Video på iPhone 4
Fra : Hans Henrik Pedersen

Dato : 17-11-11 17:29

Jeg har taget nogle korte videoklip med mit gamle Canon kamera og dem kunne
jeg godt tænke mig at overføre til min nye iPhone 4

DEt skal selvfølgelig gøres gennem iTunes, som jeg så har fået lagt på min
PC, men det er da, efter min mening noget af det værste Software der er
lavet i mange år
og der er ikke nogen hjælp at finde. Alle andre små musik og Video
afspillere er pærelette at overføre filer i, men ikke her.

Jeg må jo gøre noget forkert, for når jeg prøver at droppe filer i
filmappen, så kommer der ikke noget i

Skal filerne først ændres til et specielt Apple format og kan iTunes så ikke
selv gøre det ??

Hvis alt Software til Mac er som iTunes så bliver iPhonen det eneste Apple
udstyr jeg anskaffer

ja-ja man bliver jo lidt sur når man er for dum og gammel

Hilsen
Hans H.

Fra : Max

Dato : 17-11-11 21:42

Hej Hans Henrik

> Jeg har taget nogle korte videoklip med mit gamle Canon kamera og dem
> kunne jeg godt tænke mig at overføre til min nye iPhone 4

Måske du skulle prøve sådan noget her

http://www.mp4converter.net/iphone-video-converter-win.html

Max