Breivik=udlejelig debat-abe, i kort snor,m~
Fra : Bo Warming

Dato : 20-11-11 14:36

Breivik=udlejelig debat-abe, i kort snor,men vanæret

Hævnglade opininondannere - og de står stærkt - tilsmudser Breivik
som et undermenneske, der blot skal gives værst tænkelige straf.
Men målet er størst mulig lykke for flest og måske er tungeafskæring +
komputer-berøvelse den værst tænkelige straf for Breivik men ikke den
mest afskrækkende straf for andre potentielt lignende voldsmænd.

Jeg mener at indfangningen af en veltalende, ideologisk massemorder er
en Guds gave og bør bruges til forskning og underholdende propaganda
om forebyggelse og forståelse af terror.

At Breivik måske vil blomstre op ved et sådant projekt, er
ligegyldigt.
Han bør ikke kunne misbruge offentlige interviews og foredrag til at
propagandere for massemord.
Hvis gymnasierne i Odense eller nogle forskere i København vil leje
ham to timer til, at han stilles spørgsmål overfor auditorium hhv
videnskabsmænd, så skal de betale for bodyguard, lænker, transport mm
og måske al videbegærdlighed vil være udtømt på få måneder og
videokonferencer vil blive kun hver 10 år.

Man sku ha gjort det samme med nazi-toppen i 1945.

Det ser for mig ud til at justitsministeriet satser på af få "komiske
Breivik" gjort uinteressant og så vil debat-abe-projektet dø hurtigt.

Man har valgt en forsvarsadvokat Lippestad, der klart ikke arbejder
for Breiviks interesser. Dennes bistandadvokat vælger at kommentere
vidneudsagn, selvom politiet ikke vil, og og hun vælger plat
dømonisering.
"Alt der skete derude var af grov karakter. At han ønskede at sætte
ild til er nyt for mig. Men det føjer sig blot til som endnu et
eksempel på at han ønskede at ramme en række unge mennesker"
Som advokat bør hun vide, at tilstående anklagede terrorister kan
overdrive forbrydelsen vildt for at få prestige.
Breivik har man fristet ved i lang tid i cellen har han ku udtænke
vllde plan B, C og D og dæmonisere sig selv uhyrligt, og nu spørger
man bevidst for at få ham til således, at skade sig selv.
Det er jo usandsynligt, at han som erfaren jægersoldat var
dement-glemsom og både manglede rette parkeringsplads og havde glemt
lighter og troede at een pyroman kan indebrænde unge stærke mennesker
i en træskolestue med 47 , når pyromanen først skal skyde dem der,
blev tvunget til at bære olie til og så med håndkraft sprøjte olie på
husets ydersider og så afvente at ildpåsættelsen bliver farlig brand
og han har ikke medbragt metalbeslag til at blokere døre og vinduer
udefra , så der kan flygtes mod øst,vest,nord,syd og op, og de unge
kan indefra vælte vægge, og pyromanen kan kun skyde flygtende på hans
egen side af huset.
Havde det sket var oliebærere de eneste, der var blevet dræbt og ikke
70. Hvis retssagen lander på pyromanihistorien, som det værst
tænkelige, så har man fået Breivik til at stemple sig som verdens
mindst intelligente terrorist og i dag står han som dygtigere end
nogen muslim.

Den såkaldt beskikkede forsvarer ser ud til at få vanæret Breivik
maximalt som dum, så norsk ret opfører sig som var de ansat af Islam,
og de følger næppe retsplejeloven. Får de Breivik maximalt "vanæret",
vil publikummer hellere leje en faldenpåhalen klovn eller en
gorillaabe og efter et år vil Breivik få verdens kedeligste
fængselsliv og bør tilbydes selvmordspiller til evt. frivillig brug.

