Det her grænser vel til voldtægt
Fra : Claus E. Petersen

Dato : 18-11-11 05:02

http://jp.dk/udland/europa/article2610835.ece

"Kan man virkelig tvinge en kvindelig soldat til at skulle bade nøgen
sammen med 30 mænd på en feltøvelse? "

Det er så i Norge der i visse henseender begynder at ligne Sverige, men
alligevel.

Artiklen fortæller ikke om der er tale om konstabler eller
værnepligtige, men under alle omstændigheder tilhører man vel en helt ny
kønsløs minoritet som soldat.

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 18-11-11 10:40

On Fri, 18 Nov 2011 05:02:11 +0100, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@yahoo.com> wrote:

> [...]
>
>Artiklen fortæller ikke om der er tale om konstabler eller
>værnepligtige, men under alle omstændigheder tilhører man vel en helt ny
hun har helt sikkert gået rundt og drille t deres minipikke og
etagevasket sig selv uden at vise skridt og barm og haft det sjovt

Voldtægt er om risiko for kønssygdom og graviditet - tænk dig om

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-11-11 22:32

On 18 Nov., 05:02, "Claus E. Petersen" <snurrber...@yahoo.com> wrote:
> [...]
>
> Artiklen fortæller ikke om der er tale om konstabler eller
> værnepligtige, men under alle omstændigheder tilhører man vel en helt ny

Der er så ikke noget vold og ikke noget samleje, men for en sikkerheds
skyld er det
nok bedst hvis at hun bliver programmeret,får det sænket i
hukommelsen,
får hjernen ødelagt og sat til at få folk til at hade hende,blive
myrdet eller selvmyrdet
inden for 5-6 år!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-11-11 22:35

On 19 Nov., 06:32, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> hukommelsen, får hjernen ødelagt og sat til at få folk til at hade hende,blive
> myrdet eller selvmyrdet inden for 5-6 år!

Det er så sarkasme! Da det er ulovligt at opfordre til at folk undgår
fængsel!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-11-11 04:26

On 19 Nov., 11:12, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> mekaniske mareridt for altid!
> og forklaringen fortsætter de er Al Ked A, ked af det de har gjort,
> bare vent og se!
>
> Alle Alfa Males med Horn
>
> En ring på hjernen, en ring på hjørnen, kvante mekanisk af tortur!
> Den eneste ægte hjørnering, Enhjørringen som er skide sur!
> Den største Tyr i Universet med mine horn snurret rundt om sig selv,
> stadigvæk og altid de eneste frontal lobes stærke nok til at holde
> styr på en kvante mekanisk
> aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem en singularitet!

Ja, der har altid kun været en mig!

Og det ser ud til at menneskehedens nye foremål indtil at det er tid:
Flutes med Rejer og Mayonaise!

Og så har det vist sig at der mangler en halv liter klorin i den nye
aids vacine,
men det gør ikke så meget nu!

Hvor 2 er på banen!

Sane Peter

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 22-11-11 19:41

> Det er så sarkasme! Da det er ulovligt at opfordre til at folk undgår
> fængsel!
>
> Sane Peter

Øh, nej, det er det ikke.

- cep

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-11-11 22:44

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-11-11 04:30

On 19 Nov., 12:25, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Flutes med Rejer og Mayonaise!
>
> Og så har det vist sig at der mangler en halv liter klorin i den nye

Jeg har så ikke aids heldigvis, men nu hvor jeg ikke skal have sex
alligevel eller gøre afkom,
tjener det intet foremål at standse udbredelsen af Helbredelsen som
GUD har sendt til Homoerne!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-11-11 22:52

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-11-11 04:36

On 19 Nov., 12:30, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> alligevel eller gøre afkom,
> tjener det intet foremål at standse udbredelsen af Helbredelsen som

Og ja, gu er jeg da så!
Det har vist sig at i mangler selvkontrol og er meget voldelige, så
det fornuftige er at vende jeres
immun system imod jer, det er trods alt at foretrække at dø, istedet
for at komme til at skade Helvedes Ismideren
og risikere evig tortur i det kvante mekaniske mareridt!

Så er det sku bedre at selvdø inden eller hvad?

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-11-11 22:56

> [...]
>
> Det hele gjort med smerte signaler til brainstem og limbicsystem:
> "forstå alting på en måde der er grim for dig selv"

Når først hun har fortrængt det og sendt ud på livets landevej for at
blive
ødelagt socialt og myrdet med et smil på læben, og sige pæne og gode
ting om de skyldige!

Så giver det ingen problemer eller bøvl!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-11-11 23:06

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-11-11 04:44

On 19 Nov., 12:36, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> og risikere evig tortur i det kvante mekaniske mareridt!
>
> Så er det sku bedre at selvdø inden eller hvad?

Et er sådan det er med jer, frygten for det kvante mekaniske mareridt
har fået jeres brainstem til at afslutte jer selv?
eller har i fået lidt hjælp?

Manipulation af individuelle atomer i jeres defekthed?

Der findes ting der er værre end døden, jeg burde vide det!

