Neutrino´er
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-11-11 07:38

En masse skriverier i medierne om Neutrinoer der er blevet accelereret
forbi
lysets hastighed!
http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-15017484

Jeg har hele tiden syntes at de er mere interessante i forbindelse med
en
omnidirectionel sender som jeg skrev om for en del år siden(for en del
år siden)
,feks. en tv sender der kan modtages overalt med kun en sender!

Eller Nationers flåde, men når de er så svære at opdage/opfange/
modtage
så er det vel lidt problematisk!

Jeg tror det var Peter B. Juul der bemærkede, at det nok ikke var
sundt at skyde
dem ud i alle retninger?

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-11-11 07:40

On 18 Nov., 15:37, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> så er det vel lidt problematisk!
>

> Jeg tror det var Peter B. Juul der bemærkede, at det nok ikke var

Stadigvæk lidt linjeombrydnings fnidder når jeg skriver via Google

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-11-11 07:46

> [...]
> modtage så er det vel lidt problematisk!
>
> Jeg tror det var Peter B. Juul der bemærkede, at det nok ikke var

Der er stadigvæk linjeombrydnings fnidder via Google!
Ret irriterende efterhånden!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-11-11 07:57

On 18 Nov., 15:39, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Stadigvæk lidt linjeombrydnings fnidder når jeg skriver via Google
>
> Sane Peter

Der burde egentlig laves en SETI@home der er koblet på en Neutrino
Detector
Det er jo bare at lave en stor underjordisk swimmingpool

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-11-11 07:59

On 18 Nov., 15:56, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Der burde egentlig laves en SETI@home der er koblet på en Neutrino Detector
> Det er jo bare at lave en stor underjordisk swimmingpool
>
> Sane Peter

Det er da irriterende med det linjeombrydnings fnidder!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-11-11 08:17

On 18 Nov., 15:58, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Det er da irriterende med det linjeombrydnings fnidder!
>
> Sane Peter

Så må jeg skrue op for lysets hastighed igen, jeg kunne have svoret på
at der var en DF´er
i fjernsynet der ville sænke den på et tidspunkt?

Sane Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 18-11-11 16:21

On Fri, 18 Nov 2011 06:37:30 -0800 (PST), Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

>En masse skriverier i medierne om Neutrinoer der er blevet accelereret
>forbi
>lysets hastighed!
>http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-15017484

Han var da lidt klumred i den grad at lægge sig fast på at intet kan
næ hastighed over lysets

> [...]
>modtage
>så er det vel lidt problematisk!
>
>Jeg tror det var Peter B. Juul der bemærkede, at det nok ikke var

Hvori sku det usunde bestå - har neutrino stor gennemrængningsevne?

>Sane Peter
Kvantemekanik fandt Planck vedr lysudsendelse fra atomer hvor elektron
skifter bane - mon der er kvantemekanisk lov vedr neutrino?

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-11-11 08:49

On 18 Nov., 16:21, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> Han var da lidt klumred i den grad at lægge sig fast på at intet kan
> næ hastighed over lysets

> Hvori sku det usunde bestå - har neutrino stor gennemrængningsevne?

Spørg B. Juul , jeg sidder bare her og drikker Kanel Kaffe og Ja,
der bliver bygget detectore underjordisk!

> Kvantemekanik fandt Planck vedr lysudsendelse fra atomer hvor elektron
> skifter bane - mon der er kvantemekanisk lov vedr neutrino?

Af en eller anden grund har jeg lyst at skrive noget om at gå planken
ud!

Sane Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 18-11-11 17:06

On Fri, 18 Nov 2011 07:48:38 -0800 (PST), Peter Nicolaysen
> [...]

>der bliver bygget detectore underjordisk!

>Af en eller anden grund har jeg lyst at skrive noget om at gå planken

Max Planck var bij den tyske leder der respekteredes mest af
Eisenhover og de allierede maj 1945 - selvom han ikke som Thomas Mann
havde kritiseret sit land

Sandhedens modstandere kan aldrig udryddes, men de dør efterhånden ud.
Max Planck Planck (1858-1947)German Physicist

   Science cannot solve the ultimate mystery of nature. And that
is because, in the last analysis, we ourselves are part of nature and
therefore part of the mystery that we are trying to solve. Planck
(1858-1947)German Physicist

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-11-11 09:09

On 18 Nov., 16:48, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> der bliver bygget detectore underjordisk!

> Af en eller anden grund har jeg lyst at skrive noget om at gå planken

Det kan jo være at Peter B. Juul´s forældre er medlem af DF?
Eller har været det?

Så da medierne begyndte at plapre om Neutrinoer for et stykke tid
siden,
identificerede min underbevidsthed i min hukommelse Juul´s bemærkning
om Neutrinoerne som DF´s holdning at de er muligvis sundheds
skadelige,
og satte mig igang med at indtage anti-oxidanten kanel(Jul) hvilket
muligvis
er den eneste gang i universets historie hvor at det politiske parti
på en eller
anden måde har gjort noget som helst positivt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-11-11 09:22

On 18 Nov., 17:09, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> muligvis er den eneste gang i universets historie hvor at det politiske parti
> på en eller anden måde har gjort noget som helst positivt!

Du er langt mindre slavet i hjernen end den Iranske Præsident og den
Amerikanske
til at være DF´s slave!

Jeg burde vide det jeg har selv gjort det for dem!

Tror du jeg lyver? så se en ekstra gang på de skeløjede i fjernsynet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-11-11 09:31

On 18 Nov., 17:22, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Jeg burde vide det jeg har selv gjort det for dem!
>
> Tror du jeg lyver? så se en ekstra gang på de skeløjede i fjernsynet!

Og jeg har ikke gjort det frivilligt!

Sane Peter