Komiske ild-Breivik og een tom skolestue med ild-væg ,
- det burde TV idag ha optaget film af: hvor useriøst et scenarie
Breivik nu påstår var planen for Utøja
En skolestue med 47 unge ville han sætte ild på og skyde de unge, når
de kom ud.Han tvang nogle unge til at bære brændstof fra kyst til
skolestue og skød dem og ville sjaske olie på ydervægge og så antænde
- men havde glemt lighter!
Nok er han stærk og kan håndtere oliedunk med pistol i hånden men
skolestuer har fordør og bagdør, og een pyroman skal dække alle sider
af huset med sin pistol - Man må ha lagt pralhalsen ordene i munden,
for at få ham til at se dum ud. Har man også medicineret ham til ikke
at ku tænke?

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-11-11 15:37

On 2011-11-20 14:35, Bo Warming wrote:
> [...]
> en Guds gave og bør bruges til forskning og underholdende propaganda
> om forebyggelse og forståelse af terror.

Jeg synes også at Breivik og hans forsvarer bør have mindst lige så
megen taletid i retten som anklageren. Send det direkte med smarte
replikskifter, som jeg tror Breivik vil kunne, og lad ham tage den
tempelridder-uniform på han ønsker, så behøver vi ikke de gamle Perry
Mason film.

Det er en latterlig opfattelse af et retssamfund at en sag bedst
afvikles i halvmørke.

Mvh
Martin

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 20-11-11 18:38

> Jeg synes også at Breivik og hans forsvarer bør have mindst lige så
> megen taletid i retten som anklageren.

Gu skal han da ej. I mine øjne burde man gøre det til lynhurtigt overstået
sag af hensyn til ofrene. Det kan da ikke tage ret lang tid at dømme svinet
til at sidde i fængsel til han dør. Lad ikke de norske skatteydere betale
mere for denne retssag end højst nødvendigt. Ned i dyb fugtig topsikret
fangekælder med ham på vand og brød. Smid nøglen væk og lad ham rådne op.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Bo Warming

Dato : 20-11-11 22:25

HVIS unge S-velmener.efterlqadte er hævnonde muslimstyle
så skær tungen af ham i et papir og computerløst fængsel og hvis deres
behov er prioritet.

Jeg interesserer mig for fremtidig forebyggelse

Efter mit project debat-abe kan man tilbyde selvmordspille - når alt
er uddebatteret og udforsket. Et alt om nazismen det idag ?

On Sun, 20 Nov 2011 18:37:42 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

> [...]
>mere for denne retssag end højst nødvendigt. Ned i dyb fugtig topsikret
>fangekælder med ham på vand og brød. Smid nøglen væk og lad ham rådne op.

Torturstraf er de fleste imod

Tror man som muslimer på pinsler som specialprevention så vil
debativrige måske droppe terrorplaner hvis tungeamputation er risiko
og det kan redde dit barn!

At han fik ram på 70 er en bedrift - men at han påstår at have ønsket
en tåbelig skolehusafbrænding på øen tyder på at han var dum og
næsten ikke værd at gå til interviewmøde med

Men at han indså at korstog var forsvarskrig - tempelridderindsats var
klog og det er sjældent på Cirkus Uni idag.

Valdemar valgte Bengerd som portugisisk dronning fordi Portugal var
halvt fyldt af muslimborge og sammen fik de dem ud dvs paven
forsvaredes - VOR kultur overlevede - OH TAK korsfarere

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-11-11 23:01

On 2011-11-20 22:24, Bo Warming wrote:
> HVIS unge S-velmener.efterlqadte er hævnonde muslimstyle
> så skær tungen af ham i et papir og computerløst fængsel og hvis deres
> behov er prioritet.
>
> Jeg interesserer mig for fremtidig forebyggelse

Hvorfor skal han ikke gives mulighed for at agitere blandt unge
terrorspirer ligesom de gamle Blekingegadefolk?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-11 15:31

On Sun, 20 Nov 2011 23:00:39 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Hvorfor skal han ikke gives mulighed for at agitere blandt unge
>terrorspirer ligesom de gamle Blekingegadefolk?

