"Evig-censur" bør kun ramme forhærdede reg~
Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-11 10:03

"Evig-censur" bør kun ramme forhærdede regelbrydere

Hvis man havde oplyst mig om at udsmidning skyldtes "offtopic" , altså
at jeg ikke holdt mig til emnet, og smidt mig af webinformation.dk med
sådan begrundet advarsel og jeg så havde snydt mig ind og igen var
blevet ekskluderet, så havde jeg været advaret

Jeg søger hermed om dispensation til genoptagelse idet jeg aldrig
skrev med viden om hvad problem måtte være.
Da jeg fik en ven til at hjælpe mig på, anede jeg ikke at det var
andet end et teknisk problem han hjalp med.

Nu da jeg er advaret om problemet, kan jeg let undgå at gentage eller
på anden vis være til besvær.
Med venlig hilsen Bo Warming, trofast Informationaktivist i 50 år

Fra : Vidal

Dato : 16-11-11 14:26

Den 16-11-2011 10:02, Bo Warming skrev:
> [...]
> sådan begrundet advarsel og jeg så havde snydt mig ind og igen var
> blevet ekskluderet, så havde jeg været advaret

Hvorfor får du dig ikke din egen blog, når gruppen her ikke
er nok for dig.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-11 19:42

On Wed, 16 Nov 2011 14:26:23 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Hvorfor får du dig ikke din egen blog, når gruppen her ikke
>er nok for dig.

Måske jeg er indbildsk men je synes mine budskaber er så rigtige at
jeg vil gerfne ud til fles mulig

Fra : Vidal

Dato : 16-11-11 19:54

Den 16-11-2011 19:41, Bo Warming skrev:

> Måske jeg er indbildsk men je synes mine budskaber er så rigtige at
> jeg vil gerfne ud til fles mulig

Jo, men tror du ikke blogning i længden vil gøre netop
det muligt.

Jeg forstår godt, at aviserne ikke gider modtager 87 indlæg
om dagen fra din hånd. Hvis du havde din egen blok, ville den
netop blive fulgt af de personer, der er interesserede i dine
indlæg.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-11 21:59

On Wed, 16 Nov 2011 19:53:33 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Jo, men tror du ikke blogning i længden vil gøre netop
>det muligt.
Jeg havde engang gæstebog på www.glistrup.org - se den - men få
svarede

Fra : Vidal

Dato : 17-11-11 11:40

Den 16-11-2011 21:59, Bo Warming skrev:

> Jeg havde engang gæstebog påwww.glistrup.org - se den - men få
> svarede

Man kan trække hesten hen til truget, man kan ikke tvinge
den til at drikke.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-11-11 06:12

> [...]
>om dagen fra din hånd. Hvis du havde din egen blok, ville den
>netop blive fulgt af de personer, der er interesserede i dine

Gid nogen der har forstand på at få blog oprettet vil ringe 35861000

Papiraviser trykker få gode læserbreve og er glade for stort udvalg

Og webinformation.dk har uendelig plads på nettet og får IKKE 87
Men de finder mig nok for blå til deres profil

Fra : Vidal

Dato : 17-11-11 11:41

Den 17-11-2011 06:11, Bo Warming skrev:

> Gid nogen der har forstand på at få blog oprettet vil ringe 35861000

Du skal spørge DADK. Han blogger.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-11-11 16:30

On Thu, 17 Nov 2011 11:40:57 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Du skal spørge DADK. Han blogger.

Ring til mig DADK, jeg har 35861000

Fra : Bo Warming

Dato : 18-11-11 09:52

> [...]
>om dagen fra din hånd. Hvis du havde din egen blok, ville den
>netop blive fulgt af de personer, der er interesserede i dine

Kan det udelukkes at jeg på dk.politik har flere læsere end nogen blog
kan give?

Antal der svarer siger meget lidt om antal der læser, for jeg kommer
hele vejen rundt om emnet så folk ikke ser behov for a svare

Fra : Vidal

Dato : 18-11-11 10:10

Den 18-11-2011 09:52, Bo Warming skrev:

> Kan det udelukkes at jeg på dk.politik har flere læsere end nogen blog
> kan give?

Nej, sikkert ikke.

> Antal der svarer siger meget lidt om antal der læser, for jeg kommer
> hele vejen rundt om emnet så folk ikke ser behov for a svare

Måske.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 18-11-11 11:07

On Fri, 18 Nov 2011 10:10:14 +0100, Vidal wrote:

> Nej, sikkert ikke.

> Måske.

Langt de fleste herinde har BW i filteret.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-11-11 11:27

On Fri, 18 Nov 2011 10:10:14 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Nej, sikkert ikke.

>Måske.

Du syns det er synd for aviser at få det bedste af hvad jeg poster her
- men det kan da ALDRIG skade af have for meget at vælge imellem og
webinformation.dk har uendellig plads på nettet

Fra : Vidal

Dato : 18-11-11 17:19

Den 18-11-2011 11:27, Bo Warming skrev:

> Du syns det er synd for aviser at få det bedste af hvad jeg poster her

Nej, men jeg kender lidt til kriterierne. Men her på usenet
eller på en blog (går jeg ud fra) kan du skrive lige så tosset,
du vil.

> - men det kan da ALDRIG skade af have for meget at vælge imellem og
> webinformation.dk har uendellig plads på nettet

Njah, Du ved jo selv, hvordan tilfældige mennesker har reageret
på dine skriverier gennem tiden.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-11-11 06:09

>Hvorfor får du dig ikke din egen blog, når gruppen her ikke
>er nok for dig.

Du har ret - jeg bør få mig en blog - kender du nogen der billigt kan
hjælpe mig at få den op at stå

Jeg har penge nok men er computeranalfabet - har speciaiseret mig i
"geniale citater"