Jødeland - købt 20 g.stjålet 10 gange
Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-11 13:41

Jødeland - købt 20 g.stjålet 10 gange

SF o lign plejer at give muslimer land-ret nær Jerusalem, men på
Bogmessen købte jeg Sohns forlags ny "Jerusalem" der dokumenterer at
siden romerne smed jøderne ud af Davids og Salomons gamle land, har
jøderne cirka 20 gange købt landets frugtbareste dele tilbage til
markedspris, hvorimod muslimer aldrig har kendt anden vej end rotters
og abers , at stjæle det, hvis ikke tossegode kristne gav dem det.
Eller de har evt truet sig til det.
Den rige brite og zionist-pioner Moses Montefiore førte an med at
købe bosættelsesland til fattige polske pogromjøder 1835-45 og som vi
ved fra W Blake og Selma lagerløf opfyldte dette sindene og med
velvilje overalt i Vesten og under WW1 bad regeringschefen sin
britiske general om at erobre Jerusalem fra araberne som en julegave
til briterbe og Churchill og Lawrence of Arabien er blandt de mange
der gør britisk velvilje mod jøder til en meget vedvarende sag, som
dog skades af at afkoloniseringglade USA får olie givet til lande der
tilfældigvis har drevet får på ørkensandet over olien, men intet
fundet.
Derved bliver muslimlande stærke nok til at udslette jøderne fra deres
små købte steder.
Men snuhed hindrer det og arabisk militær inkompetence gir jøder
defakto ejerskab til både Gaza og Vestbred i 1967, og muslimer må lære
at de lever der på jødernes nåde og de bør stoppe vold.

Bo Warming,Bjelkes Alle 46, 2200N

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-11-11 06:52

On 14 Nov., 13:41, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> defakto ejerskab til både Gaza og Vestbred i 1967, og muslimer må lære
> at de lever der  på jødernes nåde og de bør stoppe vold.

Det virker sindsygt det du skriver!

Jeg kan bekræfte at jeg er oppe på et to cifret antal af Bjørnholts og
hans kollegaers afkom,
som er døde i hændelige uheld, siden sidste gang jeg skrev om emnet!

Det nye er, at en af dem, er blevet blandet i det nye eskremente!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-11-11 08:03

On 14 Nov., 14:52, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> som er døde i hændelige uheld, siden sidste gang jeg skrev om emnet!
>
> Det nye er, at en af dem, er blevet blandet i det nye eskremente!

Alle Religiøse Mirakler er Kvante Mekanik!
(og jeg må gerne!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-11-11 08:07

On 14 Nov., 16:03, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Alle Religiøse Mirakler er Kvante Mekanik!
> (og jeg må gerne!)
>
> Sane Peter

Prøv at komme en halv pose kanel i en kop Cappucino og se om du bliver
mindre
sindsyg!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-11-11 08:41

On 14 Nov., 16:06, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Prøv at komme en halv pose kanel i en kop Cappucino og se om du bliver
> mindre
> sindsyg!
>
> Sane Peter

Ellers gør jeg en ny Venstrefløj´s statsminister i Sverige, med et
navn som får alle
de kvindelige højrefløj´s vælgere, til at tro han var en kvindelig
pilot i det Tyske Afrikakorps
der muligvis brugte mund på Rommel i et tidligere liv!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-11-11 10:46

On 14 Nov., 16:40, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> pilot i det Tyske Afrikakorps
> der muligvis brugte mund på Rommel i et tidligere liv!

Det med knallert motoren gælder kun hvis den har et stik til et optisk
kabel!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-11-11 02:18

> [...]
> som er døde i hændelige uheld, siden sidste gang jeg skrev om emnet!
>
> Det nye er, at en af dem, er blevet blandet i det nye eskremente!

Det skal også lige påpeges at de er begyndt at være meget belastede,
det er miljøet de lever i!

Så de skal helst håndteres som farligt/sindsygt affald, med de mængder
af kviksølv og cadmium
de indholder!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-11-11 02:32

On 15 Nov., 10:18, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> det er miljøet de lever i!
>
> Så de skal helst håndteres som farligt/sindsygt affald, med de mængder

Bjørnholt er så ikke en jøde medmindre han har misinformeret!

Men med deres indhold er det tydeligt at de ikke kan laste mere end
gennemsnittet
før de klapper sammen, men de har en tendens til at undgå hjerne
ødelæggelses kemi og
bedøvelse længere når deres spastiske bevægelser og sindsyge opførsel
er til fare for andre!

Der bliver heller ikke sat ind ligeså hårdt for at stoppe anti-
oxidanter i at komme ind i dem,
som jo bremser og standser de frie radikaler de grimme metaller skyder
ud i alle retninger,
og gør folk vågne og klare i hovedet igen når mordet på hjerne-
cellerne er igang!

Det er fordi det er svært at forklare de belastedes familie at hjerne
mords kemien som bedøver
ofret og hjælper til med ødelæggelsen af hjernecellerne, mens
tungmetallerne og andre ting der
skyder frie radikaler gør deres mord på hjernen, "er bedst for dem"!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-11-11 02:40

On 15 Nov., 10:32, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> tungmetallerne og andre ting der
> skyder frie radikaler gør deres mord på hjernen, "er bedst for dem"!

Det vigtige for Bjørnholt og hans kollegaer op igennem tiden, har
selvfølgelig været,
at standse antioxidanterne i at komme ind, indtil de ved med sikkerhed
at en fri radikal
har ramt dna´er inde i en celle, på en måde som gør at de får sjove
børn
(ellers forsvinder deres arbejde jo efter et par generationer)
eller også ramt dna´et på en måde som gør at cellen deler sig uhæmmet
uden kontrol,
og dermed er blevet til en cancer celle!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-11-11 03:01

On 15 Nov., 10:40, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> uden kontrol,
> og dermed er blevet til en cancer celle!

Folk kan altid ryge en cigaret en gang om måneden hvis de har "ekstra"
liv i hjernen
(hjerneål/parasitter/parasit æg i blodet)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-11-11 03:03

On 15 Nov., 11:00, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Folk kan altid ryge en cigaret en gang om måneden hvis de har "ekstra"
> liv i hjernen
> (hjerneål/parasitter/parasit æg i blodet)
>
> Sane Peter

desuden er det jo døde celler i hjernen i store mængder der rådner, og
gør
at grimme ting er i hjernen!

Sane Peter