Religionens støttepiller
Fra : Jahnu

Dato : 14-11-11 00:13

Enhver ægte religion har 4 støttepiller - barmhjertighed, ærlighed,
forsagelse og renlighed. Disse religionens 4 støttepiller bliver
ødelagt af de 4 former for synd - kødspisning, indtagelse af
rusmidler, utilladt sex og hasardspil.

Barmhjertighed bliver nedbrudt af kødspisning. Forsagelse bliver
nedbrudt af rusmidler. Renlighed bliver nedbrudt af utilladt sex.
Ærlighed bliver nedbrudt af hasardspil.

Læg mærke til hvordan disse 4 syndfulde handlinger, der altså
nedbryder religionens 4 støttepiller, udbredes i al film, TV og kunst
i den moderne kultur. Ja, folk bliver simpelthen indoktrineret til at
synes, at de fire former for synd er noget helt normalt og
eftertragtelsesværdigt. Det viser meget klart hvilke dæmoniske
kræfter, der styrer verden, når folk aktivt indoktrineres til at begå
syndefulde handlinger.

I Vedaerne symboliseres religion ved tyren, og tyrens fire ben er
religionens støttepiller. Det er værd at bemærke, at de gamle
cimbrer-stammer fra Nordjylland dyrkede tyren. Det kaldes hedenskab og
afgudedyrkelse af kirken, men cimbrerne var langt tættere på ægte
religion end fx. den danske folkekirke, der fra et religiøst synspunkt
intet andet er end vranglære.

At de gamle cimbrere dyrkede tyren, viser tilligemed, at de vediske
religioner har inspireret religion over hele verden. Fx. er der i
Ålborg-bymidte en kæmpestatue af en tyr. Denne tyr er religionen
personifceret, men det er nok de færreste ålborgensere, der er klar
over dette.

Krishna siger:

O vinde af rigdomme (Arjuna), der findes ingen sandhed højere end Mig.
Alting hviler på Mig som perler på en snor. (Bg. 7.7)

http://sandhedenerildehoert.blogspot.com/
http://truthunwelcome.blogspot.com/

Fra : tkruse

Dato : 13-11-11 16:46

On 14 Nov., 00:13, Jahnu <jahnud...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> O vinde af rigdomme (Arjuna), der findes ingen sandhed højere end Mig.
> Alting hviler på Mig som perler på en snor. (Bg. 7.7)

den uden oprindelse har skabt alt
men han kan ikke altid velsigne det han har skabt
derfor er han en synder
og synd avler synd
og Yrsa skal have den i måsen
og går vi lidt i dybten med at Yrsa skal have den i måsen
så ser vi den uden oprindelses kække skabning
hvor måsens huld sider så kækt imellem de smukke hvælvinger
men det skønne er altid forbundet med det modsatte
og den smukke nøgenhed må lede efter sine underbukser
men det må vi bekæmpe
for i det fuldkomne rige er der ingen skam over nøgenhed
og små UFO folk kommer helt ude fra stjernerne uden bukser på
ja vores vej er lang,,meget, meget lang

Fra : Jahnu

Dato : 14-11-11 10:51

On Sun, 13 Nov 2011 15:46:23 -0800 (PST), tkruse tørrede savlet fra
hagen og gryntede:

> [...]
>og synd avler synd
>og Yrsa skal have den i måsen
>og går vi lidt i dybten med at Yrsa skal have den i måsen

Tåber håner Mig, når Jeg åbenbarer Mig i en menneskelig skikkelse. De
kender ikke Min transcendentale natur som den Suveræne Hersker over
alt, der er til. (Bg. 9.11)

De, der således er forvirrede, tiltrækkes af dæmoniske og ateistiske
anskuelser. I denne vildledte tilstand, bliver alle deres håb om
befrielse, deres frugtstræbende handlinger, og deres udvikling af
viden altsammen forpurrede. (Bg. 9.12)

Fra : tkruse

Dato : 19-11-11 05:05

On 14 Nov., 10:51, Jahnu <jahnud...@gmail.com> wrote:
> [...]

