EU sviner med midlerne
Fra : @

Dato : 19-11-11 06:03

Igen igen igen bliver borgernes midler misbrugt på ingen ting

jeg vil forslå de forskere der er nået frem til at vand ikke
forhindrer dehydrering at de undlader at indtage vand i nogen form i
14 dage

http://fpn.dk/liv/krop_valvare/article2612184.ece?ref=eblistermest
Drikkevand forhindrer ikke dehydrering.

Det er konklusionen, efter en gruppe på 21 forskere på EUs
foranledning har været samlet i den italienske by Parma for at finde
ud af, om drikkevand forhindrer dehydrering.

De nåede frem til, at det ikke var tilfældet, hvorfor det nu ifølge EU
er ulovligt som producent af drikkevand at skrive på flaskerne, at
vandet vil reducere dehydrering.

Fra : /john

Dato : 19-11-11 10:47

"@" <Snabel@snabel.net> skrev i meddelelsen

> Igen igen igen bliver borgernes midler misbrugt på ingen ting

Arrh.. de ska' vel ha' tiden til at gå med noget :)

'Ingenting' minder mig om historien om journalisten, der manglede stof til
sin spalte.

I desperation ringede han til en professor han kendte, og spurgte: Kan det
afvises, at man kan få kræft ved at gå på et betongulv i sivsko?

Nej, svarede professoren. Det kan ikke afvises, da det aldrig er blevet
undersøgt.

Herefter kunne journalisten skrive sin spalte om: Ingenting.

/john

Fra : @

Dato : 19-11-11 11:10

On Sat, 19 Nov 2011 10:46:56 +0100, "/john" <nn@ok> wrote:

> [...]
>undersøgt.
>
>Herefter kunne journalisten skrive sin spalte om: Ingenting.

problemet er at EU via det danske skattevæsen misbruger mine midler

Fra : A.Larsen

Dato : 19-11-11 11:39

On Sat, 19 Nov 2011 06:02:35 +0100, "@" <Snabel@snabel.net> wrote:

> [...]
>
>De nåede frem til, at det ikke var tilfældet, hvorfor det nu ifølge EU
>er ulovligt som producent af drikkevand at skrive på flaskerne, at

Det er jo direkte tåbeligt, men det er jo også EU, så hvordan kan der
næsten være andet, en flok pampere der malker samtlige landes
pengekasser til ingen verdens nytte.

Hvad mon de næste bliver, at høns skal lægge helt runde æg, hvorfor
ikke.

--
Venlig Hilsen.
A.Larsen