”Ved livets afslutning - palliativ omsorg ~
Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-11 14:19

"Ved livets afslutning - palliativ omsorg pleje og behandling" lyder
som en lægelig titel , så den købte jeg på bogmessen , men ak,
psykologer og præster dominerede denne propagandabog imod aktiv
dødshjælp, der beskriver, hvordan fremtidens smertepatienter skal
belemres med kunstnere der maler på statens regning mens de dør og
musik, kunst og natur skal distrahere dem fra deres smerter¨
Giv de gamle , hvad de vil have - også hvis det er en dødssprøjte
Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-11 00:21