De
kender ikke Min transcendentale natur som den Suveræne Hersker over

den natur har et evindeligt antal af personer i universet
og der findes en måde hvormed man kan anskaffe sig den natur
som Jesus siger
gør jeres lys brændende
og hvordan gør vi så det ?
selvom det gør ondt et eller andet sted i dit legemes mark
så findes der også lyse steder
og fokuser du på de lyse steder i dit legemes mark
så opstår det transcendentale
du transportere lyset over i smerten til smerten er væk

Fra : Jahnu

Dato : 19-11-11 13:20

On Sat, 19 Nov 2011 04:05:13 -0800 (PST), tkruse <tkrusej@gmail.com>
wrote:

> [...]
>og fokuser du på de lyse steder i dit legemes mark
>så opstår det transcendentale
>du transportere lyset over i smerten til smerten er væk

Sri Kavi siger:

Frygt opstår, når det levende væsen misopfatter sig selv som sin
materielle krop. Det er fordi, det levende væsens bevidsthed er
absorberet i Herrens ydre, illusoriske energi. Når det levende væsen
således vender sig bort fra den Højeste Herre, glemmer det sin egen
konstitutionelle position som Herrens tjener.Denne forvildede,
frygtsomme tilstand er en effekt af Herrens illusoriske energi, der
kaldes maya. En intelligent person bør derfor beskæftige sig i
ublandet hengiven tjeneste til Herren, under vejledning af en ægte
åndelig mester. Denne åndelige mester må med liv og sjæl godtages som
tilbedelsesværdig.

-- Srimad Bhagavatam, 11.2.37

Fra : tkruse

Dato : 21-11-11 05:03

On 21 Nov., 12:23, Jahnu <jahnud...@gmail.com> wrote:

> [...]
> uforgængeligt.Ingen kan destruere den uforgængelige sjæl. (Bg 2.17)
>
> Det umålelige og evige levende væsens materielle krop er sikker på at
> komme til en ende; kæmp derfor, O Bharatas ætling. (Bg 2.18)
>
> Hverken den, der tror, det levende væsen er en drabsmand, eller den,
> der tror, det kan dræbes, er forstandig, for selvet kan hverken slå
> ihjel eller slås ihjel. (Bg 2.19)
>
> For sjælen findes der på intet tidspunkt hverken fødsel eller død.. Den
> er ikke blevet skabt, den skabes ikke, ej heller vil den blive skabt.
> Den er ufødt, evig, udødelig og oprindelig. Den dræbes ikke, når

det er er ikke et svar på mit svar
solen og jorden er samlet af sjælens hukommelse
men kan den styrke også gøres i tyngde
ja Biblen nævner at det er muligt
og kommer med bevis
blinde får nyt øje og døve øre
fra et helstøbt væsen med et klippefast mønstre i legemet
sådan skal et sund øje være
og sådan skal et sundt øre være
og det går ned i det syge øje og samler efter det sunde og klippefaste
mønstre
det sker på et splitsekund

Fra : Jahnu

Dato : 21-11-11 15:13

On Mon, 21 Nov 2011 04:03:24 -0800 (PST), tkruse <tkrusej@gmail.com>
wrote:

> [...]
>sådan skal et sund øje være
>og sådan skal et sundt øre være
>og det går ned i det syge øje og samler efter det sunde og klippefaste

Krishna siger:

Ligesom en person ifører sig nye klæder og opgiver de gamle,
accepterer sjælen nye materielle kroppe og opgiver de gamle og
ubrugelige. (Bg 2.22)

Fra : tkruse

Dato : 21-11-11 18:14

On 22 Nov., 01:47, Jahnu <jahnud...@gmail.com> wrote:
> On Mon, 21 Nov 2011 16:25:45 -0800 (PST), tkruse wrote:
>
> <bla bla bla>
>
> "Sjælen er atomisk i størelse og kan opfattes gennem fuldkommen
> intelligens. Denne atomiske sjæl flyder i de fem slags (indre)
> luftstrømme (prana, apana, vyana, samana og udana), befinder sig i
> hjerteregionen, og spreder sin indflydelse over hele kroppen på de
> legemeliggjorte væsener. Når sjælen er blevet renset for besmittelsen
> af de fem slags materielle lufstrømme kommer dens åndelige indflydelse
> [...]