Fuk us him a, Haiti......alle dem der gør levende døde med Tetrado
Toxin!

Hvor i jeres latterlige sindsygdom kan i få den ide at jeg er bange
for jer?

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-11-11 23:09

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-11-11 23:16

> Krydspost: dk.politik, dk.videnskab.psykologi
>
> linje ombrydnings fnidder via google!
>
> Sane Peter

Det vigtige er så at ødelægge hjernemassen på møgkællingen,
så den ikke sidder og gør ting til fordel for de skyldige?

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-11-11 23:23

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-11-11 01:02

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-11-11 01:32

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-11-11 02:41

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-11-11 02:53

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-11-11 03:01

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-11-11 03:13

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 19-11-11 12:45

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Artiklen fortæller ikke om der er tale om konstabler eller
> værnepligtige, men under alle omstændigheder tilhører man vel en helt

Det er egentlig interessant at flere i gruppen har hånet muslimer for at
de har været imod nøgenbadning på danske strande, fordi det jo er
lovligt, og har kaldt disse religiøst påvirkede mennesker for folk med
et middelalderligt menneskesyn, men samtidig er man oppe at køre over en
sag som ovenstående.

I det hele taget ville meget være løst hvis vi ikke var opdraget til at
nøgenhed = sex= religiøst tabu, men sådan er det ikke - jeg ville sige;
Herregud, mon ikke det er værre at skulle dræbe folk i en krig end at
vise sig nøgen for andre? Det kan imidlertid ikke undre, når vi ved at
fx amerikanske film er fyldt med vold og tvang, men samtidig er yderst
bonerte over den nøgne krop.

Tænk for eksempel på sagen om det blottede bryst hos en af de
amerikanske koryfæer (jeg husker ikke om det var en af
Jackson-familien), men i USA er brystvorter (hos kvinder) samt en revne
i bagdelen hos voksne og børn = sex = religiøst tabu, medens en person
der får indvoldene revet ud er tilladt.

Den filmiske censur i USA er langt værre end det der skete i Norge, og
jeg vil tro at den pågældende soldat nok er færdig med at være soldat
herefter, netop fordi hun - som en masse andre -er blevet opdraget til
at mene at nøgenhed er en synd og noget ganske forfærdeligt.

Jeg finder hende tåbelig fordi hun har meldt sig til en hær hvor
formålet er at lære at myrde folk når det er påkrævet og hvor hun slet
ikke har tøvet et sekund med en sådan indmeldelse, men hvor det nu er
åh, så forfærdeligt at hun nu bliver set nøgen. Vorherre bevares. Mon
nogen af soldaterne er i den situation at de aldrig har set en nøgen
kvinde før? eller mon hun aldrig har set en nøgen mand?

Det siger ikke så lidt om hvordan det religiøse hysteri har vundet
indpas i samfundsmoralen, men det siger også en hel del om hykleriet
omkring muslimernes modvilje mod nøgenhed og fremmedhadernes hån mod
denne opfattelse, samtidig med at fremmedhaderne så finder det yderst
ubehageligt at en sådan situation som skitseret i Norge, kan finde sted.

Moral er godt -dobbeltmoral er altså dobbelt så godt!

Fra : A.Larsen

Dato : 19-11-11 12:50

On Sat, 19 Nov 2011 12:44:36 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nixenbixen@invalid.invalid> wrote:

> [...]
>lovligt, og har kaldt disse religiøst påvirkede mennesker for folk med
>et middelalderligt menneskesyn, men samtidig er man oppe at køre over en

Interessant, du kan ikke se forskel på tvang og frivilligt, hvad mener
du så om voldtægt, det må da være ok, for pigerne gør det jo også
frivilligt ind i mellem, så er det vel også ok at tvinge dem.

Kors i hytten du er alternativt tænkende.

--
Venlig Hilsen.
A.Larsen

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 19-11-11 14:45

On Sat, 19 Nov 2011 12:49:32 +0100, A.Larsen wrote:

> [...]
> frivilligt ind i mellem, så er det vel også ok at tvinge dem.
>
> Kors i hytten du er alternativt tænkende.

Ja, hans indlæg er sgu længere ude, end de plejer at være (og så er der
fandeme slemt).

Fra : A.Larsen

Dato : 19-11-11 15:20

On Sat, 19 Nov 2011 14:44:30 +0100, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Ja, hans indlæg er sgu længere ude, end de plejer at være (og så er der
>fandeme slemt).

En ret skræmmende tankegang den arme Arne lægger for dagen.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-11-11 05:35

On 19 Nov., 12:49, A.Larsen <alars...@stofanet.dk> wrote:

> [...]
> frivilligt ind i mellem, så er det vel også ok at tvinge dem.
>
> Kors i hytten du er alternativt tænkende.

Egentlig sad jeg og planlagde en måde at folk kan undgå det kvante
mekaniske mareridt
(Helvede) og evig tortur, hvis de brænder en af Karsten Bjørnholts
eller Bodil Egebergs familie levende!

Det kommer virkelig til at være lidt problematisk nu, men det burde
kunne lade sig gøre,
Men så bliver det nok Muslimske kvinder!

