Caieo lever af importeret mad
Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-11 05:35

I 1974 mellemlandede jeg 3 dage i Cairo på vej hjem fra ulandsarbejde
i Zambia.
Jeg har aldrig oplevet så harmonisk gågadehygge fra eftermiddag til
midnat og ingen havde slør på dengang.
Koptere holdt sig væk og var der kommet optøjer, ku 1 vandkanon have
klaret de brede , lige gader

Mubaraks efterfølgere ofrer nu kopterkristne for at tækkes pøblen
'
Som forventeligt har araberforår ingen positive følger haft

Landet udstråler overbefolkning og at USA stimulerer denne med enorme
korn-gaver

At kopiere kinesisk etbarnpolitik ville være det eneste rigtige men
USA er ligeglad - eller ønsker EU oversvømmet med muslimer fra bl.a.
Cairo

DK bør sympatisere mere med Kina og mindre med USA - jeg så hvilken
fremragende ulandhjælp/investering Kina ydede dengang til Zambia og
Tanzania - Kina forstår fremtiden bedre end os

Vi kan sagtens være gode venner med både Kina og USA

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-11 09:51

Kopter-   Cairo ikke EU >Re: Cairo lever af importeret mad

On Tue, 15 Nov 2011 05:34:42 +0100, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>Tanzania - Kina forstår fremtiden bedre end os
>
>Vi kan sagtens være gode venner med både Kina og USA

Vi kan tage verdens problemer på os som et kors
Eller ?
Men kopterkristendom er ikke nogle vi som katolikker el lign har været
allieret med

Tak koptere at I fik Islam til at vise sit sande ansigt, men skyld har
vi ikke

På Roms tid var Ægypten korneksporterende

Men Islam evner ikke at stikke en pind i en lort uden at ødelægge
begge dele så kun USA hvedegaver holder mega-folket i live nu tsk tsk

Hvor farlige er amøberne for Israel ? ? ?

High tech forsvar ctr tunnelgravere...