E-Mail
webnoob 5265
Thunderbird skifter sprog ved opdatering
Fra : CK®

Dato : 14-11-11 17:10

Hej!

Det irriterer mig at TB skifter til engelsk, når den opdateres
automatisk. Hvis jeg opdaterer manuelt, fortsætter den med at køre dansk.

Nu er den lige blevet opdateret til 8.0, og sproget er nu engelsk. Så er
jeg nødt til at hente TB på den danske hjemmeside og installere ovenpå
for at få dansk sprog. Det er da tosset.

Er der noget jeg har overset eller er det bare sådan?

Claus

Fra : Carsten Stage

Dato : 14-11-11 17:25

Den 14-11-2011 17:09, CK® skrev:

> Det irriterer mig at TB skifter til engelsk, når den opdateres
> automatisk. Hvis jeg opdaterer manuelt, fortsætter den med at køre dansk.

Ikke her - har automatisk opdateret til 8.0 - og taler stadig dansk

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : CK®

Dato : 14-11-11 17:38

On 14-11-2011 17:24, Carsten Stage wrote:

> Ikke her - har automatisk opdateret til 8.0 - og taler stadig dansk

Hmmm... Mystikken breder sig.

Det er jo ikke fordi jeg ikke kan engelsk eller at det er rigtig
besværligt at downloade og installere en dansk udgave af TB, jeg synes
bare ikke at det kan være meningen, vel?

Claus

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-11-11 23:33

CK® skrev:

> Det er jo ikke fordi jeg ikke kan engelsk eller at det er rigtig
> besværligt at downloade og installere en dansk udgave af TB, jeg synes
> bare ikke at det kan være meningen, vel?

I dit sted ville jeg slette programmet og geninstallere en dansk
version. Det lyder som om systemet har registreret at
grundversionen er engelsk.

--
Bertel

Fra : CK®

Dato : 16-11-11 16:54

On 15-11-2011 23:32, Bertel Lund Hansen wrote:

> I dit sted ville jeg slette programmet og geninstallere en dansk
> version. Det lyder som om systemet har registreret at
> grundversionen er engelsk.

Tjah, måske. Jeg ved ikke hvor det skulle få den ide fra, jeg har altid
installeret den danske version fra start.

Men måske det er den engelske udgave af MozBackup, der kan være
drillenissen? Jeg tror, jeg vil prøve at installere danske versioner af
begge programmer.

Tak for input.

Claus