Ændring af tv-pakke
Fra : Tommy Hansen

Dato : 15-11-11 00:38

Hej
Jeg er blevet varslet en stigning på min fuldpakke hos
yousee og vil i den forbendelse gerne skifte til grundpakken,
dette vil de ha 300 kr for.
Er der ikke noget med at jeg kan gøre det gratis i forbindelse
med deres ændringen af abonnementet ?

Vh
Tommy

Fra : Jesper Lund

Dato : 15-11-11 01:37

Tommy Hansen wrote:

> [...]
> for.
> Er der ikke noget med at jeg kan gøre det gratis i forbindelse med deres

Kun hvis det er aftalt.

Du kan forlange at abonnementet ophører (opsiges) når YouSee forhøjer
priserne udover den aftalte regulering (prisindeks), men hvis der er
oprettelsesgebyrer for grundpakken hjælper det dig ikke.

--
Jesper Lund