Lyd på W7?
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 19-11-11 21:50

Jeg har smidt Windows 7 på min MacBook Pro for at spile nogle Windows spil.

Det er en helt frisk installation.

Den er installeret med Boot Camp.

Men der er dælme ingen lyd overhovet i W7.

Alt ser normalt ud, men der er helt stille. Hvad dælen kan det være?

H.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 19-11-11 23:17

Henrik, Silkeborg <henrik.silkeborg@gmail.com> writes:

> [...]
>
> Men der er dælme ingen lyd overhovet i W7.
>
> Alt ser normalt ud, men der er helt stille. Hvad dælen kan det være?

Du har installeret Boot Camp driverne fra din installationsdvd?

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 20-11-11 08:30

Thorbjørn Ravn Andersen, 20111119 <nospam0002+20111119@gmail.com> wrote:

> Du har installeret Boot Camp driverne fra din installationsdvd?

Det synes jeg ikke at den spørger efter, hvordan gør jeg det?

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-11-11 08:56

<Henrik> wrote:

> Det synes jeg ikke at den spørger efter, hvordan gør jeg det?

Sidst jeg havde gang i bootcamp bliver du bedt om at brænde en cd ?

Den smider du i når du har installeret windows

/thomas

Fra : Pico

Dato : 20-11-11 11:54

Den 20-11-2011 08:29, Henrik skrev:

> Det synes jeg ikke at den spørger efter, hvordan gør jeg det?
>
> H.
Se i instruktionen til at installere boot camp, mener den er med på de
medfølgende diske.
Trin 3. Installere Boot Camp drivere til Windows.

Så vidt jeg husker kommer den ikke og spørger efter det, der står man
selv skal installere Mac specifikke drivere til at understøtte Mac
komponenter, så mon ikke det er der det er gået galt for dig?
Hos mig virker det i hvert fald fint.

--
MVH
Pico

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 20-11-11 12:04

Pico <Selvestemig@hotmail.com> wrote:

> [...]
> selv skal installere Mac specifikke drivere til at understøtte Mac
> komponenter, så mon ikke det er der det er gået galt for dig?

Ok, men hvordan gør jeg nu her bagefter installationen?

H.

Fra : Ukendt

Dato : 20-11-11 12:41

Hej,

> Ok, men hvordan gør jeg nu her bagefter installationen?

Boot op i Windows og sæt din Mac OS X installations-DVD i drevet. Hvis
ikke installationsprogrammet starter automatisk, skal du starte
setup.exe på skiven. Derfra bliver du guidet igennem installation af
driverne.

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 20-11-11 13:31

Jens Kristian Søgaard <jens@mermaidconsulting.dk> wrote:
> [...]
> installationsprogrammet starter automatisk, skal du starte setup.exe på
> skiven. Derfra bliver du guidet igennem installation af driverne.

Når jeg gør det får jeg to muligheder:

1. Remote Install Mac IS X.

Samt:

2. DVD or CD Sharing.

H.

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 20-11-11 14:18

> [...]
> installationsprogrammet starter automatisk, skal du starte setup.exe på
> skiven. Derfra bliver du guidet igennem installation af driverne.

Tror jeg har fundet den rigtige setup.exe. Den lå i mappen Boot Camp.

Lyden virker nu, tak for hjælpen! (:

H.

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 20-11-11 19:19

On 2011-11-20 13:17:52 +0000, Henrik, Silkeborg said:

> Tror jeg har fundet den rigtige setup.exe. Den lå i mappen Boot Camp.
>
> Lyden virker nu, tak for hjælpen! (:
>
> H.

Well, nu holdt musen (Magic Mouse) op med at virke, og jeg kan squ ikke
få den til at virke under Windows 7 igen.

Har updatet Boot Camp til nyeste version, 3.3.

Har smidt nyeste drivere ind, men det hjælper ikke.

Når jeg prøver at tilføje musen, så står den og og Connecter uden at
komme videre...?

H.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 20-11-11 17:56

> [...]

> ikke installationsprogrammet starter automatisk, skal du starte
> setup.exe på skiven. Derfra bliver du guidet igennem installation af

Eller brug Enhedshåndtering.

--
Ikke ham på Facebook.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 20-11-11 13:19

> Sidst jeg havde gang i bootcamp bliver du bedt om at brænde en cd ?

Må have været betaen. I vore dage ligger de på installationsmediet.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-11-11 13:31

Thorbjørn Ravn Andersen, 20111119 <nospam0002+20111119@gmail.com> wrote:

> Må have været betaen. I vore dage ligger de på installationsmediet.

Sjovt, jeg havde faktisk gang i Bootcamp assistenten her den anden dag
og der snakkede de stadig om at brænde en skive ?

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 20-11-11 13:46

> Sjovt, jeg havde faktisk gang i Bootcamp assistenten her den anden dag
> og der snakkede de stadig om at brænde en skive ?

Hvilken OS X? MÃ¥ske 10.7, der er jo ikke nogen dvd.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-11-11 13:59

Thorbjørn Ravn Andersen, 20111119 <nospam0002+20111119@gmail.com> wrote:

> Hvilken OS X? Måske 10.7, der er jo ikke nogen dvd.

ah, bingo .... tror bare jeg skal holde mig fra internettet på en søndag

/thomas