Jeg prøvede JEHOVA,,jeg har af mange bud på mantra ikke oplevet noget
som ramte hjertelyden så præcist
som stemmer med løvens brøl,,de spædes kalden,,bølgernes brænding
missers mijaven,,i vil elske det sage Gud til Jøderne,,men Jøderne
syntes det var for stærkt
men måske kommer det i gen,,det skal genopdages
indianersang
je,ho,ho,,va ja ,ja,ja,ja

Fra : tkruse

Dato : 19-11-11 06:11

On 19 Nov., 13:19, Jahnu <jahnud...@gmail.com> wrote:

> [...]
> ublandet hengiven tjeneste til Herren, under vejledning af en ægte
> åndelig mester. Denne åndelige mester må med liv og sjæl godtages som

det er også godt for dem som har lært at bruge kroppen
til at gå hen og plukke et sundt æble
og have en sund forståelse
for et sundt æble er som en god sang for Gud i dit forplumrede sind
jeg giver dig noget at bygge på
men du forplumre alt med at svare med de forkerte citater

Fra : Jahnu

Dato : 19-11-11 16:03

On Sat, 19 Nov 2011 05:10:43 -0800 (PST), tkruse <tkrusej@gmail.com>
wrote:

> [...]
>jeg giver dig noget at bygge på
>men du forplumre alt med at svare med de forkerte citater

Suta Goswami siger:

"O du lærde, i denne Kalis tidsalder har mennesker en kort livslængde.
De er trættekære, dovne, vildledte, uheldige, og frem for alt er de
altid forstyrrede."

-- Srimad Bhagavatam 1.1.11

Fra : tkruse

Dato : 21-11-11 07:23

On 21 Nov., 15:12, Jahnu <jahnud...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Ligesom en person ifører sig nye klæder og opgiver de gamle,
> accepterer sjælen nye materielle kroppe og opgiver de gamle og

det er ikke et svar på mit svar
der skal man først bede med hjertet
og støvet vil forme sig efter dit hjertes ønske
og du tænker vel på smukke fru Rosenkind
du tænker vel på at vi alle skal dele lige i dit nye rige
og støvet vil forme sig efter dit hjertes ønske
Jesus tog noget støv op fra jorden
formede det med spyt
og den blinde kvinde fik et nyt øje
det tyder på at der var en som kunne noget med støvet
den mindste partikel som findes ,,,hvad er det nu den
heder ,,Higens,,eller va
men den partikel synes at danne alle atomer
måske er den sjælens støv
så det er sjælens støv videnskaben vil smadre sammen for at se
hvordan
universet er opstået
men det er opstået ved din hukommelse af hvordan det var engang
og vil du gøre det bedre
så må du bede med hjertet for at opnå et smukkere ønske
og støvet vil forme sig derefter
og du vil sikker også have smukke fru Rosenkind med i det
som også kaldes Eva
men vis ET rejser sig,,,slangen som har et hoved som en sveskeblomme
kan du så huske

Fra : Jahnu

Dato : 21-11-11 16:19

On Mon, 21 Nov 2011 06:22:47 -0800 (PST), tkruse <tkrusej@gmail.com>
wrote:

> [...]
>som også kaldes Eva
>men vis ET rejser sig,,,slangen som har et hoved som en sveskeblomme

hare krsna hare krsna krsna krsna hare hare
hare rama hare rama rama rama hare hare
iti sodashakam namnam / kali-kalmasa-nashanam
natah parataropayah / sarva-vedesu drishyate

"Det ovenstående mantra bestående af 16 ord og 32 stavelser er det
eneste, der kan give beskyttelse mod Kali-yugas onde indflydelse.
Efter at have gennemsøgt alle Vedaerne finder vi ikke noget mere
ophøjet i denne tidsalder end at recitere Hare Krishna mantraet."

(Kali-santarana Upanishad)

Fra : N/A

Dato : 22-11-11 00:48

Fra : Jahnu

Dato : 22-11-11 00:48

On Mon, 21 Nov 2011 09:11:25 -0800 (PST), tkruse <tkrusej@gmail.com>
wrote:

>GAB JEHOVA JEGBEHØVER JA BEHOV JABEHOVA GAB Hvile fra uretfærdige
>citater GAB,,GAB,,GAB,,
>spol din Missers mijaven langsom og lyt
>lyt til bølgens brænding
>og den brøler JEHOVAaaaaaaaaa

Krishna siger:

De, der er skamløst tåbelige, de, der er lavest blandt mennesker, de,
hvis viden er blevet stjålet af illusion, og, de, der deltager
dæmonernes ateistiske natur, overgiver sig aldrig til Mig. (Bg. 7.15)

