4T oliefyr
Fra : Carsten Stage

Dato : 20-11-11 08:17

En kollega har sendt dette nødråb andetsteds:

"HJÆÆÆLP! Der er hul i brænderen på mit 4T oliefyr. Nogen der kender en
reperatør eller en med reservedele? Firmaet er som bekendt lukket, og
Refleks vil selvfølgelig kun sælge egne produkter!"

Hvem har løsningen? Gerne storkøbenhavn/Sjælland.

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 20-11-11 03:20

Kender I ikke en fingernem fyr der kan lukke hullet eller lave en
reparation af potten, eller i sidste ende opbygge en ny?
Husk at spørge om prisen inden arbejdet sættes i gang.

Mvh/Harding

Fra : Carsten Stage

Dato : 20-11-11 11:26

Den 20-11-2011 11:19, Harding E. Larsen skrev:

> Kender I ikke en fingernem fyr der kan lukke hullet eller lave en
> reparation af potten, eller i sidste ende opbygge en ny?
> Husk at spørge om prisen inden arbejdet sættes i gang.

Det bliver vist noget svejsearbejde, der bliver løsningen, ser det ud til...

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 20-11-11 04:19

Ja det var også sådan jeg vurderede dit første indlæg.
En Argonsvejser kan udføre mirakler med en tyndplade svejsning.

Mvh/Harding