partner buskrydder
Fra : niller_keeper

Dato : 14-11-11 04:13

Hej jeg har overtaget en partner buskrydder der er ingen værktøj og
ingen brugsforvirring, sagen er at jeg gerne vil skifte fra nylon til
klinge ... er der nogen der kan give mig et godt råd ?

mvH Niels Holler

Fra : Hauge

Dato : 14-11-11 12:25

Hej
Den 14-11-2011 12:12, niller_keeper skrev:
> Hej jeg har overtaget en partner buskrydder der er ingen værktøj og
> ingen brugsforvirring, sagen er at jeg gerne vil skifte fra nylon til
> klinge ... er der nogen der kan give mig et godt råd ?

I første omgang søger du på Google med typenummeret og så manual, så får
du ret sikkert en brugermanual til den, den kan hjælpe det første stykke
vej.

Mvh Hauge

Fra : niller_keeper

Dato : 19-11-11 02:25

> Btw s er en h kklipper meget mere effektivt til br nden lder og andet stort
> ukrudt - arbejdsstillingen er bare dum ....
>
> /A

nu er det ikke lige lidt ukrudt, men masser af jordskud fra bl.a
poppel på 3 tønder land

Fra : Anders Majland

Dato : 21-11-11 09:37

> nu er det ikke lige lidt ukrudt, men masser af jordskud fra bl.a
> poppel på 3 tønder land

Og de er for høje til at blive kørt ned med en havetraktor eller "naboens"
grønthøster ?

Bliver træt ved tanken om 3 tdr ukrudt og en buskrydder...

/A

Fra : N/A

Dato : 21-11-11 09:37

Fra : N/A