Desperate Housewives (Vanessa Williams )
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-11-11 00:56

Vanessa Williams
http://www.imdb.com/name/nm0001853/

Der skal åbenbart være en person i desperat , som på jysk bare er træls
efter Edie Britt ( http://www.imdb.com/name/nm0001733/ )
er omkommet ( I serien ) så skal det åbenbart være Vanessa Williams

Jeg ved ikke om det bare er mig , men jeg synes hun er træls
både som rolle og skuespiller

--
Mv. Bo M Mogensen

http://chokmah.dk/Digte/0079.html

Fra : Klaus Petersen

Dato : 14-11-11 05:19

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> er omkommet ( I serien ) så skal det åbenbart være Vanessa Williams
>
> Jeg ved ikke om det bare er mig , men jeg synes hun er træls

Pyt, for serien stopper i 2012. De er pt. igang med at vise den
8'ende sæson i USA som bliver den sidste, så at de pludselig har
smidt Vanessa Williams ind i den gør ikke det store udfald for
seriens skæbne. Hun har nok bare gjort det for pengenes skyld.

http://www.aceshowbiz.com/news/view/00042707.html

--
Mak tal shree! Lok tak. Mekta satak Oz!

Fra : N/A

Dato : 21-11-11 03:09

Fra : N/A

Dato : 21-11-11 03:09

Fra : N/A

Dato : 21-11-11 03:09

Fra : Klaus Petersen

Dato : 21-11-11 03:09

Bo M Mogensen wrote:

> serier 8 >> år det bliver nu grimt at undvære men der kommer vel
> noget andet der >> er lige så godt ?

> det ser lidt tung ud for de kommende serier de eneste jeg kan
> forestille mig jeg måske bliver fanget af er Missing og måske Revenge
> ?
>
> arven er også tung at løfte efter ca 8-9 år med gode serier ..

Terra Nova synnes jeg lydder lovende, en serie af Steven Spielberg.
Den starter i år 2149 hvor Jorden er ved at dø pga. vores nutids misbrug
af planeten.
Videnskabsmænd opfinder så en tidsmaskine og de rejser 80 millioner år
tilbage i tiden for at redde kloden.

--
Mak tal shree! Lok tak. Mekta satak Oz!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-11-11 19:54

Den 21-11-2011 03:08, Klaus Petersen skrev:

> [...]
> af planeten.
> Videnskabsmænd opfinder så en tidsmaskine og de rejser 80 millioner år

ja ok den lyder go ..

--
Mv. Bo M Mogensen

The Genius Of The Crowd
http://alturl.com/nbj6g Charles Bukowski
+
http://www.youtube.com/watch?v=fHntZsJiOWk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-11-11 23:17

Den 21-11-2011 02:08, Klaus Petersen skrev:
> Terra Nova synnes jeg lydder lovende, en serie af Steven Spielberg.
> Den starter i år 2149 hvor Jorden er ved at dø pga. vores nutids misbrug
> af planeten.

Nu blev jeg lidt nysgerrig de første 9 afsnit er kommet - jeg vil tro du
kan finde dem på isohunt eller http://nzbmatrix.com , den sidste koster
lidt penge for et livstids abonnement men man kan sige når det er blevet
vist så kommer det også der .. for den der ikke kan vente ;;)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-11-11 01:41

Den 21-11-2011 02:08, Klaus Petersen skrev:
> Terra Nova synnes jeg lydder lovende

ahh jeg frygter den er inspireret af jerresic park - som jeg virkeligt
synes er det arve lort ... en skam spilbergs laver den slags fordi
specilt med Schindæles List B O B saving p r og frem for alt Munich han
kan sagtens lave gode film ..