Fra : tkruse

Dato : 23-11-11 07:37

On 23 Nov., 13:14, Jahnu <jahnud...@gmail.com> wrote:

> Intet er større end Krishna.
>
> " Den Højeste Herre har intet at gøre. Ingen er større end eller lig
> med Ham. Alting udføres helt naturligt af Hans mangfoldige energier."
>
> --Svetasvatara Upanisad 6.8
>
> http://sandhedenerildehoert.blogspot.com/http://truthunwelcome.blogspot.com/

jeg holder mig til skriften som siger
Gud er det svageste af alt
og det bliver Gud nød til at være vis Gud skal udfylde alt
og den samme Gud er jo så også det stærkeste af alt
har du tro som et sennepskorn
så kan du flytte bjerge
tro er en ren energi
det som vi også hels vil tro på
at kunne komme i en tilstand af ren lys og velbehag uden skygge
som skriften også siger
Gud er ren lys og velbehag uden skygge

Fra : Jahnu

Dato : 23-11-11 16:14

On Wed, 23 Nov 2011 06:36:33 -0800 (PST), tkruse <tkrusej@gmail.com>
wrote:

<bla bla bla>

Herren Rishabhadeva (en inkarnation af Gud) siger:

Når en person betragter sanse-tilfredsstillelse som målet med livet,
bliver han sandelig helt gal efter en materiel livsførelse og udfører
alle mulige syndefulde handlinger. Han er ikke klar over, at pga. sine
tidligere misgerninger har han allerede modtaget en krop, der, selvom
den er midlertidig, er årsag til hans elendighed. I virkeligheden
burde det levende væsen ikke have antaget en materiel krop, men han er
blevet iført kroppen for sansenydelse. Jeg synes derfor ikke, at det
passer sig for en intelligent person igen at beskæftige sig med
sanse-tilfredsstillelse gennem hvilken, han bestandigt får en ny krop
den ene efter den anden. --Srimad Bhagavatam 5.5.4

Fra : tkruse

Dato : 24-11-11 17:23

On 24 Nov., 14:13, Jahnu <jahnud...@gmail.com> wrote:

> Det drejer sig om, at du snart skal dø.
>
> Krishna siger:
>
> Og hvem der end ved slutningen af sit liv forlader sin krop, idet han
> kun tænker på Mig, opnår øjeblikkeligt Min natur. Om det hersker der
> ingen tvivl. (Bg. 8.5)
>
> Hvilken tilstand man end ihukommer når man forlader kroppen, O Kuntis
> søn, den tilstand vil man med sikkerhed opnå i det næste liv.
> (Bg. 8.6)
>
> http://sandhedenerildehoert.blogspot.com/http://truthunwelcome.blogspot.com/

pas på den ikke kikser
men uheld kan være held

Fra : tkruse

Dato : 23-11-11 02:25

Fra : Jahnu

Dato : 23-11-11 13:15

Fra : tkruse

Dato : 20-11-11 16:52

On 19 Nov., 16:03, Jahnu <jahnud...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> "O du lærde, i denne Kalis tidsalder har mennesker en kort livslængde..
> De er trættekære, dovne, vildledte, uheldige, og frem for alt er de

ja han kunne heller ikke selv vise et godt eksembel og blive et par
hundrede år gammel
Kristus steg til himmels
men først nåede han da lige at vise magten over sygdomme

Fra : Jahnu

Dato : 21-11-11 03:01

On Sun, 20 Nov 2011 15:52:21 -0800 (PST), tkruse <tkrusej@gmail.com>
wrote:

>ja han kunne heller ikke selv vise et godt eksembel og blive et par
>hundrede år gammel
>Kristus steg til himmels
>men først nåede han da lige at vise magten over sygdomme

Jesus sagde noget i stil med - I har ører, og dog hører i intet, I har
øjne, dog kan i intet se. I vil se undere og mirakler for at tro på
mig... Det siger han et eller andet sted i Johannes. Man skulle tro,
det er dig, Jesus taler om.

Det samme bliver forklaret mere grundigt i Vedaerne- Her forklares
det, at der er tre niveauer af hengivne - den lavest rang er den, der
blot ser Gud og sin egen guru. Det er som de fleste kristne - de har
gudhjæpemig den itåbelige ide, at kun Jesus og kun han ved noget om
Gud. Og hvis man ikke tror på Jesus, så ryger man i helvede for evigt.
hahaha :) Hvilken latterlig trosretning.

