlæg. Han skrev bl.a. under mit
navn i en anden gruppe, som om at jeg var børne-piller/mishandler. Han
havde større mentale problemer end alle andre tilsammen.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 24-11-11 10:47

> [...]
> under mit navn i en anden gruppe, som om at jeg var
> børne-piller/mishandler. Han havde større mentale problemer end alle

Ludvig var ????? Ludvig er !

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 24-11-11 11:42

On Thu, 24 Nov 2011 10:46:33 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Ludvig var ????? Ludvig er !

Du VED jo IKKE om A.Larsen er Ludvig. Det er KUN noget du TROR.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 24-11-11 17:03

> Du VED jo IKKE om A.Larsen er Ludvig. Det er KUN noget du TROR.

Tro mig, han er i gang. Der skal nok komme meget mere ballade fra den kant,
bare vent at se.

Fra : A.Larsen

Dato : 24-11-11 17:05

On Thu, 24 Nov 2011 17:03:18 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
> [...]

>"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

>Tro mig, han er i gang. Der skal nok komme meget mere ballade fra den kant,

Hvor? Jeg vil da gerne se hvad det er det drejer sig om, og hvad det
er jeg angiveligt skulle have gjort.

Bør jeg holde vejret, eller blot gætte på, at du ikke har noget
konkret, men bare elsker at sprede løgn.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 24-11-11 17:34

Datemas.de) wrote:

> Tro mig, han er i gang. Der skal nok komme meget mere ballade fra den kant,
> bare vent at se.

Det der med "jeg har ret, men beviserne kommer først senere", er der
allerede en der har dummet sig med.

Fra : A.Larsen

Dato : 24-11-11 13:15

On Thu, 24 Nov 2011 06:24:44 +0100, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

> [...]
>navn i en anden gruppe, som om at jeg var børne-piller/mishandler. Han
>havde større mentale problemer end alle andre tilsammen.

Ok, lyder ret ubehageligt, og det synes jeg bestemt ikke er ok. Jeg
begynder at forstå hvorfor KL er så mistroisk/nervøs, og synes
faktisk, at efter det du blev udsat for, er det flot at du ikke lader
dig rive med af KLs angst.

Jeg kan desværre ikke bevise, at jeg ikke er denne syge person, men
tak for din tillid, den viser jo så bare at du er et mere åbent og
mindre mistænksom menneske end KL og Arne nogensinde kan drømme om at
blive, og de er endda fra venstrefløjen.

Jeg kom her for at diskuterer politik, men blev revet ind i KLs og
Arnes tåbelige lille "leg" det fortryder jeg, men sket er sket, man
har dog lov til at blive klogere af de fejl man begår.

Fra : Volger Garfield

Dato : 24-11-11 18:23

<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

> [...]
>navn i en anden gruppe, som om at jeg var børne-piller/mishandler. Han
>havde større mentale problemer end alle andre tilsammen.

Uden at kunne vide det, tror jeg dog, at en del af de indlæg der blev
"tilegnet" Ludvig, ikke var hans. Lidt med skrivestil og sligt... Men
hvad ved jeg?

Volger
- Jeg venter...

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 25-11-11 01:38

"Volger Garfield " skrev i meddelelsen
> Men
>hvad ved jeg?

Det kan sgu ikke være det store

Fra : A.Larsen

Dato : 25-11-11 01:46

Men mere end dig, er jeg sikker på =)

Fra : A.Larsen

Dato : 24-11-11 01:09

> [...]

>bruger han når han laver sit misbrug af andre brugeres ID fordi de på
>Astraweb nærmest er umulige at råbe op. Men hvis du vil tro på noget andet

Utroligt at Astraweb kan løbe rundt, skal man tro på dig, så har de
kun en kunde, tag du et lille kig rundt på usenet, der er op til flere
der bruger astraweb.

Du synes ikke dine beviser for hvem jeg er og ikke er, er bare en tand
for tynde?

Fra : Volger Garfield

Dato : 24-11-11 18:23

> [...]

>bruger han når han laver sit misbrug af andre brugeres ID fordi de på
>Astraweb nærmest er umulige at råbe op. Men hvis du vil tro på noget andet

Jeg _tror_ ikke, at man ikke vil kunne genkende et indlæg fra min
hånd. Uden at jeg er 100% sikker, har mit navn været misbrugt for
nogle år siden... Fred være med det.

Volger

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-11-11 21:43

On 2011-11-20 21:12, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> "Vidal"<vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det var Bo Warming som det var henvendt til. Undskyld hvis du fik en
> anden opfattelse.

Men det passer da også fint til Helligfimsen

Fra : Bo Warming

Dato : 20-11-11 23:12

On Sun, 20 Nov 2011 17:22:43 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Ønsker du en breiviksk berømmelse?

Jeg afskyr vold

>Det er da en naturlig reaktion fra samfundet, der nødvendigvis
>må beskytte sig selv mod "tempelridderne".

Du og jeg bør takke tempelridderne påå Cypern at vi ikke er muslimer
idag

>I et demokratisk samfund er det ikke acceptabelt at ytre
>sig som Breivik har gjort.

Hvad har han sagt? Vodl er forkert

>Nej, nej. De skal adskilles så vidt muligt, så vi ikke får
>gentaget ABBs handlinger.

>Det gør han aldrig. I sine egne øjne er han stadig en helt,
>overgeneral i sin egen enmandshær.

Breivik har 16 år til at tænke og kan så nok flytte sig

>Jo, men han er jo ikke japaner.

Vi bør lære af dem

> [...]
>igen.

>Dommeren bør ikke udvise forståelse for Breiviks handlinger

Forståelse er svær men OK
Dommer bør ikke give fri adgang til at instruere om bombeopskrifter

>Nå? Jeg troede egentligt de højrerabiate bedst forstår vold.

Muslimer dvs socialister er værst til vold

>Det er sådan et retsstatssystem ytrer sig. I forbindelse med
>mord, er der ingen modifikationer på det område.

Det bør der være. Det er for firkantet

> [...]
>Breivik har gjort og det demokratiske samfund. Det vil svare
>til at acceptere vold, som politisk ytring.

Brug fantasi og du ser bro mulig

> [...]
>Her i Danmark har vi ca. 15% af befolkningen, aldrig et flertal.
>
>Hvorfor skulle deres meninger dog fremmes?

Debat er for ALLE

Indforstået S-fnidder der kalder DF for ikkestuerene har skabt
Breivik

Fra : Vidal

Dato : 21-11-11 09:15

Den 20-11-2011 23:12, Bo Warming skrev:

> Jeg afskyr vold

Det gør Breivik ikke og han forstår åbenbart slet ikke, hvad
han har gjort. Han erkender at have begået handlingen, men
frakender sig selv skyld. Han har meldt sig ud af fællesskabet.

Lad ham bare blive der.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-11 15:41

On Mon, 21 Nov 2011 09:15:26 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>han har gjort. Han erkender at have begået handlingen, men
>frakender sig selv skyld. Han har meldt sig ud af fællesskabet.

LAd os nyttiggøre ham som studieopbjekt

Fra : Ivannof

Dato : 21-11-11 01:29

On 21 Nov., 09:15, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> [...]
> han har gjort. Han erkender at have begået handlingen, men
> frakender sig selv skyld. Han har meldt sig ud af fællesskabet.

Enig!

Under andre omstændigheder kunne Breiviks synspunkter være relevante.
Men de ophørte med at være relevante, da Breivik blev udøvende
terrorist.

Politik er noget der udfoldes for at undgå vold, mord og terrorisme.
Når man overskrider den grænse er det ikke længere politik.

Hilsen Ivan