MS Windows
briani 27239
Dvale og shutdown
Fra : Ansgar

Dato : 20-11-11 01:52

Jeg har haft megen glæde af et ikon til at lukke Windows direkte på
skrivebordet De hedder henholdsvis %windir%/system32/shutdown.exe s-
t-00 på xp maskinen og
C:\WINDOWS\system32\shutdown.exe -s-t0 på windows 7maskinen.
Er der nogen der kan fortælle mig hvilke flag der skal til for at lave
tilsvarende ikoner for dvaletilstand, så man undgår den lidt kringlede
vej over 'start- luk- computeren'

Fra : Benny Andersen

Dato : 20-11-11 11:31

Ansgar wrote:
> [...]
> Er der nogen der kan fortælle mig hvilke flag der skal til for at lave
> tilsvarende ikoner for dvaletilstand, så man undgår den lidt kringlede
Jeg anvender følgende på en xp'er:
%windir%\\system32\\rundll32.exe powrprof.dll,SetSuspendState

Fra : Ansgar

Dato : 20-11-11 12:02

On 20 Nov., 11:31, Benny Andersen <a.mail.u...@gmail.com> wrote:

> Jeg anvender følgende på en xp'er:
> %windir%\\system32\\rundll32.exe powrprof.dll,SetSuspendState
Min XP ligger på den bærbare, hvor der er en FN tast der bruges i
forbindelse med F2,
Men tak for hjælpen, også til scootergrisen. Shutdown /h virker fint.
Ansgar

Fra : scootergrisen

Dato : 20-11-11 15:09

> Er der nogen der kan fortælle mig hvilke flag der skal til for at lave
> tilsvarende ikoner for dvaletilstand, så man undgår den lidt kringlede
> vej over 'start- luk- computeren'

shutdown /h