Fodlænke mod legelands-somaliere
Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-11 12:39

På Bogmessen erkendte fængselstopchefen Rentzman, at han havde være
imod elektronisk fodlænke i starten, men nu så han det som et kæmpe
fremskridt ligesom samfundstjeneste
Han var åbenfor, at det også bør bruges på mistænkte
Alle somaliere i Legeland bør ses som mistænkte og politi bør
tilkaldes og påsætte alle radiosendereren, så man ved hvem var på
åsted, når hærværk og vold skete. Kollektiv afvisning af somaliere er
ikke tilladt, så denne billige milimeterdemokratisk retfærdige løsning
bør haste-indføres.

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-11-11 13:33

On 2011-11-15 12:38, Bo Warming wrote:
> [...]
> åsted, når hærværk og vold skete. Kollektiv afvisning af somaliere er
> ikke tilladt, så denne billige milimeterdemokratisk retfærdige løsning

Ideen med *sygesikringsbevis* er også fin, men vi bør sørge for at have
meget bedre id-kort til alle indvandrere (hvis de absolut skal ind) som
de ikke let kan forfalske.

Mvh
Martin

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 15-11-11 13:46

> Ideen med *sygesikringsbevis* er også fin, men vi bør sørge for at
> have meget bedre id-kort til alle indvandrere (hvis de absolut skal
> [...]

Det kunne også være en fin ide at lave ID-kort til små højrerabiate
skvaddermåse, så der er styr på dem, ID-kort som ikke lader sig forfalske...

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 15-11-11 14:39

On Tue, 15 Nov 2011 13:45:58 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Det kunne også være en fin ide at lave ID-kort til små højrerabiate
> skvaddermåse, så der er styr på dem, ID-kort som ikke lader sig forfalske...

Hvad med de små venstrerabiate skvaddermåse.?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 15-11-11 15:05

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvad med de små venstrerabiate skvaddermåse.?

Nu er det jo ikke små venstrerabiate skvaddermåse som vil have sat fodlænker
på alle mulige mennesker, det er sådan noget som rumler rundt oppe i hovedet
på Martinse-basse-mansen.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 15-11-11 16:53

On Tue, 15 Nov 2011 15:05:26 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> på alle mulige mennesker, det er sådan noget som rumler rundt oppe i hovedet

Du mener altså at KUN højrerabiate "skvaddermåse" skal have ID-kort, FORDI
du mener at Martin er højrerabiat.

Du er jo selv et skoleeksempel på en "racist", der pålægger en hel
befolkningsgruppe "negative motiver", fordi du mener at ET medlem af denne
gruppe har "negative motiver".

Det værste af det hele er, at du ikke evner at se bjælken i dit eget øje,
samtidig med at du ser splinter i alle andres.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 15-11-11 18:12

> Du mener altså at KUN højrerabiate "skvaddermåse" skal have ID-kort,
> FORDI du mener at Martin er højrerabiat.

Nej nej, fordi Martinse-basse-mansen er højrerabiat og går rundt med nogle
tunge tanker omkring fodlænker og den slags stof. Han har haft det hårdt
fordi ham og hans læremester, Bo Warming, af uransalige årsager har været
lidt på kant med hinanden på det seneste men lige pt. ser det ud til at de
er ved at finde sammen igen. Så bliver Martinse-basse-mansen generelt nok
lidt mere forvrøvlet igen...

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 15-11-11 18:43

On Tue, 15 Nov 2011 18:11:47 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Nej nej, fordi Martinse-basse-mansen er højrerabiat og går rundt med nogle
> tunge tanker omkring fodlænker og den slags stof.

Var det ikke præcis det jeg skrev, spade.?

Du klippede lige det vigtige væk:

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-11 10:20

overdrivelse umulig?Fodlænke mod legelands-somaliere

Kan man overdrive brugen af fodlænker på folk der er mistænkt for
forbrydelse?

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-11 18:15

On Tue, 15 Nov 2011 16:53:02 +0100, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

> [...]
>
>Det værste af det hele er, at du ikke evner at se bjælken i dit eget øje,
>samtidig med at du ser splinter i alle andres.

Ingen tager skade af IDkort og pligt til at have det på sig