Sigøjnergangstere scorer millioner fra kom~
Fra : A.Larsen

Dato : 20-11-11 13:34

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1661037.ece

<quote>Sigøjnergangstere scorer millioner fra kommunen
Tagselvbord: Den storkriminelle Levakovic-familie har fået knap 17
mio. kr. på 52 måneder</quote>

Hvad mon den nye regerring vil gøre ved dette problem, lade stå til og
invitere flere af samme slags?

Vi bliver holdt for nar, for egne penge.

--
Venlig Hilsen.
A.Larsen

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 20-11-11 14:54

"A.Larsen" <alarsen1@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> invitere flere af samme slags?
>
> Vi bliver holdt for nar, for egne penge.

Jeg tror ikke at det er sigøjnerne der får for meget, det er nok nærmest
danskerne der får for lidt.

Fra : A.Larsen

Dato : 20-11-11 18:08

On Sun, 20 Nov 2011 14:53:59 +0100, "Kurt H. Nedergaard"
<kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

>Jeg tror ikke at det er sigøjnerne der får for meget, det er nok nærmest
>danskerne der får for lidt.

Mon dog, men det er jo nok deres egen overbevisning =)

Fra : Bo Warming

Dato : 20-11-11 23:39

> [...]

>"A.Larsen" <alarsen1@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg tror ikke at det er sigøjnerne der får for meget, det er nok nærmest

Skal zigøjnere have NO_GET overhovede, her ?

Fra : Vidal

Dato : 20-11-11 16:43

Den 20-11-2011 13:34, A.Larsen skrev:

> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1661037.ece
>
> <quote>Sigøjnergangstere scorer millioner fra kommunen
> Tagselvbord: Den storkriminelle Levakovic-familie har fået knap 17
> mio. kr. på 52 måneder</quote>

Tror du, den nye regering på dette punkt, vil fortsætte
den borgerlige politik?

> Hvad mon den nye regerring vil gøre ved dette problem, lade stå til og
> invitere flere af samme slags?

Altså fortsætte den borgerlige regerings politik?

> Vi bliver holdt for nar, for egne penge.

Tjah ... Hvad enten regeringen fortsætter den borgerlige
politik eller ej, skal den nok få nogen drøje hug. Ingen
tvivl om det.

Fra : A.Larsen

Dato : 20-11-11 18:06

On Sun, 20 Nov 2011 16:42:57 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Tror du, den nye regering på dette punkt, vil fortsætte
>den borgerlige politik?

Nej, det har de jo bevist, de er jo ved at fjerne alle de
forhindringer (den tidligere regering indførte) der skulle begrænse
invandringen.

>Altså fortsætte den borgerlige regerings politik?

Hvis de så bare gjorde det, men de er jo godt i gang med at lempe alle
regler på området, så mon ikke det ser værre ud om 2år.

>Tjah ... Hvad enten regeringen fortsætter den borgerlige
>politik eller ej, skal den nok få nogen drøje hug. Ingen
>tvivl om det.

Med deres måde at arbejde på, så har de fortjent de hug de får.

Fra : Vidal

Dato : 20-11-11 19:47

Den 20-11-2011 18:06, A.Larsen skrev:

> Nej, det har de jo bevist, de er jo ved at fjerne alle de
> forhindringer (den tidligere regering indførte) der skulle begrænse
> invandringen.

Så efter din mening vil de føre en anden politik, end den
gamle regering? Som at give dem færre penge?

> Hvis de så bare gjorde det, men de er jo godt i gang med at lempe alle
> regler på området, så mon ikke det ser værre ud om 2år.

Så alligevel give dem penge?

> Med deres måde at arbejde på, så har de fortjent de hug de får.

Dit indlæg demonstrerer tydeligt urimeligheden overfor
den nye regering, hvad enten de gøre det ene eller det
andet, gør de det forkerte.

Det kan ingen hamle op med. Du er meget lidt objektiv.

Fra : A.Larsen

Dato : 20-11-11 20:02

On Sun, 20 Nov 2011 19:47:21 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Det kan ingen hamle op med. Du er meget lidt objektiv.

Og du forstår ikke hvad man skriver, du er jo spild af tid.

Fra : Vidal

Dato : 20-11-11 21:17

Den 20-11-2011 20:01, A.Larsen skrev:

> Og du forstår ikke hvad man skriver

Jeg forstår helt nøjagtigt, hvad du skriver.

Det er det, der er problemet for dig, ikke?