Xperia Mini går ikke på nettet
Fra : Z

Dato : 19-11-11 09:24

Hej, jeg har et lidt underligt problem med min Xperia Mini.

På alm mobilnet virker både Gmail, Facebook og Youtube. Men 90% af de
sider jeg vil se i min browser kommer ikke frem. Statusbaren viser ca
10% gennemført, og stopper så bare der. Det er kun visse websider
designet til mobiltelefoner der virker.

Ligeledes kan jeg komme på Android Market og søge efter programmer, men
vil jeg downloade, så hænger den bare i "downloading".

Jeg tænkte at det var nogle browserinstillinger og har slettet min cache
mm., men det hjælper ikke.

Kobler jeg på mit Wifi, så virker det hele også uden problemer.

Nogen der kan pejle sig in på hvad der kan være galt?

Fra : Ped

Dato : 19-11-11 11:34

Den 19-11-2011 09:24, Z skrev:
> [...]
>
> Kobler jeg på mit Wifi, så virker det hele også uden problemer.
>
> Nogen der kan pejle sig in på hvad der kan være galt?

Har du checket navnet på adgangspunktet til mobilnetværket? På min
Desire Z har jeg 2 valgmuligheder, den ene er "Telmore WAP" og den anden
er "internet". Hvis Telmore WAP er valgt opfører min sig nøjagtigt
ligesådan, så prøv at checke at adgangspunktet er internet.

M.v.h.

jens L. Pedersen
HTC Desire Z

Fra : Z

Dato : 19-11-11 12:00

> [...]
> er "internet". Hvis Telmore WAP er valgt opfører min sig nøjagtigt
> ligesådan, så prøv at checke at adgangspunktet er internet.

Tak for det. "Internet" fandtes slet ikke, så jeg måtte ind og hente
indstillingerne fra Telmore igen. Nu virker det fint.