Men det er nybegynderen i Gudshengivenhed. De ser kun Gud (og det kun
et forvrænget billede) og deres egen frelser.

Så er den hengivne på mellemstadiet. Han ser tre slags mennesker - de
hengivne (ligegyldigt hvilken religion, de tilhører), de uskyldige
(det er de brede masser, der blot følger strømmen), og de direkte
dæmoniske og ateistiske. Han søger venskab med hengivne, prædiker til
de uskyldige, og undgår ateisten.

Det højeste niveau af en hengiven (igen, ligegyldigt hvilken religion,
han tilhører), er en, der ser Gud i alting. Han skelner ikke engang
mellem ateister og hengivne, han ser kun Guds energi udbredt overalt.

Krishna siger:

De, der ikke er trofaste mod de religiøse principper, kan ikke opnå
Mig, O du fjendens betvinger. Derfor vender de tilbage til cyklussen
af fødsel og død i denne materielle verden. (Bg. 9.3)

Hele dette univers er gennemtrængt af Mig i Min umanifesterede form.
Alle væsener er i Mig, men Jeg er ikke i dem. (Bg. 9.4)

Læg mærke til at Gud er totalt usekterisk. Han siger ikke, at dem der
ikke er hinduer, falder ned. Han siger, at de, der ikke er trofaste
mod religiøse principper, falder ned, så er det ligegyldigt hvilken
religion, de tilhører.

Man kan sagtens være kristen eller muslim, og være en ægte hengiven,
og man kan sagtens være hindu, kristen eller muslim og være styret af
en ateistisk mentalitet.

De religiøse principper er ærlighed, barmhjertighed, renlighed og
forsagelse, og de principper findes i alle religioner. Der findes også
masser af såkaldt religiøse, der ikke udviser eller bryder sig om
disse principper.

I Vedaerne forklares det, at der er fire syndefulde handlinger, og de
nedbryder religionens fire principper.

De fire syndefulde handlinger er - utilladt sex (sex uden for
ægteskabet med andre formål end at avle børn), kødspisning, indtagelse
af rusmidler, og hasard-spil.

Utilladt sex nedbryder renlighed, kødspisning nedbryder
barmhjertighed, indtagelse af rusmidler nedbryder forsagelse, og
hasard-spil nedbryder ærlighed.

På baggrund af de overlegne vediske forklaringer, kan det observeres
direkte, at vi lever i kultur, der er styret af dæmoniske kræfter, for
de fire syndefulde handlinger, der altså nedbryder ægte religion,
betragtes som noget helt normal i Coca-cola kulturen - ja, disse fire
syndige handliger forherliges og udbredes blandt befolkningen i alle
film og medier.

Det er tegn på, at ugudelige kræfter regerer verden. det eneste, der
kan redde verden fra ugudelig, ateistisk indflydelse, er således ægte
Gudsbevidsthed.

[...]

De, der ikke er vildledte, O Prithas søn, de store sjæle, står under
den guddommelige naturs beskyttelse. De er fuldt beskæftiget i
hengiven tjeneste, for de kender Mig som den Højeste Personlige Guddom
- oprindelig og uudtømmelig. (Bg. 9.13)

Disse store sjæle tilbeder Mig bestandigt i hengivenhed, idet de altid
udbreder mine herligheder, bøjer sig ned for Mig, og bestræber sig med
stor beslutsomhed. (Bg. 9.14)

Andre, der dyrker Mig ved at kultivere viden, tilbeder den Højeste
Herre som den, der er uden lige, som er delt i mange, og som den
universelle form. (Bg. 9.15)

Men det er Mig, der er ritualet, offeringen til forfædrene, den
helende urt og den transcendentale recitation. Jeg er smøret, ilden og
ydelsen. (Bg. 9.16)

Jeg er dette univers fader såvel som moderen, fundamentet og
forfaderen. Jeg er genstanden for kundskab, Jeg er den der renser og
Jeg er stavelsen OM. Jeg er også Rig, Sama og Yajur Vedaerne. (Bg.
9.17)