Det vaar stor fejl at DR forkælede de voldspsyopater

Målet er størst mulig lykke dvs minimal vold så nej til din
"retfærdighed" som samme fejl som mod hint terrorpak

Fra : Bo Warming

Dato : 20-11-11 22:44

Breivik kan få uendelig taletid EFTER retssagen men under skal det
vigtige frem, klart og kræver det tidobbelt taletid til monsteret so
be it

> [...]
>replikskifter, som jeg tror Breivik vil kunne, og lad ham tage den
>tempelridder-uniform på han ønsker, så behøver vi ikke de gamle Perry

Hver storsag bør give ny og bedre elektronisk layout så vi får perfekt
underholdning der skaber retsbevidsthed og alt belyses og en dom
bliver uangribelig

>Det er en latterlig opfattelse af et retssamfund at en sag bedst
>afvikles i halvmørke.
Ja Respekt for retten som dommerens museums-hjem er et vildspor

Fra : Vidal

Dato : 20-11-11 16:58

Den 20-11-2011 14:35, Bo Warming skrev:

> Breivik=udlejelig debat-abe, i kort snor,men vanæret
>
> Hævnglade opininondannere - og de står stærkt - tilsmudser Breivik
> som et undermenneske, der blot skal gives værst tænkelige straf.

Han _er_ et undermenneske. Men det er sikkert ikke ganske
selvforskyldt. Forældre har et stort ansvar for deres børn.

> Men målet er størst mulig lykke for flest og måske er tungeafskæring +
> komputer-berøvelse den værst tænkelige straf for Breivik men ikke den
> mest afskrækkende straf for andre potentielt lignende voldsmænd.

Han skal da under ingen omstændigheder have lov til at
udsprede sit hadefulde budskab i retten. Der er jo en
samfundsgruppe, der vil slubre hans budskab i sig selv i
Danmark. Lad ikke hans forældres indflydelse række så
langt. Det er da nok, de har ødelagt ham og hans liv.

> Jeg mener at indfangningen af en veltalende, ideologisk massemorder er
> en Guds gave og bør bruges til forskning og underholdende propaganda
> om forebyggelse og forståelse af terror.

Ret beset er Breivik jo en stakkels fyr, der på grund af sin
ulykkelige barndom og ungdom, er havnet i en rigtig dum situation,
som massemorder.

Men han har misforstået den verden, han lever i og er sikkert ikke
til at hjælpe.

Han vil sikkert ikke blive tilgivet sine gerninger, men må henslæbe
sit liv i fængsel på grund af sine misforståelser.

Jeg håber for ham, han bliver omvendt til kristendommen i sit fængsel,
så han i det mindste kan håbe på fred og tilgivelse fra Gud.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-11-11 22:37

Skidt med hans forældres dumhed - lad os se på fremtiden om han kan
gøre gavn nu

Lad ham gå rundt med bjælde om halsen og armene lænket på ryggen og så
kan Vidal missionere ham til frelse og vi kan spørge ham ud og han kan
ikke volde

Fængsler er DYRE og beviser at staten vil skjule noget for os.

On Sun, 20 Nov 2011 16:58:09 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>
>Han skal da under ingen omstændigheder have lov til at
>udsprede sit hadefulde budskab i retten. Der er jo en

Du tror ikke meget på dine egne argumenter mod hans budskab - tør du
ikke fair play debat?

> [...]
>som massemorder.
>
>Men han har misforstået den verden, han lever i og er sikkert ikke

En hjælp ku være narko - lev stærkt dø ung - men det afskrækker ikke
som hvis han går blandt os - til grin

>Han vil sikkert ikke blive tilgivet sine gerninger, men må henslæbe
>sit liv i fængsel på grund af sine misforståelser.

Selvtægtshævn skal straffes hårdt også mod ham

>Jeg håber for ham, han bliver omvendt til kristendommen i sit fængsel,
>så han i det mindste kan håbe på fred og tilgivelse fra Gud.

