animationer fryser i 10.7.2
Fra : stoffer

Dato : 13-11-11 23:11

Hejsa, efter at have opgraderet til 10.7.2 på min macbook pro 15",
early 2011 sker det at aninamtioner i forskellige programmer fryser.
Eksempelvis hvis jeg ruller nedad på en webside i safari, stopper
rulningen pludselig på skræmen, men hvis jeg så skifter til andet
program og tilbage igen, har siden faktisk rullet længere ned, så det
er blot skærmopdateringen der er gal. I vlc-stopper afspilningen af
video, men lyden fortsætter og hvis jeg skifter til andet program og
tilbage igen, har filmen faktisk kørt videre og kører så lidt igen.

Generelt hjælper det at have halvgennemsigtige vinduer (fra f.x.
Terminal.app) liggende hen over animationen (det er vel CoreAnimation?).

Har prøvet at se, om det gjorde forskel om systemet selv vælger
grafikkort (der er jo to i denne mac), men det gør det ikke.

Der bliver tilsyneladende ikke skrevet noget i log om det :-/

Andre der har oplevet dette?

- kristoffer ek

Fra : stoffer

Dato : 14-11-11 10:03

On 2011-11-13 22:11:27 +0000, stoffer said:

[…]

Hmm… en genstart afhjalp problemet. Håber det varer ved :-/

- stoffer