Mobil telefon Mani?
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-11-11 21:31

Jeg har haft lagt mærke til efter at have anskaffet mobiltelefon, at
jeg bruger den til at
ringe i ca. en gang hver anden måned i gennemsnit, det den bliver
brugt mest til er som internet "modem/hub" af min computer eller til
at sende og modtage sms!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-11-11 21:53

On 19 Nov., 05:31, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> ringe i ca. en gang hver anden måned i gennemsnit, det den bliver
> brugt mest til er som internet "modem/hub" af min computer eller til

Usb Nøgle, med komplet indbygget computer, dual-core 1.2-GHz Samsung
Exynos ARM CPU,
802.11n Wi-Fi, Bluetooth, HDMI-ud og et microSD card stik til
hukommelse, USB 2.0 stik i den ene ende
og HDMI stik i den anden ende! Lige til at sætte i fjernsynet, Android
2.3 operativ system!

(med et trådløst tastatur(wifi eller bluetooth) og mus så er
computeren vel tilbage i stuen?)

De burde egentlig have sat noget hukommelse i(MemRistor?), istedet for
det MicroSD stik!

http://blog.laptopmag.com/usb-stick-contains-dual-core-computer-turns-any-screen-into-an-android-station

Krydspost:dk.politik,dk.edb.hardware,dk.edb.hardware.baerbar

Der har været en del problemer med linjeombrydning,
når der bliver postet via google

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-11-11 22:19

On 19 Nov., 05:53, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Krydspost:dk.politik,dk.edb.hardware,dk.edb.hardware.baerbar
>
> Der har været en del problemer med linjeombrydning,

Den ser altså god ud, også selvom den kommer til at koste ca 500kroner
for meget
(700Kr hvis der ikke følger 8 Gb Hukommelse med!)

Sane Peter