Vore retssale er for udemokratiske til Bre~
Fra : Bo Warming

Dato : 19-11-11 17:17

Vore retssale er for udemokratiske til Breivik og salafister
Man tillader salafister
Domstolen tillader kun Breivik at ytre sig udfra dommerens ordstyring

Breiviksag har bevist vi skal havde både denne voldsmand og salafister
ind i den demokratiske debat og lægge afstand til vold

Alle aviser har en pligt dermed at åbne deres web-debat for mindre
hård styring . det er måden at undgå Breivik-tragedier

Jeg er uenig i, hvad du siger, men jeg vil til døden forsvarer din
ret til at sige det.       Francois de Voltaire

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-11-11 22:41

On 19 Nov., 17:16, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
>
> Jeg er uenig i, hvad  du siger, men jeg vil til døden forsvarer din
> ret til at sige det.            Francois de Voltaire

Er han blevet gravet fri, efter at han har bevist hvor vigtigt det er,
at folk bliver
programmeret og torteret vanvittige?

Det er sådan det er, folk bliver kaldt nogle vanvittiger røvhuller,
bliver programmeret og torteret
vanvittige, og dem der har gjort det siger: der kan i se, vi vidste
det!
(vi har bare ikke lært at tortere dem godt nok, hvilket selvfølgelig
er sandt når det nu er en højre ekstremist!)

Det i parentes, er det som sadister bruger til at komme til at tortere
folk, de er ligesom narkomaner,
de lyver, gør forbrydelser for at komme til at tortere folk og vil
have andre forstår hvor godt det er,
men de må ikke tage deres tortur!

De opdigter undskyldninger der er så sindsyge man skulle tro det er
løgn!
Det er bedst for dem, en ny terapi type, "smerte induceret adrenalin
escalering" og lignende lort,
der angiveligt skulle gøre det nemmere for folk at sove, og undgå
demens!

Han er bare blevet gjort sindsyg, af folk som Bjørnholt, men nogen der
befinder sig på
venstre fløjen istedet!

Nu kan så blive udsat for noget asymetrisk et eller andet!
(sadister undgår som regel navne som (nerveceller, nerve, nerver og
smerte)
når de sidder og opdigter deres løgnhistorier!

Uanset hvad sadisterne opdigter, så er det aldrig bedst for nogen at
blive påført smerte,
udover sadister og dem der hedder Bjørnholt til efternavn!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-11-11 23:00

On 20 Nov., 06:41, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> blive påført smerte, udover sadister og dem der hedder Bjørnholt til efternavn!

Røvhullerne sidder og vil tortere folk, de skal finde en måde og
udtænker en måde:
en eller anden med muskel atropi skal bevæge en muskel og de udtænker
den mest
smertefulde måde at tvinge personen til at bevæge den på!

Hvorfor skulle de lade være? Når resultatet bare er, at nogen siger
det er ikke effektivt
at gøre det på den måde, og sadisten forklare: det vil så vise sig om
en del år!

Tror i de bliver plukket ud, Sadisterne? Filtreret væk?
Det er kun i jeres fordrejede virkeligheds opfattelse!

Der er en eller anden der har torteret ham der, og han ved det ikke
engang!
Eller også er han en sadist og så er jeg egentlig ligeglad, bortset
fra hvor frygteligt det er,
det han har gjort osv.(og så øger det sandsynlighden for at han dør i
et hændeligt uheld)

Sadister sidder virkelig og tror at de er ligeså begavede som rigtige
mennesker,
og det til trods for alle beviserne der siger det modsatte!

De er fuldstændig overbeviste om at personer de har torteret er mindre
begavede end dem selv,
hvilket kun er tilfældet hvis de har ødelagt hjernen på ofret, eller
personen også var det inden!

De har altid været perverse/forkerte/defekte, de sænker deres afkoms
overlevelses chancer ved at gøre
skade på den ene af forældrene!

De er en fejl!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-11-11 23:15

On 20 Nov., 07:00, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> personen også var det inden!
>
> De har altid været perverse/forkerte/defekte, de sænker deres afkoms

Jeg er begyndt at rumstere med at øge sandsynligheden for, at sadister
dør i hændelige uheld,
jo nærmere de er mig, således at sandsynligheden er mest forøget lige
ved siden af mig!
Og ikke mere end et par procent forøget det sted på planeten der er
længst væk fra mig!

Det er mere effektivt end at gøre skeløjede i fjernsynet, og til
fordel for mig selv!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-11-11 23:21

On 20 Nov., 07:14, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> længst væk fra mig!
>
> Det er mere effektivt end at gøre skeløjede i fjernsynet, og til

Jeg syntes virkelig at det er at gøre noget for folks religion!
Være gode ved hinanden og sådan!

Det er kun mennesker med vrangforestillinger der ikke syntes at det
ikke er
at "være god ved andre" at få en sadist til at dø i et hændeligt
uheld, på en måde
som ikke er et brud på lovgivningen!(kvante mekanik / religiøse
mirakler)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-11-11 23:27

On 20 Nov., 07:21, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> uheld, på en måde
> som ikke er et brud på lovgivningen!(kvante mekanik / religiøse

Der sidder mennesker rundt omkring i Danmark, der får ståpik af, at en
sadist
siger en speciel ordkombination,vifter med hånden på en speciel måde
eller klikker
med en kuglepen, de smerte signaler der bliver sendt til deres
brainstem og limbic system er så intens
at når de forsvinder på kommando, bliver ofret belønnet med dopamin
med det samme,
den rejsning der burde være lige inden sker samtidig!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-11-11 23:35

On 20 Nov., 07:26, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>bliver ofret belønnet med dopamin med det samme,
> den rejsning der burde være lige inden sker samtidig!

De er ikke masochister, de er ikke ubegavede, de er ikke fysisk u-
attraktive
hvis det var tilfældet, så var deres liv ikke blevet ødelagt, deres
liv havde ikke været tortur!
Det er sådan deres liv har været, bare fordi de er født i Danmark!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-11-11 23:41

On 20 Nov., 07:34, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> liv havde ikke været tortur!
> Det er sådan deres liv har været, bare fordi de er født i Danmark!

Alt i de mennesker går og beviser at de er løgnhalse hvis de nævner
det til nogen,
talemåde,krops sprog, alting, de glemmer de forkerte ting, husker de
forkerte ting!
Husk at ringe et sted osv osv.....!

Nogen af dem er på grænsen til at være kvante mekanisk aktive!

Jeg har siddet og skrevet at jeg har gjort folk skeløjede i
fjernsynet,jordskælv
og ikke løjet om det!

Spooky action at a distance

Det er sådan at jeg har slået arten ihjel!

Det er min hævn at se jer dø! Rende rundt og opdigte grunde til at slå
hinanden ihjel!

Sane Peter