Det er simpelthen for besværligt nu, hvis det er andre!
Det er langt mere besværligt end at gøre Jordskælv og skeløjede
mennesker,
og jeg gider ikke blive myrdet af Cerberus nu!

Det er kvante mekanik!

Og nå ja, jeg kan se at det indlæg ikke var henvendt til mig!
Desuden bevæger jeg mig også på grænsen af loven, men jeg opfordre
ikke til noget,
jeg forklare det bare som det er, og jeg terrorisere heller ikke nogen
til noget, Helvede har
altid været der ifølge de fleste!(hvilket ikke er løgn)

Og jeg har bevist at jeg er kvante mekanisk aktiv!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-11-11 05:40

On 19 Nov., 13:34, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> til noget, Helvede har
> altid været der ifølge de fleste!(hvilket ikke er løgn)
>
> Og jeg har bevist at jeg er kvante mekanisk aktiv!

Programmering er ved at bilde mig ind at knoglen mellem hulrummet bag
næsen(bihulen)
og hjernen er blevet delt i to(så der er to lag) det er ret
ubehageligt, signaler fra programmering til
brainstem og limbicsystem og noget med et søm og en bid tang!

Sane Peter

Fra : @

Dato : 19-11-11 13:48

> [...]

>Mon nogen af soldaterne er i den situation at de aldrig har set en nøgen
>kvinde før? eller mon hun aldrig har set en nøgen mand?

de forhenværende og nuværende norske soldater jeg kender lader sig
ikke skræmme af en nøgen menneskekrop -

hele historien er det rene gak -

under øvelser lærer man f.eks. hvorledes man forcerer vand uden af få
beklædning og udstyr vådt - det gør man ved at pakke tøj vandtæt -

hvad havde damen forestillet sig?

hvad bilder hun sig overhovedet ind, at stille krav om særhensyn?

Vil hun være med i manegen må hun gøre som de andre klovne

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-11-11 05:54

On 19 Nov., 13:39, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> ubehageligt, signaler fra programmering til
> brainstem og limbicsystem og noget med et søm og en bid tang!

Alle sadisterne syntes det er en licens til at tortere folk hvis de
har råd
til at købe en eller indfange en der har politi i familien!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-11-11 05:49

> [...]
> ubehageligt, signaler fra programmering til
> brainstem og limbicsystem og noget med et søm og en bid tang!

Desuden rende begge to(tre egentlig) rundt for at fange nogen til
deres afkom
som har politi i familien, så de kan programmere/gifte dem ind, og så
bliver det problematisk!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-11-11 05:56

> [...]
> ubehageligt, signaler fra programmering til
> brainstem og limbicsystem og noget med et søm og en bid tang!

Alle sadister sidder og syntes at det er en licens til at tortere
folk, hvis de har råd til at købe
en der har politi i familien eller har indfanget en!

Og udlandet har snart fået Danske tilstande over det hele!

Sane Peter

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 19-11-11 14:43

On Sat, 19 Nov 2011 12:44:36 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

> [...]
> lovligt, og har kaldt disse religiøst påvirkede mennesker for folk med
> et middelalderligt menneskesyn, men samtidig er man oppe at køre over en

Det var dog den tåbeligste bortforklaring jeg længe har hørt.

Jeg fatter dog ikke, at kvinden ikke bare sagde NEJ.

<snip tåbelig og irrelevant udenomssnak>

> [...]
> ikke har tøvet et sekund med en sådan indmeldelse, men hvor det nu er
> åh, så forfærdeligt at hun nu bliver set nøgen.

Som sædvanlig er ALTING "det samme" for rødtossen. At være soldat er "det
samme" som at være nøgen.

> Vorherre bevares. Mon
> nogen af soldaterne er i den situation at de aldrig har set en nøgen
> kvinde før? eller mon hun aldrig har set en nøgen mand?

Det har da absolut INTET med sagen at gøre.

<snip resten af tåbelighederne>

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-11-11 04:14

> [...]
> ubehageligt, signaler fra programmering til
> brainstem og limbicsystem og noget med et søm og en bid tang!

Der er beviser fra virkeligheden for at der er en mulighed/chance for
at muligheden for at have et godt liv, aldrig har eksisteret!
På en kvante mekanisk måde
(manipulation af sandsynligheden for hvorvidt ting sker eller ej!
dvs.. fri vilje osv...)

Sane Peter

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 22-11-11 19:38

Den 19-11-2011 12:44, Arne H. Wilstrup skrev:
> [...]
>
> Moral er godt -dobbeltmoral er altså dobbelt så godt!

"hun har meldt sig til en hær hvor formålet er at lære at myrde folk når

Soldater begår ikke "Mord", de dræber på kommando, noget som i
forskellige grader praktiseres af alle militære styrker der er
involverede i væbnede konflikter.
Sovjets hærgen i Afghanistan er et grelt eksempel på at kommandoen
fuldstændigt kan savne etisk eller humanistisk grundlag.

Men du har da ret i at "Moral er godt -dobbeltmoral er altså dobbelt så
godt".

- cep