Jeg er målet, opretholderen, Herskeren, vidnet, boligen,
tilflugtsstedet, og den mest nære ven. Jeg er skabelse og
tilintetgørelse, fundamentet for alting, hvilestedet og den evige
kerne. (Bg. 9.18)

O Arjuna, Jeg giver varme og Jeg tilbageholder eller sender regn. Jeg
er udødelighed, og Jeg er også døden personificeret. Både ånd og
materien er i Mig. (Bg. 9.19)

De, der studerer Vedaerne og drikker soma-eleksir, idet de stræber
efter de himmelske planeter, tilbeder Mig indirekte. Renset for
syndefulde reaktioner tager de fødsel blandt de fromme på Indras
(halvgudernes konge) planet, hvor de nyder himmelske glæder. (Bg.
9.20)

Når de således har nydt overdådig himmelsk sanselig nydelse, og
resultaterne af deres fromme handlinger er kommet til en ende, vender
de igen tilbage til de dødeliges planeter. Således opnår de, der
stræber efter sansenydelse ved at følge principperne i de tre Vedaer,
kun gentagende fødsel og død. (Bg. 9.21)

Men de, der altid tilbeder mig med udelt hengivenhed og mediterer på
Min transcendentale form - til dem giver Jeg, hvad de mangler, og
bevarer det, de har. (Bg. 9.22)

O Kuntis søn, de, der hengiver sig til andre guder og som tilbeder
disse med tro, tilbeder i virkeligheden Mig, men de gør det på den
forkerte måde. (Bg. 9.23)

Jeg er den eneste nyder og hersker over alle ofringer. De, der derfor
ikke anerkender Min sande ophøjede natur, falder ned. (Bg. 9.24)

De, der tilbeder halvguderne, vil blive født blandt halvguderne; de,
der tilbeder forfædrene, vil gå til forfædrene; de, der tilbeder
spøgelser og ånder, vil fødes blandt sådanne væsener; og de, der
tilbeder Mig, vil komme og leve med Mig. (Bg. 9.25)

Hvis man med kærlighed tilbyder Mig et blad, en blomst, frugt eller
vand, vil Jeg tage imod det. (Bg. 9.26)

Hvad du end gør, hvad du end spiser, hvad du end tilbyder eller giver
væk, og hvilken forsagelse du end udfører - gør dette, oh Kuntis søn,
om en ofring til Mig. (Bg. 9.27)

På denne måde vil du blive fri for handlingernes bindinger i form af
deres lykkebringende eller ulykkebringende resultater. Med dit sind
fixeret på Mig i dette forsagelsens princip, vil du blive befriet og
komme til Mig. (Bg. 9.28)

Fra : N/A

Dato : 21-11-11 15:13

Fra : N/A

Dato : 21-11-11 15:13

Fra : tkruse

Dato : 21-11-11 17:26

http://www.youtube.com/watch?v=3USRUNvvpXk&feature=related

Fra : tkruse

Dato : 21-11-11 17:38

http://www.youtube.com/watch?v=23Z9l_Ni428&feature=related

Fra : tkruse

Dato : 21-11-11 17:23

> [...]
> hvis viden er blevet stjålet af illusion, og, de, der deltager
> dæmonernes ateistiske natur, overgiver sig aldrig til Mig. (Bg. 7.15)

er OM bedre ,,,du ved det ikke,,du har ikke prøvet at brumme JEHOVA
mange er begyndt at dyrke HU meditation,,de føler sig frelst
når man udtaler HU på engelsk,,så minder det meget om JEHOVA

Fra : tkruse

Dato : 23-11-11 11:20

On 23 Nov., 16:14, Jahnu <jahnud...@gmail.com> wrote:
> [...]
> sanse-tilfredsstillelse gennem hvilken, han bestandigt får en ny krop
> den ene efter den anden.  --Srimad Bhagavatam 5.5.4

nu er du bagud

Fra : tkruse

Dato : 23-11-11 13:18

On 23 Nov., 19:20, tkruse <tkru...@gmail.com> wrote:

> nu er du bagud

Kristus ofrede sig ikke. Han blev tvunget

det er meget du ikke har forstået det endnu
selvom jeg har skrevet det mange gange
Jesus siger tydeligt,,jeg gør det med vilje
ingen tager livet fra mig
jeg gør det af mig selv
og så taler han om at han sagtens kunne aktivere tusinder af engle til
at hindre det
men det er hans vilje at det skal ske
for at skriften skal gå i opfyldelse om den mærkelige måde
og en måde er også en teknik
en teknik som taler dybt ind i mennesker underbevidsthed
især hos dem som lider hårdt
og ikke kan få øje på lyset
de bliver hvide som sne
en ting jeg selv har oplevet
og stadigvæk oplever

men du kan ikke give det svar
kun med citater som handler om noget helt andet
og der er ikke et svar

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-11-11 21:24

tkruse skrev i

> Kristus ofrede sig ikke. Han blev tvunget

Du er da helt galt afmarcheret.

