Martin-slagt medsko mod bord
Fra : Bo Warming

Dato : 19-11-11 05:05

    Martin-slagt med sko mod bord

USSR kørte tanks ind i Budapest og danskerne FORFÆRDEDES

Få dræbdes
Nul slagt

Men USSR præsidenten var barbarf ved et topmøde hvor han tog en af
sine sko af og slog med den mod bordpladen

Er det hvad Martin mener med slagning?

Der var ikke mange ungarere udover chef Imre Nagy der blev skudt af
russserne

Men det var klogt af SF at droppe USSR og DKP

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-11-11 12:11

On 2011-11-19 05:04, Bo Warming wrote:
> [...]
> Nul slagt
>
> Men USSR præsidenten var barbarf ved et topmøde hvor han tog en af
> sine sko af og slog med den mod bordpladen

Og Krusse blev til grin.

2500 ungarere blev dræbt og 200000 flygtede og derpå var der
massearrestationerne

Mvh
Martin

Fra : /john

Dato : 19-11-11 13:31

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> 2500 ungarere blev dræbt

"Mellem 25.000 og 50.000 ungarere og ca. 7.000 sovjetiske soldater blev
dræbt i forbindelse med kampene":

http://da.wikipedia.org/wiki/Opstanden_i_Ungarn

/john

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-11-11 13:42

On 2011-11-19 13:31, /john wrote:

> "Mellem 25.000 og 50.000 ungarere og ca. 7.000 sovjetiske soldater blev
> dræbt i forbindelse med kampene":
>
> http://da.wikipedia.org/wiki/Opstanden_i_Ungarn

Du har et nul for meget - iflg mine kilder

Fra : /john

Dato : 19-11-11 13:46

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Du har et nul for meget - iflg mine kilder

Du har vist ret - jeg bekagler :(

Der er nogen uenighed om tallene, ser jeg andetsteds..

/john

Fra : Bo Warming

Dato : 19-11-11 18:07

On Sat, 19 Nov 2011 13:46:12 +0100, "/john" <nn@ok> wrote:

>Du har vist ret - jeg bekagler :(
>
>Der er nogen uenighed om tallene, ser jeg andetsteds..

En kamp mellem russere i tanks hvor 7000 af dem dør for a nedlægge
sølle 2500 ungarere er ikke sandsynlig

Pointen er at Når USA forærer ungarere som slaver og kanonføde til
USSR

så rynker ingen på brynene - derfor accepterer at TIBET ER KINESISK
for i 1950 godtog USA at Mao genindlemmede

Ellers skal vi også give prærien tilbage til indianerne?

Kina skber rigdom i Tibet helt som USA gjorde for indianerne men USA
holocaustede - Kina er human

Fra : Bo Warming

Dato : 19-11-11 17:39

On Sat, 19 Nov 2011 12:10:37 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Og Krusse blev til grin.
>
>2500 ungarere blev dræbt og 200000 flygtede og derpå var der
>massearrestationerne
Men Krusse havde mere humor end vesten og kom på talefod og USA havde
jo klart godkendt 2500 døde og flygtningene og nu er alt harmoni så
lad os også væe tolerante vedr Tibet hvor USA lovede Kina myrd-løs det
er jeres land

Politicians are the same all over. They promise to build a bridge even
were there is no river. Nikita S. Khrushchev 1894 - 1971

   Boomerang Hvis I fodrer folk med revolutionære slagord vil de
lytte i dag, i morgen og i overmorgen, men den fjerde dag vil de sige:
Til helvede med jer!       Nikita S. Khrusjtijov

Hvis jeg var blevet skudt istedet for Jack Kennedy, ville den største
historiske forskel være den, at Onassis næppe ville have giftet sig
med min kone. Nikita Khrujtov