Vand er stadigvæk vådt!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-11-11 00:36

http://science.slashdot.org/story/11/11/20/025254/in-the-eu-water-doesnt-officially-prevent-dehydration

Og Månen er ikke lavet af grøn ost, Sparkassen Lolland havde ikke
hovedsæde i Albanien
i 1985, og størstedelen af Giraffer blev ikke født i vægtløs tilstand
i 1930´erne!

Men der er ingen tvivl om, at folks underbevidsthed, er begndt at
mærke Cerberus
ånde dem i nakken, og ikke vil være med, når det kvante mekaniske
mareridt er ægte!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-11-11 00:42

On 20 Nov., 08:35, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> mærke Cerberus ånde dem i nakken, og ikke vil være med,
> når det kvante mekaniske mareridt er ægte!

Linjeombrydnings fnidder via Google!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-11-11 00:52

On 20 Nov., 08:41, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Linjeombrydnings fnidder via Google!
>
> Sane Peter

Det kan selvfølgelig være at det er magnesium salte eller lignende der
er problemet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-11-11 01:24

On 20 Nov., 08:52, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Det kan selvfølgelig være at det er magnesium salte eller lignende der
> er problemet!
>
> Sane Peter

Der kunne jo være opstået et problem,hvor folk har indtaget Kalium
pakket ind
i magnesium salte, og syntes at det egentlig er godt, og at det der er
i det de indtager egentlig
burde dukke op i folks drikkevand, via kvante mekanik/spooky action at
a distance!

Hvilket jo er fint og sundt, (Kalium findes i Bananer og Paranødder)
Det er det andet der, der er problemet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-11-11 01:28

On 20 Nov., 09:24, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> a distance!
>
> Hvilket jo er fint og sundt, (Kalium findes i Bananer og Paranødder)

Men i ved DF og Højre aberne, vil helst have, at det kun er folk i
Danamrk der har de "Gode" ting!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-11-11 01:32

> [...]

via kvante mekanik/spooky action at a distance!

Hvilket jo er fint og sundt, (Kalium findes i Bananer og Paranødder)
Det er det andet der er problemet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-11-11 01:49

On 20 Nov., 09:28, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Men i ved DF og Højre aberne, vil helst have, at det kun er folk i
> Danmark der har de "Gode" ting!
>
> Sane Peter

Så det kan godt være at DK er blevet lidt forfordelt,
I godheden i indholdet af de Kalium Kapsler/Tabletter/Piller
jeg har indtaget i de foregående 3 år!

Jeg er jo kvante mekanisk aktiv, og har bare tænkt, at folk egentlig
burde have
sådan noget ind som i den her, det er et tegn på intelligens at folk
sørger for at deres
krop har de vitaminer/mineraler tilrådighed som den gerne vil have!

Så de kan godt være der er en lidt større mængde i dem med en lidt
højere IK!
Det er egentlig tilfældigt, baseret på måden at tænke på!
(økonomi også egentlig!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-11-11 03:05

> [...]

Jeg er jo kvante mekanisk aktiv, og har bare tænkt, at folk egentlig
burde have sådan noget ind som i den her, det er et tegn på
intelligens(og økonomi) at folk
sørger for at deres krop har de vitaminer/mineraler tilrådighed som
den gerne vil have!

Så de kan godt være, at der er en lidt større mængde i dem, med en
lidt
højere IK! Det er egentlig tilfældigt, baseret på måden at tænke på!
(økonomi også egentlig, altså dem med en bedre økonomi!)

Sane Peter

Der er stadigvæk lidt linjeombrydnings fnidder via Google!
(desuden gør det også hele tråden u-overskuelig på servere der ikke
tager imod cancels,
alt det retteri så det står pænt!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-11-11 03:15

On 20 Nov., 11:05, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> (desuden gør det også hele tråden u-overskuelig på servere der ikke
> tager imod cancels, alt det retteri så det står pænt!)

Skulle lige fjerne noget fnidder!

Sane Peter