Kræver Gud omvendelse før han tilgiver - er han ikke så formidabel god
til at tilgive at det klares for alle ?

Fra : Vidal

Dato : 21-11-11 09:07

Den 20-11-2011 22:36, Bo Warming skrev:

> Skidt med hans forældres dumhed - lad os se på fremtiden om han kan
> gøre gavn nu

Han får jo masser af tid til at skrive en bog, som sikkkert
vil gå som varmt brød i visse kredse.

> Lad ham gå rundt med bjælde om halsen og armene lænket på ryggen

Nej, nej, nej.

> og så
> kan Vidal missionere ham til frelse og vi kan spørge ham ud og han kan
> ikke volde

Hehe, jeg er ikke missionær.

> Fængsler er DYRE og beviser at staten vil skjule noget for os.

Måske kommer han til at tjene så meget på sine bøger,
at han kommer til at betale opholdet gennem sin skat.

> Du tror ikke meget på dine egne argumenter mod hans budskab - tør du
> ikke fair play debat?

Er nedskydning af uskyldige fair play debat? Desuden nytter
det ikke at debattere hans "budskab", det gør DF jo hver
eneste dag. Der er en menighed for den slags.

> En hjælp ku være narko - lev stærkt dø ung - men det afskrækker ikke
> som hvis han går blandt os - til grin

Det kan han nok selv købe i fængslet. Han er ikke til grin,
han er til gru.

> Selvtægtshævn skal straffes hårdt også mod ham

Lad os ikke udsætte ham for det. Det er jo nærmest
beskyttelsesfængsel han er i nu. Gad vide om han forstår
det selv.

> Kræver Gud omvendelse før han tilgiver - er han ikke så formidabel god
> til at tilgive at det klares for alle ?

Lad os ikke diskutere det i denne gruppe. Giv ikke hunde det
hellige, og kast ikke jeres perler for svin, for at de ikke
skal trampe dem ned med deres ben og så vende sig om og sønderrive
jer.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-11 15:39

On Mon, 21 Nov 2011 09:06:43 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>at han kommer til at betale opholdet gennem sin skat.

>Er nedskydning af uskyldige fair play debat? Desuden nytter

NEJ MEN SE FREM

>det ikke at debattere hans "budskab", det gør DF jo hver
>eneste dag. Der er en menighed for den slags.

>Det kan han nok selv købe i fængslet. Han er ikke til grin,
>han er til gru.

INTET skal straffes hårdt hvis ike der forebygger femtidig vold

> [...]
>hellige, og kast ikke jeres perler for svin, for at de ikke
>skal trampe dem ned med deres ben og så vende sig om og sønderrive

Breivik har ingen magt til at vende sig om og angribe, fordi du bruger
ham gavnligt som debat-abe
OG FORSTÅR OG FOREBYGGER FREMTIDSRETTET

Du håber godt for ham

Og du vil straffe ham maximalt

Modsiger du ikke dig selv?

Fra : Vidal

Dato : 23-11-11 21:11

Den 23-11-2011 15:39, Bo Warming skrev:

> NEJ MEN SE FREM

Jeg tror, vi har forskelligt fremtidigt perspektiv.

> INTET skal straffes hårdt hvis ike der forebygger femtidig vold

Jeg synes lidt afskrækkelse vil være fint nok. Ingen skal
få den tanke, der kan være noget positivt i hans handling.

> Breivik har ingen magt til at vende sig om og angribe, fordi du bruger
> ham gavnligt som debat-abe
> OG FORSTÅR OG FOREBYGGER FREMTIDSRETTET

Man kan ikke forebygge mod gale hunde.

> Du håber godt for ham

Ja.

> Og du vil straffe ham maximalt

Ja.

> Modsiger du ikke dig selv?

Nej. Jeg tror faktisk han selv ønsker at blive straffet. Han har
været en slem dreng.

Enhver hjælp til ham at opbygge en martyrrolle, bare ud i
egen indbildning, vil ødelægge den mulighed.