Fra : Jahnu

Dato : 24-11-11 03:01

On Wed, 23 Nov 2011 21:24:26 +0100, "Andreas Falck"
<dewnull@dewnull.dk> wrote:

>Du er da helt galt afmarcheret.

Hvem af os der er galt afmarcheret finder du tidsnok ud af. Indtil da
må du slå dg til tåls med en andenrangsreligion, der ikke kan give
nogen videre information om Gud, sjælen, verden og meningen med
alting. Og det er da også helt i orden, men når man kommer og siger,
at denne forvandskede vranglære, som man står for, er den eneste sande
religion i verden, ja, så er det en hån mod Gud. Skulle Gud ikke kunne
gøre det bedre end Bibelen?? hahaha :) Hvad har du gang i?

Fra : tkruse

Dato : 23-11-11 13:45

On 23 Nov., 21:24, "Andreas Falck" <dewn...@dewnull.dk> wrote:
> tkruse skrev inews:33830508-70e3-4118-8689-89fc5ab0c48a@p16g2000yqd.googlegroups.com

> Du er da helt galt afmarcheret.

det er noget jahnu skriver
Jesus siger ingen tager livet fra mig,,jeg gør det af mig selv

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-11-11 23:03

tkruse skrev i

> det er noget jahnu skriver
> Jesus siger ingen tager livet fra mig,,jeg gør det af mig selv

Så laver du jo helt forkert citering!!

Fra : tkruse

Dato : 23-11-11 15:15

On 23 Nov., 23:02, "Andreas Falck" <dewn...@dewnull.dk> wrote:
> tkruse skrev inews:1b2091f8-e7b0-4062-ab86-4d86fe4621ba@w7g2000yqc.googlegroups.com

> Så laver du jo helt forkert citering!!

hvor?
Kristus ofrede sig ikke. Han blev tvunget
dette er noget Jahnu har skrevet
og jeg har svaret jahnu på det

Fra : Jahnu

Dato : 21-11-11 19:15

On 22 Nov, 05:23, tkruse <tkru...@gmail.com> wrote:

> [...]
> mange er begyndt at dyrke HU meditation,,de føler sig frelst
> når man udtaler HU på engelsk,,så minder det meget om JEHOVA

Tænk altid på Mig, hengiv dig til Mig, tilbed Mig og tilbyd dine
hyldester til Mig. På den måde vil du helt sikkert komme til Mig. Jeg
lover dig dette, fordi du er Min meget kære ven. (Bg 18.65)

Opgiv alle former for religion og overgiv dig blot til Mig. Jeg vil
udfri dig fra alle syndefulde reaktioner. Frygt ikke. (Bg 18.66)

Fra : tkruse

Dato : 23-11-11 15:26

On 23 Nov., 23:15, tkruse <tkru...@gmail.com> wrote:

> [...]
> og jeg har svaret jahnu på det
> Jesus siger
>  ingen tager livet fra mig,,jeg gør det af mig selv

Johannes 10:18 Ingen tager det fra mig, men jeg sætter det til af
mig ...
da.bibelsite.com/john/10-18.htm
Ingen tager det fra mig, men jeg sætter det til af mig selv. ...
Johannes 5:26 Thi ligesom Faderen har Liv i sig selv, saaledes har han
ogsaa givet Sønnen at have ...
Johannes 10:11 Jeg er den gode Hyrde; den gode Hyrde sætter sit ...
da.bibelsite.com/john/10-11.htm
Jeg er den gode hyrde; den gode hyrde setter sitt liv til for
fårene. ... Johannes 10:18 Ingen tager det fra mig, men jeg sætter det
til af mig selv. Jeg har Magt til at ...
Den gode hyrde - Bibelen Online
v17 Derfor elsker Faderen mig, fordi jeg sætter mit liv til for at få
det tilbage. v18 Ingen tager det fra mig, men jeg sætter det til af
mig selv. Jeg har magt til at sætte ...
Jesus Kristus - Hans påstande
jesusnet.dk/jesus/jesu_paastande.php
10,17: »Derfor elsker Faderen mig, fordi jeg sætter mit liv til for at
få det tilbage. Ingen tager det fra mig, men jeg sætter det til af mig
selv. Jeg har magt til at sætte ...
Johannes-Evangeliet 10 - Bibelen - Kalliope
www.kalliope.org › Digtere
17, Derfor elsker Faderen mig, fordi jeg sætter mit Liv til for at
tage det igen. 18, Ingen tager det fra mig, men jeg sætter det til af
mig selv. Jeg har Magt til at sætte ...
Det nye testamente - Skat rørdam - Johannes-Evangeliet. 10
www.detnyetestamente.dk/resourcer/bibel-oversaettelser/.../joh10.php
17 Derfor elsker Faderen mig, fordi jeg sætter mit Liv til for at tage
det igjen. 18 Ingen tager det fra mig, men jeg sætter det til af mig
selv; ...
Noget om tro
www.silentmoments.com/Extras/nogetomtro.html
v17 Derfor elsker Faderen mig, fordi jeg sætter mit liv til for at få
det tilbage. v18 Ingen tager det fra mig, men jeg sætter det til af
mig selv. Jeg har magt til at sætte ...
Lindberg bibelen - Evangeliet af Johannes 10
www.lindbergbibelen.dk/bibelen/nt/43-joh10.php
17 Derfor elsker Faderen mig, fordi jeg sætter mit liv til for at tage
det igjen;. 18 ingen tager det fra mig, men jeg sætter det til af mig
selv; ...
Johannes Chapter 10:1-42.
www.bibles-for-the-world.com/danish/43_010.php
10:17 Derfor elsker Faderen mig, fordi jeg sætter mit Liv til for at
tage det igen. 10:18 Ingen tager det fra mig, men jeg sætter det til
af mig selv. ...
Katolsk Tradition » Credo 11: “Korsfæstet, død og begravet”
katolsk.eftertanke.dk/2011/04/.../credo-11-korsfaestet-død-og-begra...
15. apr 2011 – Kristus døde for os af egen fri vilje, med Opstandelsen
for øje: “Jeg sætter mit liv til for at få det tilbage. Ingen tager
det fra mig, men jeg sætter ...

Fra : tkruse

Dato : 22-11-11 15:57

Fra : Jahnu

Dato : 23-11-11 01:37

Fra : Lynge parabolservice

Dato : 14-11-11 12:56

"Jahnu" <jahnudvip@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> forsagelse og renlighed. Disse religionens 4 støttepiller bliver
> ødelagt af de 4 former for synd - kødspisning, indtagelse af

Jeg har da ellers aldrig opfattet Hare Krishna som særligt ærlige endsige
barmhjertige.

> [...]
> afgudedyrkelse af kirken, men cimbrerne var langt tættere på ægte
> religion end fx. den danske folkekirke, der fra et religiøst synspunkt

Ja og jøderne dyrkede guldkalven og gud blev rasende på de der tilbeder
afguder i dyreskikkelser. se foreks www.churchofsatan.com nb. bemærk
dyremaskerne.

Fra : Andreas Falck

Dato : 14-11-11 13:44

Lynge parabolservice skrev i

> se foreks www.churchofsatan.com

Hvorfor i al verden skal det crap krydspostes til kristendomsgruppen?

fut til dk.livssyn

Fra : P.N,

Dato : 14-11-11 13:50

"Andreas Falck" <dewnull@dewnull.dk> skrev i en meddelelse

> Lynge parabolservice skrev i

> Hvorfor i al verden skal det crap krydspostes til kristendomsgruppen?

Det er fordi at indlægget var postet til lortegruppen dk.livssyn.kristendom.
Du er jo selv fortaler for at kristne skal forurene andre grupper med
kristne indlæg.

Fra : Andreas Falck

Dato : 14-11-11 14:04

P.N, skrev i

> Du er jo selv fortaler for at kristne skal
> forurene andre grupper med kristne indlæg.

Hold nu bøtte med dine evige løgne